SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volledig schema
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-AthleticsNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Toch nietquote:
Of een Kim Collins tijd bij een WKquote:
Tijd die Jacobs op de vorige OS liep, was wel sneller dan Lyles ooit is geweest.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:00 schreef kilon het volgende:
Italie heeft goed gepiekt. Maar ik zie gasten als Lyles het dit jaar niet verpesten.
Bij de technische nummers lijken we wel op schema... bij het lopen mag het allemaal nog wel wat beterquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef tong80 het volgende:
Krijg steeds meer zin in Parijs. Nederland sportland.
Trusten
Die gaat Parijs niet eens halen als ie geblesseerd isquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Jacobs vliegt er in Parijs in de halve finale uit
U las het hier voor het eerst
Neejoh, blessa in de series.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Jacobs vliegt er in Parijs in de halve finale uit
U las het hier voor het eerst
Afstanden gisteren waren bij het kogelstoten wel heel matig, dit was vandaag wel stuk beter van van Klinkenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij de technische nummers lijken we wel op schema... bij het lopen mag het allemaal nog wel wat beter
Van Klinken was toch sowieso de enige serieuze medaillekandidaat die vandaag in actie kwam? Bij Visser had echt alles goed moeten vallenquote:Op zaterdag 8 juni 2024 23:07 schreef chufi het volgende:
Toch nog een medaille vandaag ... NOS gered ... Wat staat er morgen op het programma?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |