pics van leuke rekjequote:Op maandag 10 juni 2024 16:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik woon in Gilze-Rijen.Mijn plantjes waaien in de voortuin van mijn hele leuke rekje af.
Ik zweer het.
kop hem maar in @Haagsquote:Op maandag 10 juni 2024 16:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik woon in Gilze-Rijen.Mijn plantjes waaien in de voortuin van mijn hele leuke rekje af.
Ik zweer het.
Ik zit aan de andere kant van Tilburg en heb hier ook al windvlagen voorbij horen komen waarbij je je afvraagt of de pannen nog wel op het dak blijven liggen.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:15 schreef tesssssssss het volgende:
Ik zweer het.
Het is ook jouw rekje?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
https://www.pinterest.com/pin/124130533452529353/
alstu
Voor mijn gevoel niet alleen daar maar ook in Den Haag inmiddels. De tering wat een windvlagenquote:
Bullshit.quote:
Die teringkrul zien we al sinds afgelopen september hoorquote:Op maandag 10 juni 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Mooie krul op de buienradar. Voor oktober.
quote:Op maandag 10 juni 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Mijn handen jeuken gewoon om die wappiereacties weg te mieteren. Donderstraal op
Welkom in mijn wereld.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hier in limburg ook flinke wind, @:nattekat
ja, hier staat ie al maanden uit.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:18 schreef josja het volgende:
Het is hier in het oosten even droog. Dat ik het nog mee mag maken. Ben ik de enige gek die de verwarming aan heeft gezet?
Hoezo wappie reacties, natte?quote:Op maandag 10 juni 2024 16:43 schreef Nattekat het volgende:
Mijn handen jeuken gewoon om die wappiereacties weg te mieteren. Donderstraal op
Vanmorgen nog een zonnige morgen gepakt in het Sauerland.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alleen bij @:geschiedkundige niet. Daar waarschijnlijk zon en 20 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |