Ik denk niet dat Jos meedoet.quote:
Nee, want onder die omstandigheden wordt in 2023 de Grand Prix meteen stilgelegd.quote:
Stiekem in de auto van Perez ingestapt.quote:
gruwelijknat.gifquote:
Dat moet 2023 weten..quote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, want onder die omstandigheden wordt in 2023 de Grand Prix meteen stilgelegd.
Het is 2024quote:Op zondag 9 juni 2024 19:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nee, want onder die omstandigheden wordt in 2023 de Grand Prix meteen stilgelegd.
Zegt niks bij de ronde naar de gridquote:Op zondag 9 juni 2024 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sommige op full wets en sommige op inters.
Nee, dat is ook weer zo. Maar ik ga ervanuit dat iedereen op inters start, want de full wets werken toch niet?quote:
De wedstrijdleiding heeft daar ook wat over te zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer zo. Maar ik ga ervanuit dat iedereen op inters start, want de full wets werken toch niet?
Ja, tenzij verplicht Full Wetsquote:Op zondag 9 juni 2024 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dat is ook weer zo. Maar ik ga ervanuit dat iedereen op inters start, want de full wets werken toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |