abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 juni 2024 @ 12:41:02 #251
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213845017
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hmmm... ik lees 210 doden en 400 mensen gewond tijdens deze operatie. Begint er op te lijken dat het toch niet zo'n precieze en goede operatie was. Ik neem mijn complimenten terug.
Dit zijn de cijfers van Hamas, wat er dus van klopt is een tweede.

Bovendien had men ook zelf de gijzelaars vrij kunnen laten, dan waren er geen slachtoffers gevallen.
  zondag 9 juni 2024 @ 12:41:04 #252
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213845019
quote:
13s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:40 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, dat antisemitisme binnen Islamtische kringen een groot probleem is wordt wederom benadrukt.

[ twitter ]
Geinige cartoon moet ik zeggen
Je suis Charlie.
  zondag 9 juni 2024 @ 12:41:30 #253
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_213845023
Of zijn cartoons alleen leuk als ze goyim te kakken zetten
pi_213845028
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:31 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Is deze persoon nu door Isral opgepakt of tijdens de bevrijdingsactie gedood?
Doodgeschoten, samen met zijn vrouw en zijn/haar vader. De IDF neemt geen risico dat ze ineens een granaat trekken of iets dergelijks. Je moet echt in je blote reet staan wil je een kans hebben als de deur wordt ingetrapt, maar zelfs dan hebben de gijzelnemers weinig kans het er levend vanaf te brengen.
  zondag 9 juni 2024 @ 12:44:27 #255
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213845048
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Doodgeschoten, samen met zijn vrouw en zijn/haar vader. De IDF neemt geen risico dat ze ineens een granaat trekken of iets dergelijks. Je moet echt in je blote reet staan wil je een kans hebben als de deur wordt ingetrapt, maar zelfs dan hebben de gijzelnemers weinig kans het er levend vanaf te brengen.
Tsja, daar kan ik niet om rouwen, als je je zo schijnheilig vertoond op tv.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213845071
Of niet iedereen deelt de mening dat voor het bevrijden van vier gijzelaars alles geoorloofd is. Zoals het ombrengen van honderden burgers die ergens in de buurt waren
pi_213845087
quote:

[..]
Ook de enige juiste actie.
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zondag 9 juni 2024 @ 12:47:52 #258
438527 MissButterflyy
pi_213845090
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:46 schreef opgebaarde het volgende:
Of niet iedereen deelt de mening dat voor het bevrijden van vier gijzelaars alles geoorloofd is. Zoals het ombrengen van honderden burgers die ergens in de buurt waren
Dat is niet ok als dat zo blijkt te zijn. Maar laten we maar even de feiten afwachten, en of er echt 200 onschuldige burgers bij zijn omgekomen.
pi_213845096
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hmmm... ik lees 210 doden en 400 mensen gewond tijdens deze operatie. Begint er op te lijken dat het toch niet zo'n precieze en goede operatie was. Ik neem mijn complimenten terug.
Hoezo? Het doel was de gijzelaars vrij te krijgen en de gijzelnemers uit te schakelen. Dat is toch prima gelukt?

Je kunt de IDF niet kwalijk nemen dat Hamassers ineens met machinegeweren en raketwerpers gaat schieten op de reddingsteams. Die hadden ook gewoon hun verlies kunnen nemen. Hadden ze alleen maar aan de onschuldige burgers moeten uitleggen waarom ze maandenlang doorgingen om er met de staart tussen de benen vandoor te gaan bij zo'n actie. Maar ja, da's hun probleem.
  zondag 9 juni 2024 @ 12:48:43 #260
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213845101
quote:
Als ze gijzelaars vasthouden zijn ze niet onschuldig. :lijstje:

Als ze dit niet willen is het heel simpel, gijzel en verkracht geen onschuldige mensen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213845108
quote:
Is voor het tegenhouden van zo'n bevrijdingsactie dan wel alles geoorloofd?
  zondag 9 juni 2024 @ 12:49:54 #262
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213845112
quote:
Tja, dat antisemitisme binnen Islamtische kringen een groot probleem is wordt wederom benadrukt.

[ twitter ]
Ja maar is een kleine minderheid hoor. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213845384
quote:

[..]
Risico van het vak lijkt mij.
pi_213845389
twitter
pi_213845409
quote:

[ twitter ]
Wat staat er in dat bericht? Ik spreek geen Arabisch. Ik zie alleen een varken wat Abbas moet voorstellen, die blijkbaar heult met de VS.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  zondag 9 juni 2024 @ 13:10:23 #266
438527 MissButterflyy
pi_213845416
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Wat staat er in dat bericht? Ik spreek geen Arabisch. Ik zie alleen een varken wat Abbas moet voorstellen, die blijkbaar heult met de VS.
Dan heb je de tweet niet begrepen denk ik.
pi_213845427
quote:

[..]
Neem het ze eens kwalijk. (De IDF-troepen).

Ik denk niet dat het welzijn van de gijzelnemers hoog op de prioriteitenlijst stond, zal ik maar zeggen. :)

En de media moet ophouden (echt OPHOUDEN) met de cijfers van Hamas op te dreunen. Zonet ook weer op het nieuws, "het dodental loopt op". Volgens wie? Verifieer nou eerst voordat je mogelijk propaganda loopt na te praten.

Ik heb het vermoeden dat het dodental helemaal niet zo hoog ligt. Zou ook niet weten hoe dat zo hoog zou moeten oplopen.
Intolerant voor intolerantie
pi_213845474
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:47 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is niet ok als dat zo blijkt te zijn. Maar laten we maar even de feiten afwachten, en of er echt 200 onschuldige burgers bij zijn omgekomen.
Eens, eerst afwachten totdat de stofwolken opgetrokken zijn en iemand met verstand er iets zinnigs over kan zeggen. In principe zou dat bij zo'n Albanese ook te verwachten moeten zijn, dat zij enigszins een reel beeld heeft van de situatie ter plaatsen
pi_213845483
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:49 schreef Ulx het volgende:

[..]
Is voor het tegenhouden van zo'n bevrijdingsactie dan wel alles geoorloofd?
Care to elaborate?
  zondag 9 juni 2024 @ 13:18:46 #270
438527 MissButterflyy
pi_213845512
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:11 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Neem het ze eens kwalijk. (De IDF-troepen).

Ik denk niet dat het welzijn van de gijzelnemers hoog op de prioriteitenlijst stond, zal ik maar zeggen. :)

En de media moet ophouden (echt OPHOUDEN) met de cijfers van Hamas op te dreunen. Zonet ook weer op het nieuws, "het dodental loopt op". Volgens wie? Verifieer nou eerst voordat je mogelijk propaganda loopt na te praten.

Ik heb het vermoeden dat het dodental helemaal niet zo hoog ligt. Zou ook niet weten hoe dat zo hoog zou moeten oplopen.
Wat ik zo lees is de media er helemaal niet zo mee bezig nu. Alleen nu.nl heeft nog een artikel wat de Isralische kant en de Palestijnse kant beschrijft. Er wordt niks klakkeloos overgenomen. Er staat dat het nog onduidelijk is hoeveel doden en gewonden er zijn. En dat is toch zo?
Verder is er vooral aandacht voor de bevrijde gijzelaars.
pi_213845575
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Aan het logo te zien juigen ze de Moslimbroederschap toe, dus Abbas zal het denk ik niet zijn. Ik ben geen immense kenner maar vrij vertaald zal er staan: Diegene zijn weggenomen (door God?) die goed luisterden (red. naar ons)

Verder valt wel duidelijk in de cartoon op te maken dat ze Noa afbeelden, met de Coca Cola (de VS) als mede bevrijder in de hand, is mijn invulling.

Verder hebben ze de moeder van Hugo als inspiratiebron gebruikt denk ik.

[ Bericht 11% gewijzigd door HannahVrede op 09-06-2024 13:30:41 ]
  zondag 9 juni 2024 @ 13:24:34 #272
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_213845577
quote:
81s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:13 schreef Aether het volgende:

[..]
Lijkt op hoe de Volkskrant deze bevrijding brengt.

[ afbeelding ]
Blij dat ik dat vod al een half jaar geleden opgezegd heb zeg..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_213845607
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2024 13:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Care to elaborate?
Nou, de IDF arriveert bij de locatie, omsingelt de gebouwen, gaat naar binnen, trapt de deur in, schiet gijzelnemers dood en bevrijdt gijzelaars. Tot dan is er niet veel aan de hand. Gewoon normaal.

Dan komt Hamas in actie en gaat schieten op de voertuigen om de bevrijding alsnog te stoppen. Maar ze zaten wel tussen de burgers. En ze weten dat ze door te gaan schieten er teruggeschoten zal gaan worden. Kortom, zij brengen moedwillig die burgers in gevaar. Als ze niets doen is er geen enorme schietpartij, maar staan ze wel te boek al slappe lafbekken die de gijzelaars dus gewoon laten lopen bij de eerste tegenslag.

Mijn vraag: was de poging tot het stoppen van de bevrijdingsactie geoorloofd? En waarom?
pi_213845609
quote:

[ twitter ]
Mooi cope plaatje van de cartoonist die zelf een beetje baalt van het varken dat hij naast zich op de bank heeft.
pi_213845628
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:41 schreef Bezsen het volgende:

[..]
Geinige cartoon moet ik zeggen
Je suis Charlie.
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2024 12:41 schreef Bezsen het volgende:
Of zijn cartoons alleen leuk als ze goyim te kakken zetten
Nog voor iemand ook al boe heeft kunnen zeggen al de slachtofferrol induiken :'). Wat een onzekerheid spreekt daaruit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')