Als je al twee dagen thuisbezorgd hebt gehad dan is dat wel het beste jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeurquote:
Wat onderneem jij veel terwijl je ziek bent.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister gehad, eergister Chinees. Maar bedenk me net dat ik sowieso nog naar de winkel moet. Dus ga maar voor iets gezonds denk ik.
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeur
Droomman.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn man is liever grote lepel
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd danquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Meeste mannen wel toch? Weet alleen niet of ze dat doen vanwege de voorkeur van vrouwen of eigen voorkeur
Goed punt welquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd dan.
Misschien kan @AirwiN ons verlossen en het antwoord geven op deze brandende vraagquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij wilden mijn exen gewoon ook wel eens kleine lepel zijn, maar dat gebeurde niet altijd dan.
Dat. En zo kun je ook lekker aan tetten zitten.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodat ze die stijve piem tegen je bips kunnen drukken natuurlijk
Patat was airfryer meuk, Chinees was bij mijn broerquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je al twee dagen thuisbezorgd hebt gehad dan is dat wel het beste ja![]()
Maar wacht. Je hebt Chinees gehad, en daar kan je niet minstens twee dagen van eten?
Halve dag in bed liggen helpt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat onderneem jij veel terwijl je ziek bent.
Nooit die behoefte gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Misschien kan @:Airwin ons verlossen en het antwoord geven op deze brandende vraag
Nooit gelepeld?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gehad.Kan er dus niks over zeggen.
Nooit behoefte aan wat?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nooit die behoefte gehad.Kan er dus niks over zeggen.
Deze man weet!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat. En zo kun je ook lekker aan tetten zitten.
Ahquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Patat was airfryer meuk, Chinees was bij mijn broer
Onder haar hoofd/nek die op een kussen ligt en dan gebogen naar een van de twee tettenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Alleen waar laat je die ene arm?
Die arm is de beste plek om in slaap te vallenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Dik kussen dan kan je arm onder haar nek doorquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Deze man weet!
Voor mij net zo realistisch als uitgewoond lepeltje zijnquote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:49 schreef Tegan het volgende:
Laten we het weer over fast food hebben. Dat is namelijk wel een realistisch doel voor vanavond![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |