Ik denk niet dat Jos meedoet.quote:
Nee, want onder die omstandigheden wordt in 2023 de Grand Prix meteen stilgelegd.quote:
Stiekem in de auto van Perez ingestapt.quote:
gruwelijknat.gifquote:
Dat moet 2023 weten..quote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, want onder die omstandigheden wordt in 2023 de Grand Prix meteen stilgelegd.
Het is 2024quote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, want onder die omstandigheden wordt in 2023 de Grand Prix meteen stilgelegd.
Zegt niks bij de ronde naar de gridquote:Op zondag 9 juni 2024 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sommige op full wets en sommige op inters.
Nee, dat is ook weer zo. Maar ik ga ervanuit dat iedereen op inters start, want de full wets werken toch niet?quote:
De wedstrijdleiding heeft daar ook wat over te zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer zo. Maar ik ga ervanuit dat iedereen op inters start, want de full wets werken toch niet?
Ja, tenzij verplicht Full Wetsquote:Op zondag 9 juni 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer zo. Maar ik ga ervanuit dat iedereen op inters start, want de full wets werken toch niet?
Die hebben inters, dan gooien ze er maar full wets onderquote:Op zondag 9 juni 2024 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die McLaren glijdt al half weg op de rechte stukken, dit gaat uitgesteld worden.
Ja, dat was mooi, net als in Maleisië.quote:
Hij reed op de wets...quote:Op zondag 9 juni 2024 19:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben inters, dan gooien ze er maar full wets onder
Wordt weer een flopshow dus. Diep in de nacht etc.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die McLaren glijdt al half weg op de rechte stukken, dit gaat uitgesteld worden.
Oh ik zag er eentje met inters. Dacht ikquote:
Maar daarnaast hebben de wets niet meer grip, dat is het probleem met de wets, ze kunnen enkel meer water verdragen maar de Inters zitten al op een range waarbij in omstandigheden waarin ze rijden die meer dan genoeg water wegdragen.quote:
Pirelli doet zover ik weet alles op aanwijzing van de FIAquote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft toch apart dat een bandenfabrikant er niet in slaagt om fatsoenlijke regenbanden te maken.
pure faalquote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft toch apart dat een bandenfabrikant er niet in slaagt om fatsoenlijke regenbanden te maken.
Pirelli maakt wat de FIA eist, he?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Springen ze ook in de sloot als de FIA het eist?quote:
Die vergelijking heb ik voor het laatst gehoord op de kleuterschoolquote:Op zondag 9 juni 2024 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Springen ze ook in de sloot als de FIA het eist?
Die wil in camouflagekleding op zebrajacht?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet die Lawrence Barretto er weer uit joh.
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Springen ze ook in de sloot als de FIA het eist?
Ik gebruik hem elke dag, zelf nadenken, assertief zijn is een must.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die vergelijking heb ik voor het laatst gehoord op de kleuterschool
Ja, maar dan is het altijd starten achter de SC en dan doorrijden tot ze op slicks kunnen gaan racen.quote:
Oh dus hij wordt nog steeds gebruikt op de kleuterschool?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik gebruik hem elke dag, zelf nadenken, assertief zijn is een must.
Blijft toch apart dat er mensen zijn die claimen F1 fan te zijn en nog steeds dit uit hun toetsenbord krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Speelplein leven echte leven.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik gebruik hem elke dag, zelf nadenken, assertief zijn is een must.
bij mij wel, ga even resettenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
Eens kijken of de stream van F1 TV app naar de TV vandaag ook weer zo enorm hapert.
En daarna door om nog ff bij te beunen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die wil in camouflagekleding op zebrajacht?
Same herequote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
Ik heb de pre-show ff aangezet om te weersituatie in de gaten te houden, maar ik weet weer waarom ik dat meestal niet kijk. Niet te harden, dat gewauwel.
Idemquote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
Ik heb de pre-show ff aangezet om te weersituatie in de gaten te houden, maar ik weet weer waarom ik dat meestal niet kijk. Niet te harden, dat gewauwel.
Same, maar heb sinds kort KPN en zie dat daar een app beschikbaar voor is ol dequote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
Eens kijken of de stream van F1 TV app naar de TV vandaag ook weer zo enorm hapert.
Je hebt wel lefquote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef Mansjester het volgende:
Hopelijk krijgen we een mooie regenrace waar Verstappen niet wint
ftfyquote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef Mansjester het volgende:
Hopelijk krijgen we een mooie regenrace waar Verstappen niet wint
Dat optreden niet waarderenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
F1TV? Ja, na een aantal jaren begint het wel op te vallen hoe inhoudsloos het is.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
Google TV / chromecastquote:
Ex hoofd strategie Williams.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV? Ja, na een aantal jaren begint het wel op te vallen hoe inhoudsloos het is.
Iedere GP is weer de meest exciting van het jaar, het publiek uitzonderlijk, iedere coureur maakt kans en kritische vragen worden niet gesteld.
En wtf is er met de grid walk nu, wie is dat?
F1TV, ja. Verder heel tevreden over, maar die pre-show mogen ze houden wmb.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV? Ja, na een aantal jaren begint het wel op te vallen hoe inhoudsloos het is.
Iedere GP is weer de meest exciting van het jaar, het publiek uitzonderlijk, iedere coureur maakt kans en kritische vragen worden niet gesteld.
En wtf is er met de grid walk nu, wie is dat?
Ik heb al een Chromecast in m'n TV dus vind dat een beetje dubbelop. Voor alleen F1 TV dus .quote:Op zondag 9 juni 2024 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Google TV / chromecast
Installeer de F1TV app daarop en geen cast meer nodig. Al kan dat ding dat ook
Ah, nu herken ik haar stem en accent inderdaad.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ex hoofd strategie Williams.
Al kan er een reden zijn dat ze ex is
Ik heb de app op de kpn box geïnstalleerd en werkt primaquote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Same, maar heb sinds kort KPN en zie dat daar een app beschikbaar voor is ol de
TV ontvanger. Zal eens even kijken of dat beter is.
Haar stem is irritantquote:Op zondag 9 juni 2024 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah, nu herken ik haar stem en accent inderdaad.
ik heb beide tegelijk aan staan, met geluid uit. Vind dat geneuzel op de grid zo saaiquote:
Hoeft voor mij ook niet.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb beide tegelijk aan staan, met geluid uit. Vind dat geneuzel op de grid zo saai
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet die Lawrence Barretto er weer uit joh.
en er staat er nu 1 te zingen.. dat geluid heb ik ook maar weer uit gezetquote:
Dat heb ik nu net ook gedaan. Ben benieuwd. Tot nu toe is het al beter.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb de app op de kpn box geïnstalleerd en werkt prima
alles kan tegenwoordigquote:Op zondag 9 juni 2024 19:46 schreef Zorro het volgende:
Waarom zeggen mensen tegenwoordig als ze nog niks gezegd hebben meteen "I mean"
DAT KAN TOCH HELEMAAL NIET
En dat ja haha.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
en er staat er nu 1 te zingen.. dat geluid heb ik ook maar weer uit gezet
Stroll fansquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |