Mevrouw is een grote Putinpijperquote:Op zondag 9 juni 2024 18:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
De partij van Sarah Wagenknecht, komt uit Die Linke en heeft nu een eigen partij gestart. Zijn tegen klimaatpolitiek en steun aan Oekraïne.
En Meloni in Italië.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Le Pen grootste in Frankrijk, Wilders grote winst, AfD op winst. Putin trekt vanavond een flesje Krimsekt open.
En over 50 jaar vragen we ons weer af hoe het heeft kunnen gebeuren...quote:Op zondag 9 juni 2024 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Precies dit. En daarna geven ze toch weer de schuld aan die partijen. Extreem rechts kan niets fout doen, ze gaan Nederland zogenaamd redden van islamisering en omvolking.
De Gerasimov doctrine heeft goed gewerkt.quote:Op zondag 9 juni 2024 20:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Le Pen grootste in Frankrijk, Wilders grote winst, AfD op winst. Putin trekt vanavond een flesje Krimsekt open.
Oh jawel. Het kan niet zo zijn dat mensen daadwerkelijk ergens over mening van verschillen en op voor hen belangrijke onderwerpen geen partij kan vinden.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2024 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
Macron heeft het parlement opgeheven en heeft verkiezingen uitgeroepen
Ik denk een gokje om president Le Pen straks te voorkomen door ze nu al de wind uit de zeilen te nemen. Cohabitation lijkt me wel een zekerheidje overigens.quote:
Waarom doet Schoofs dat ook niet na de winst van Frenske?quote:Op zondag 9 juni 2024 21:08 schreef hollandia02 het volgende:
Macron heeft het parlement opgeheven en heeft verkiezingen uitgeroepen
Netjes, PiS -8.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:07 schreef Bezsen het volgende:
Exit poll seat projection
KO: 21 (+7)
PiS: 19 (−8)
Kon: 6 (+6)
TD: 4 (+1)
Lewica: 3 (−5)
Toch wel een bizarre gok want met het percentage stemmen van vandaag heb je met dat gekke stelsel een absolute meerderheid.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik denk een gokje om president Le Pen straks te voorkomen door ze nu al de wind uit de zeilen te nemen. Cohabitation lijkt me wel een zekerheidje overigens.
quote:Op zondag 9 juni 2024 21:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom doet Schoofs dat ook niet na de winst van Frenske?
Niet helemaal want in Frankrijk heb je geen first past the post.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Toch wel een bizarre gok want met het percentage stemmen van vandaag heb je met dat gekke stelsel een absolute meerderheid.
Blijkbaar ook nog twee naar andere partijen.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja allemaal naar Konfederacja.
Daar moet je blij mee zijn (lol)
En het lijkt me dat in een landelijke verkiezing de opkomst ook nog eens hoger wordt. Ik weet niet of dat ook in Frankrijk goed is voor rechts.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Toch wel een bizarre gok want met het percentage stemmen van vandaag heb je met dat gekke stelsel een absolute meerderheid.
Idd, lijkt me hoog poker wat hij speelt. Ben benieuwd wat het effect is.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik gok dat Macron hoopt op een effect dat men nu wakker schrikt van deze uitslag voor extreemrechts dat ze massaal een tegenstem uitbrengen. Hij speelt hoog spel.
Ik denk ook dat hij erop rekent dat RN een verrassingsverkiezing niet kan bolwerken.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:27 schreef Buitendam het volgende:
Ik gok dat Macron hoopt op een effect dat men nu wakker schrikt van deze uitslag voor extreemrechts dat ze massaal een tegenstem uitbrengen. Hij speelt hoog spel.
In ieder geval niet 1 op de 3 stemmen zoals nu.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij erop rekent dat RN een verrassingsverkiezing niet kan bolwerken.
Uiteindelijk is het ook maar 3 weken en heeft RN het momentum.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:31 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk ook dat hij erop rekent dat RN een verrassingsverkiezing niet kan bolwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |