SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
... was mijn sluitpost.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Nu het hier toch gezellig druk is, meld ik alvast dat ik maandagavond wil gaan draaien. Andere avonden zijn komende week geen optie, vandaar
Goed om te weten!quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Nu het hier toch gezellig druk is, meld ik alvast dat ik maandagavond wil gaan draaien. Andere avonden zijn komende week geen optie, vandaar
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Rolling Stones - Ruby Tuesday
* DJ11 pakt even punten
Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jammer dat bet zo rot met haar afgelopen is…
Tja platenmaatschappijen deden vroeger alleen de distributie, nu bepalen ze wat we moeten luisteren.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:22 schreef DJ11 het volgende:
Muziek was toen gewoon veel creatiever dan mainstream muziek nu.
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Raar dat Barry niet op de hoes wordt genoemd...
Dat is ook raar inderdaadquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Raar dat Barry niet op de hoes wordt genoemd...
Het gekke is: het is makkelijker dan ooit om te luisteren wat je wilt en om zelf op zoek te gaan. Toch doen velen dat niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tja platenmaatschappijen deden vroeger alleen de distributie, nu bepalen ze wat we moeten luisteren.
Ze hebben echt zoveel geschreven en ze zijn ook wel vaker te horen als Backing vocalsquote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:29 schreef BasEnAad het volgende:
The Bee Gees schreven het nummer natuurlijk, als zo veel nummers uit die tijd. Dat een van die broers ook meezong was niet zo relevant blijkbaar![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/Guilty_(single_van_Barbra_Streisand_%26_Barry_Gibb)
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo bizar snel met quoten
Zeker, mensen luisteren wat ze voorgezet wordt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het gekke is: het is makkelijker dan ooit om te luisteren wat je wilt en om zelf op zoek te gaan. Toch doen velen dat niet.
Dat is wel goed omschreven.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker, mensen luisteren wat ze voorgezet wordt.
Op de radio ook, dan hoor je ze zeggen: wat een geweldige plaat van DJ XX!! En dan is het wederom weer oude wijn in nieuwe zakken.
quote:
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:37 schreef DJ11 het volgende:
Dinah Washington - Mad About The Boy(Ooit geschreven door Noel Coward, maar haar versie werd in een Levis-commercial gebruikt)
Gelukkig hebben wij DJ11 die daar de luisterbare muziek en de pareltjes tussenuit vist.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:36 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zeker, mensen luisteren wat ze voorgezet wordt.
Op de radio ook, dan hoor je ze zeggen: wat een geweldige plaat van DJ XX!! En dan is het wederom weer oude wijn in nieuwe zakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |