Blijft toch apart dat er mensen zijn die claimen F1 fan te zijn en nog steeds dit uit hun toetsenbord krijgen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft toch apart dat een bandenfabrikant er niet in slaagt om fatsoenlijke regenbanden te maken.
Speelplein leven echte leven.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik gebruik hem elke dag, zelf nadenken, assertief zijn is een must.
bij mij wel, ga even resettenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
Eens kijken of de stream van F1 TV app naar de TV vandaag ook weer zo enorm hapert.
En daarna door om nog ff bij te beunen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die wil in camouflagekleding op zebrajacht?
Same herequote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
Ik heb de pre-show ff aangezet om te weersituatie in de gaten te houden, maar ik weet weer waarom ik dat meestal niet kijk. Niet te harden, dat gewauwel.
Idemquote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
Ik heb de pre-show ff aangezet om te weersituatie in de gaten te houden, maar ik weet weer waarom ik dat meestal niet kijk. Niet te harden, dat gewauwel.
Same, maar heb sinds kort KPN en zie dat daar een app beschikbaar voor is ol dequote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
Eens kijken of de stream van F1 TV app naar de TV vandaag ook weer zo enorm hapert.
Je hebt wel lefquote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef Mansjester het volgende:
Hopelijk krijgen we een mooie regenrace waar Verstappen niet wint
ftfyquote:Op zondag 9 juni 2024 19:39 schreef Mansjester het volgende:
Hopelijk krijgen we een mooie regenrace waar Verstappen niet wint
Dat optreden niet waarderenquote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
F1TV? Ja, na een aantal jaren begint het wel op te vallen hoe inhoudsloos het is.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:38 schreef Jane het volgende:
Google TV / chromecastquote:
Ex hoofd strategie Williams.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV? Ja, na een aantal jaren begint het wel op te vallen hoe inhoudsloos het is.
Iedere GP is weer de meest exciting van het jaar, het publiek uitzonderlijk, iedere coureur maakt kans en kritische vragen worden niet gesteld.
En wtf is er met de grid walk nu, wie is dat?
F1TV, ja. Verder heel tevreden over, maar die pre-show mogen ze houden wmb.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV? Ja, na een aantal jaren begint het wel op te vallen hoe inhoudsloos het is.
Iedere GP is weer de meest exciting van het jaar, het publiek uitzonderlijk, iedere coureur maakt kans en kritische vragen worden niet gesteld.
En wtf is er met de grid walk nu, wie is dat?
Ik heb al een Chromecast in m'n TV dus vind dat een beetje dubbelop. Voor alleen F1 TV dus .quote:Op zondag 9 juni 2024 19:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Google TV / chromecast
Installeer de F1TV app daarop en geen cast meer nodig. Al kan dat ding dat ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |