Mario heeft vakantiequote:Op zondag 9 juni 2024 17:36 schreef spapaars het volgende:
Is @:mario390 nog aanwezig?
Of met die modderstroom in Oostenrijk afgevoerd?
Hier op de keukenapparatuur WIFI (zat er ook standaard op) Monteur alles geïnstalleerd.. vervolgens veel problemen met de WIFI in huis... Bugje, alle WIFI weer uitgezet op de apparaten niet dat ik er ook maar iets aan had.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:29 schreef spapaars het volgende:
Goedenavond.
Naast meubels hebben we in de nieuwe woning ook een nieuwe koel-vriescombinatie en wasmachine aangeschaft.
Eigenlijk afscheid genomen van alles, voor een nieuw avontuur.
Maar raad eens, die krengen van koelkast en wasmachine (de oude na 14 jaar trouwe dienst geschonken aan het grof vuil ophaaldienst) hebben wifi, ik weet niet eens wat ik ermee moet/kan doen, en/of het nut daarvan inzie.
Goed voor ze gezorgd al die tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
Kitten update; morgen gaan ze weg.
Vroeger dan normaal gesproken bij huiskatten zou mogen/moeten, maar omdat ze in het wild geboren zijn, zelfstandig kunnen eten van mijn voer en hun 'stoelgang' goed werkt kunnen ze ondergebracht worden is dat wel het beste nu.
Ze zijn mij inmiddels gewend, ik kan ze oppakken en ze komen ook gewoon naar mij toe (ze weten dat tikken op een schoteltje eten oplevert haha!). De postbode vindt ze ook leuk, maar naar hem blazen ze. Maar ze beginnen steeds verder weg te lopen en de boel te verkennen. Ik kan ze niet 24/7 in de gaten houden en er is een straat vlakbij, ik moet ze soms al zoeken en een platgereden kitten (hoe lomp het ook klinkt) wil ik niet aantreffen.
Op de plek waar ik altijd voer neerzet komt een vangkooi voor moeders om haar te laten helpen, hoewel nog steeds schuw komt ze wel steeds dichterbij, denk ook omdat ze ziet dat ik die kittens gewoon zelf naar me toe laat komen en verder eigenlijk met rust laat, maar ik ben geen kat, dus dat is een aanname. Heb er wel vertrouwen in dat het deze keer wel gaat lukken.
Toch wel een last van m'n schouders, en helemaal met zo'n kloteweer, die zitten maar buiten en 's morgens het eerste wat ik doe is kittens tellen en op zoek gaan als ik er een mis
Het is very rustig hier.quote:
Ja ik was hier ook al een paar dagen niet meer komen kijken.quote:
Kan je lekker even tot rust komen 🤣quote:Op dinsdag 11 juni 2024 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja ik was hier ook al een paar dagen niet meer komen kijken.
Komt wellicht wel weer. En anders is dit een hele rustige sc
Ben er ook blij mee, zulk klein spul kun je niet los laten lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hiero
[..]
Hier op de keukenapparatuur WIFI (zat er ook standaard op) Monteur alles geïnstalleerd.. vervolgens veel problemen met de WIFI in huis... Bugje, alle WIFI weer uitgezet op de apparaten niet dat ik er ook maar iets aan had.
[..]
Goed voor ze gezorgd al die tijd![]()
Mooi dat ze goed terecht gaan komen en dat ze gaan proberen moeders te laten helpen ook.
Kl*te dat je wat aan je schouders hebt en daar gister veel last van had.
Hey JK 😘quote:
Zie nog steeds het nut ervan niet in.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 09:50 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen hiero
[..]
Hier op de keukenapparatuur WIFI (zat er ook standaard op) Monteur alles geïnstalleerd.. vervolgens veel problemen met de WIFI in huis... Bugje, alle WIFI weer uitgezet op de apparaten niet dat ik er ook maar iets aan had.
Handig voor mensen die vergeten dat ze de wasmachine aan hebben gezet 😉quote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut ervan niet in.
Zie zo wel wanneer de was is gedraaid, daar hoef ik geen bericht over te krijgen, en voor de koelkast is het net zo overbodig, dat ding stel je eenmalig in op -18 en +4 en klaar.
Zodra wifi de was voor je ophangt en het voedsel uit de koelkast kan bereiden schakel ik het wel in.
Dat soort mensen zijn gegarandeerd ook vergeten wat WIFI betekent.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Handig voor mensen die vergeten dat ze de wasmachine aan hebben gezet 😉
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 15:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat soort mensen zijn gegarandeerd ook vergeten wat WIFI betekent.
whaaa was vanmorgen nog niet goed wakkerquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben er ook blij mee, zulk klein spul kun je niet los laten lopen.
Maare.. schouders? Bedoelde dat de last van m'n schouders weg is zodra ik geen kittens meer hoef te tellen 's morgens
Ik zag allen het nut in van wifi op de inductieplaat.. om hem op kinderslot te zetten als ik het vergeet en niet thuis ben.. Kat heeft er een handje aan om op die plaat te gaan liggen.. zet hem dus ook wel eens per ongeluk aanquote:Op dinsdag 11 juni 2024 11:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie nog steeds het nut ervan niet in.
Zie zo wel wanneer de was is gedraaid, daar hoef ik geen bericht over te krijgen, en voor de koelkast is het net zo overbodig, dat ding stel je eenmalig in op -18 en +4 en klaar.
Zodra wifi de was voor je ophangt en het voedsel uit de koelkast kan bereiden schakel ik het wel in.
Wij hebben het op de lampen,dat vind ik wel handig.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik zag allen het nut in van wifi op de inductieplaat.. om hem op kinderslot te zetten als ik het vergeet en niet thuis ben.. Kat heeft er een handje aan om op die plaat te gaan liggen.. zet hem dus ook wel eens per ongeluk aan![]()
Op de vaatwasser heb ik ook wifikan me niet voorstellen dat iemand zoiets gebruikt?
of wat jij zegt op de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |