Die hebben inters, dan gooien ze er maar full wets onderquote:Op zondag 9 juni 2024 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die McLaren glijdt al half weg op de rechte stukken, dit gaat uitgesteld worden.
Ja, dat was mooi, net als in Maleisië.quote:
Hij reed op de wets...quote:Op zondag 9 juni 2024 19:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die hebben inters, dan gooien ze er maar full wets onder
Wordt weer een flopshow dus. Diep in de nacht etc.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die McLaren glijdt al half weg op de rechte stukken, dit gaat uitgesteld worden.
Oh ik zag er eentje met inters. Dacht ikquote:
Maar daarnaast hebben de wets niet meer grip, dat is het probleem met de wets, ze kunnen enkel meer water verdragen maar de Inters zitten al op een range waarbij in omstandigheden waarin ze rijden die meer dan genoeg water wegdragen.quote:
Pirelli doet zover ik weet alles op aanwijzing van de FIAquote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft toch apart dat een bandenfabrikant er niet in slaagt om fatsoenlijke regenbanden te maken.
pure faalquote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Blijft toch apart dat een bandenfabrikant er niet in slaagt om fatsoenlijke regenbanden te maken.
Pirelli maakt wat de FIA eist, he?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:29 schreef TweedeKlum het volgende:
Springen ze ook in de sloot als de FIA het eist?quote:
Die vergelijking heb ik voor het laatst gehoord op de kleuterschoolquote:Op zondag 9 juni 2024 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Springen ze ook in de sloot als de FIA het eist?
Die wil in camouflagekleding op zebrajacht?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet die Lawrence Barretto er weer uit joh.
quote:Op zondag 9 juni 2024 19:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Springen ze ook in de sloot als de FIA het eist?
Ik gebruik hem elke dag, zelf nadenken, assertief zijn is een must.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die vergelijking heb ik voor het laatst gehoord op de kleuterschool
Ja, maar dan is het altijd starten achter de SC en dan doorrijden tot ze op slicks kunnen gaan racen.quote:
Oh dus hij wordt nog steeds gebruikt op de kleuterschool?quote:Op zondag 9 juni 2024 19:33 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik gebruik hem elke dag, zelf nadenken, assertief zijn is een must.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |