Gewoon eindeloos zelfde antwoord blijven geven.quote:
TS verstuurt geen aanslag, ze verstuurt een verzoek tot betalingsregeling en dat is een postbusnummer.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Op je aanslag staat precies hoe dat moet en waar je het heen moet sturen. Met zekerheid is dat een antwoordnummer.
Maar TS is al een uur afwezig. Schiet niet op zoquote:Op zondag 9 juni 2024 13:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gewoon eindeloos zelfde antwoord blijven geven.
vergeet 'gewoon storneren!' niet.quote:
BD heeft denk ik wel een antwoordnummer. Zo niet: op de POSTNL app kun je een code kopen, die schrijf je op de envelop.quote:Op zondag 9 juni 2024 12:15 schreef jigggy het volgende:
Hele domme vraag,maar ik stuur echt nooit post
Ik moet een brief naar de belastingdienst sturen voor het aanvragen van een betalingsregeling, moet ik nu naar de Bruna om ervoor postzegels te kopen of kan dat gewoon zonder postzegel ?
Alvast bedankt
Of postnl-website. https://jouw.postnl.nl/online-versturen/nl-NL/pakket/kiezenquote:
En terecht. Die schakel je alleen in als het niet aan moet komen, of beschadigd en op het verkeerde adres.quote:
Dat dat bedrijf nog bestaat, lijkt wel of ze asielzoekers daar laten integreren.quote:Op zondag 9 juni 2024 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En terecht. Die schakel je alleen in als het niet aan moet komen, of beschadigd en op het verkeerde adres.
Arbeidsmigrantenquote:Op zondag 9 juni 2024 20:30 schreef halfway het volgende:
[..]
Dat dat bedrijf nog bestaat, lijkt wel of ze asielzoekers daar laten integreren.
Ik zeg toch niet dat TS een aanslag verstuurt? Ik zeg dat het antwoord op de aanslag staat.quote:Op zondag 9 juni 2024 13:10 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
TS verstuurt geen aanslag, ze verstuurt een verzoek tot betalingsregeling en dat is een postbusnummer.
En/of de belastingdienst niet erkennen en jezelf onafhankelijk verklaren?quote:
Op de envelop. Op de brief heeft weinig zinquote:Op zondag 9 juni 2024 13:01 schreef Rene het volgende:
Vaak een antwoordnummer. En anders een postzegel via de postnl app kopen. Moet je 9 tekens op de brief rechtsbovenin schrijven.
Jajaquote:Op maandag 10 juni 2024 23:55 schreef r_one het volgende:
[..]
Op de envelop. Op de brief heeft weinig zin
nooit last van,postnl daarin tegenquote:Op zondag 9 juni 2024 16:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En terecht. Die schakel je alleen in als het niet aan moet komen, of beschadigd en op het verkeerde adres.
En zo heeft iedereen andere ervaringen. PostNL gaat hier gewoon altijd goed. Het valt of staat volgens mij met de bezorger die de route rijdt waar iemand woont.quote:
Goeie!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:13 schreef DoubleDip het volgende:
Dat kan via een postzegelcode. Die moet je kopen en schrijf je op de envelop.
En hier zijn de adressen waar je post naartoe stuurt: https://www.belastingdien(...)/per_brief_of_email/
En jigggyquote:Op zondag 9 juni 2024 12:15 schreef jigggy het volgende:
Hele domme vraag,maar ik stuur echt nooit post
Ik moet een brief naar de belastingdienst sturen voor het aanvragen van een betalingsregeling, moet ik nu naar de Bruna om ervoor postzegels te kopen of kan dat gewoon zonder postzegel ?
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:04 schreef jigggy het volgende:
[..]
Voor De zekerheid een postzegel gekocht online
Dank jullie wel
Mooi zo!quote:Op woensdag 12 juni 2024 16:04 schreef jigggy het volgende:
[..]
Voor De zekerheid een postzegel gekocht online
Dank jullie wel
|
Forum Opties | |
---|---|