Ik denk ook dat hij erop rekent dat RN een verrassingsverkiezing niet kan bolwerken.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik gok dat Macron hoopt op een effect dat men nu wakker schrikt van deze uitslag voor extreemrechts dat ze massaal een tegenstem uitbrengen. Hij speelt hoog spel.
In ieder geval niet 1 op de 3 stemmen zoals nu.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij erop rekent dat RN een verrassingsverkiezing niet kan bolwerken.
Uiteindelijk is het ook maar 3 weken en heeft RN het momentum.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij erop rekent dat RN een verrassingsverkiezing niet kan bolwerken.
Ik gok ook op een ramp.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar 3 weken en heeft RN het momentum.
Klopt maar ze moeten wel kandidaten hebben en een campagne optuigen. Zo me niks verbazen als Macron het plannetje al in zijn zak had.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:34 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook maar 3 weken en heeft RN het momentum.
Le Pen is niet meer de Le Pen van een aantal jaar geleden.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Fransen zijn de migratie dus helemaal zat ?
Heb niet het idee dat een FREXIT goed aanslaat.
Frexit heeft ze bij het oud vuil gezet.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Zij zelf wellicht ook natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Klopt maar ze moeten wel kandidaten hebben en een campagne optuigen. Zo me niks verbazen als Macron het plannetje al in zijn zak had.
Oh okee, Was ze daar eerder wel voorstander van?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Frexit heeft ze bij het oud vuil gezet.
Ja tot dat bleek wat voor succes dat voor de Britten was.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oh okee, Was ze daar eerder wel voorstander van?
Ja heeft een koerswijziging gedaan, daarom is er nu ook een andere partij bijgekomen die nog wel wat radicaler is, en waar haar nichtje bij zit, die vandaag trouwens 5,5 procent heeft gehaald volgens de Exitpoll.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Oh okee, Was ze daar eerder wel voorstander van?
Je volgt gewoon wat je leuker vindt toch?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:40 schreef zakjapannertje het volgende:
midden in het EK voetbal verkiezingen
nu met de Brexit kunnen ze de Britten goed pesten, dat is al voldoendequote:Op zondag 9 juni 2024 21:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Hoe kan dat eigenlijk?quote:
23 uurquote:Op zondag 9 juni 2024 21:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Hoe laat komt de definitieve Nederlandse uitslag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |