De meeste PVV-kiezers willen gewoon minder vluchtelingen en andere immigranten. Verder vind ik dat ze toch best wel wat aardige punten hebben binnengehaald, dus als PVV-kiezer ben ik tot dusverre niet ontevreden, hoewel ik wel bang ben dat ze nog moeite gaan hebben om de migratie ook echt in te dammen. Dan wordt een Nexit ook weer actueler denk ik ...quote:Op maandag 10 juni 2024 11:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is het realitistich om een hele waslijst aan zaken te beloven om stemmen binnen te halen en dan 'Fuck you' te roepen tegen de kiezers? Ok, mag je vinden, natuurlijk, ik heb er toch wel een andere gedachte bij.
Dit vind ik wel een vorm van discriminatie. Geen racisme overigens, maar wel discriminatie, want alleen criminele moslims willen uitzetten of geen moslims meer willen accepteren (dus op basis van alleen geloof), gaat zeker in tegen artikel 1 van de grondwet.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
DEN HAAG - Alle moslims die zich in Europa schuldig maken aan criminaliteit, over de jihad of de sharia nadenken moeten worden uitgezet en raken hun Europese nationaliteit kwijt. Bovendien mogen er geen moslims meer naar Europa immigreren.
Alleen is er werkelijk niets in het hoofdlijnen akkoord wat daadwerkelijk migratie tegen gaat. Nexit terwijl de overgrote meerderheid van Nederland daar tegen is? Good luck.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:11 schreef TAmaru het volgende:
[..]
De meeste PVV-kiezers willen gewoon minder vluchtelingen en andere immigranten. Verder vind ik dat ze toch best wel wat aardige punten hebben binnengehaald, dus als PVV-kiezer ben ik tot dusverre niet ontevreden, hoewel ik wel bang ben dat ze nog moeite gaan hebben om de migratie ook echt in te dammen. Dan wordt een Nexit ook weer actueler denk ik ...
Niemand kan gedachten lezen. Als je alleen maar over zoiets denkt, dan weet niemand dat en zul je er ook niet voor bestraft worden. Als je het gaat verkondigen en propaganderen, of planmatig daarmee bezig bent, tja dan.....quote:Op maandag 10 juni 2024 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, dat is gelijk aan nadenken over iets? Of een winkeldiefstal plegen? Ok.
Tja dan....wat? Mag ik roepen dat ik sharia prachtig vind of moet ik dan mijn Nederlandschap verliezen en gedeporteerd worden?quote:Op maandag 10 juni 2024 13:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Niemand kan gedachten lezen. Als je alleen maar over zoiets denkt, dan weet niemand dat en zul je er ook niet voor bestraft worden. Als je het gaat verkondigen en propaganderen, of planmatig daarmee bezig bent, tja dan.....
Dit gaat toch nooit stand houden bij de ECHR? Lijkt me discriminatie op geloof. En bovendien ligt nergens centraal vast of iemand Moslim is.quote:Op maandag 10 juni 2024 12:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ah, wegkijken en goedpraten?
[..]
Linkse frame, ja.
Daar zijn nu koelkastenen voor uitgevonden. Je roept wat lekker stoers en zodra je in een positie komt om aan de macht te komen gooi je alle stoere praat in de koelkast.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit gaat toch nooit stand houden bij de ECHR? Lijkt me discriminatie op geloof. En bovendien ligt nergens centraal vast of iemand Moslim is.
Mwa, ze hebben, meestal, een dubbele nationaliteit en meer feeling met het andere land. Je zet ze dus niet uit omdat het criminele moslims zijn, maar omdat het, bijvoorbeeld, criminele Marokkanen zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 13:13 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een vorm van discriminatie. Geen racisme overigens, maar wel discriminatie, want alleen criminele moslims willen uitzetten of geen moslims meer willen accepteren (dus op basis van alleen geloof), gaat zeker in tegen artikel 1 van de grondwet.
Dat criminele immigranten moeten worden uitgezet en we moeten zorgen dat we minder vluchtelingen binnenhalen (=automatisch minder moslims) en dat de islam gevaarlijk kan zijn, daar ben ik het wel mee eens.
Hoe zie jij dat voor je met minderjarigen? Zet je ze dan uit met familie en al?quote:Op maandag 10 juni 2024 14:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ze hebben, meestal, een dubbele nationaliteit en meer feeling met het andere land. Je zet ze dus niet uit omdat het criminele moslims zijn, maar omdat het, bijvoorbeeld, criminele Marokkanen zijn.
Dat je het uberhaupt al normaal lijkt te vinden dat minderjarigen crimineel zijn. Dus niet ondeugend of zo, maar echt crimineel!! Bizar!quote:Op maandag 10 juni 2024 14:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je met minderjarigen? Zet je ze dan uit met familie en al?
Ben gewoon benieuwd wat je gedachten zijn.
Hetgeen apert discriminatoir is.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ze hebben, meestal, een dubbele nationaliteit en meer feeling met het andere land. Je zet ze dus niet uit omdat het criminele moslims zijn, maar omdat het, bijvoorbeeld, criminele Marokkanen zijn.
En ook Renew (VVD en D66) groter dan de identitairen (PVV)quote:
Ontwijk de vraag eens niet.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt al normaal lijkt te vinden dat minderjarigen crimineel zijn. Dus niet ondeugend of zo, maar echt crimineel!! Bizar!
Minderjarigen criminelen mogen wmb tot hun 23ste worden opgeborgen op tuchtscholen, waar ze normen en waarden leren en een vak.
Dus tot je 23e hoeft er dan niemand uitgezet te worden?quote:Op maandag 10 juni 2024 14:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat je het uberhaupt al normaal lijkt te vinden dat minderjarigen crimineel zijn. Dus niet ondeugend of zo, maar echt crimineel!! Bizar!
Minderjarigen criminelen mogen wmb tot hun 23ste worden opgeborgen op tuchtscholen, waar ze normen en waarden leren en een vak.
Omdat het geen gelijke gevallen zijn. De ene Nederlander heeft nog een andere nationaliteit, de andere niet. Als je je niet weet te gedragen in het land waarin je woont en je hebt nog een andere nationatiteit, mag je het daar gaan proberen. Heb je geen andere nationaliteit, dan ga je gewoon de bak in.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hetgeen apert discriminatoir is.
Waarom zou de ene Nederlander een zwaardere straf moeten krijgen dan de andere Nederlander?
Maar hoe, want in die link heeft BBB bijvoorbeeld een groter percentage dan Volt.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:27 schreef capricia het volgende:
[..]
En ook Renew (VVD en D66) groter dan de identitairen (PVV)
Nogmaals: is je idee om dit ook te doen met minderjarigen?quote:Op maandag 10 juni 2024 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het geen gelijke gevallen zijn. De ene Nederlander heeft nog een andere nationaliteit, de andere niet. Als je je niet weet te gedragen in het land waarin je woont en je hebt nog een andere nationatiteit, mag je het daar gaan proberen. Heb je geen andere nationaliteit, dan ga je gewoon de bak in.
Dat zeg ik niet. Als je volwassen bent en je gedraagt je crimineel dan wel, zonder familie, inderdaad. Ben je minderjarig, dan ga je tot je 23ste naar een tuchtschool.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus tot je 23e hoeft er dan niemand uitgezet te worden?
Daar heb ik al antwoord op gegeven, dat jij niet kan lezen, kan ik ook niks aan doen.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Nogmaals: is je idee om dit ook te doen met minderjarigen?
Oh dus we doen het in plaats van gevangenisstraffen? Wat soft zegquote:Op maandag 10 juni 2024 14:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Omdat het geen gelijke gevallen zijn. De ene Nederlander heeft nog een andere nationaliteit, de andere niet. Als je je niet weet te gedragen in het land waarin je woont en je hebt nog een andere nationatiteit, mag je het daar gaan proberen. Heb je geen andere nationaliteit, dan ga je gewoon de bak in.
Wij kunnen heel goed lezen. Je ontwijkt de vraag.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Daar heb ik al antwoord op gegeven, dat jij niet kan lezen, kan ik ook niks aan doen.
Een crimineel is een crimineel, ongeacht de reden waarom hij het doet. Als je 2 nationaliteiten hebt, en je gedraagt je niet in het ene land, dan mag je, wmb uitgewezen worden.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oh dus we doen het in plaats van gevangenisstraffen? Wat soft zeg
Maar die Marokkaanse nationaliteit heeft natuurlijk niets met de misdaad te maken. Dus dat is apert discriminatoir.
Ah okay. Dus als volwassene word je zonder je familie uitgezet. Dus, mocht het een alleenstaande ouder betreffen, eventuele minderjarige kinderen blijven dan alleen achter hier?quote:Op maandag 10 juni 2024 14:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Als je volwassen bent en je gedraagt je crimineel dan wel, zonder familie, inderdaad. Ben je minderjarig, dan ga je tot je 23ste naar een tuchtschool.
Nee hoor, ik heb daar duidelijk antwoord op gegeven.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wij kunnen heel goed lezen. Je ontwijkt de vraag.
Ze mogen gerust hun familie meenemen! Niemand die ze daar in tegenhoudt.quote:Op maandag 10 juni 2024 14:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ah okay. Dus als volwassene word je zonder je familie uitgezet. Dus, mocht het een alleenstaande ouder betreffen, eventuele minderjarige kinderen blijven dan alleen achter hier?
En in andere gevallen verscheur je gezinnen. Omdat je één van de ouders wegrukt.
Klopt dit?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |