SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
blablablabla
Omdat je als scholengemeenschap een verantwoordelijkheid hebt voor 300+ kinderen en het gewoon maar een wandeling is. Niemand wil de verantwoordelijkheid dragen dat er een tak op een kind valt, en terecht lijkt mij.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
waarom bij code geel afgelasten
dat is er tegenwoordig om iedere scheet
quote:Op maandag 10 juni 2024 15:11 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig nog geen zomer en moeten we het doen met natte frisse zooi
[ x ]
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:18 schreef josja het volgende:
Ben ik de enige gek die de verwarming aan heeft gezet?
Ik ben mede gestoorde.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:18 schreef josja het volgende:
Het is hier in het oosten even droog. Dat ik het nog mee mag maken. Ben ik de enige gek die de verwarming aan heeft gezet?
Alle cafetaria's stoken al op een genottelijke 23 graden. Je wil eigenlijk meteen weer naar buiten.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:18 schreef josja het volgende:
Het is hier in het oosten even droog. Dat ik het nog mee mag maken. Ben ik de enige gek die de verwarming aan heeft gezet?
Mijn excuus is dat ik al twee keer zeiknat ben geregend vandaag.quote:
Het wordt wel iets warmer maar alleen maarquote:Op maandag 10 juni 2024 15:11 schreef INViCTuS het volgende:
Voorlopig nog geen zomer en moeten we het doen met natte frisse zooi
[ x ]
Nee. Dit schijtweer in de lente/zomer kan echt niet.quote:
Bedank die klotevulkaan.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:48 schreef Red_85 het volgende:
Regen regen regen regen regen regen regen regen regen
Wind wind wind wind wind wind wind wind wind wind wind wind wind wind wind
Dat is de enige variatie waaruit je kan kiezen.
Wat een tyfusweer hier in dit land. Sinds vorig jaar eind Augustus.
Komt dankzij het klimaat hoor!!!quote:Op maandag 10 juni 2024 15:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het wordt wel iets warmer maar alleen maar
https://www.yr.no/en/fore(...)ands/De%20Bilt%20Aws
Regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen regen
Nog wel ja, vanavond wordt het weer dramatisch slecht.quote:Op maandag 10 juni 2024 15:57 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit nu in Nijmegen en daar is steeds meer blauw te zien, en zelfs zon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |