Ga lekker door jongen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef die arme man gewoon de credits die hij verdient
Hij heeft al zo weinig.
Precies. Ik zei ook niet dat ik het goed heb.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar het is 4-0 geworden.
Niet 4-1 of 2-0
En dan op links Summervile. Maar helaas Koeman is van de Advocaat. Lekker conservatief en na het toernooi mag een ander te laat verjongen.quote:
Waar spelen ze dan ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, Canada speelde niet goed maar heeft best aardig materiaal.
Wel niet gedronken?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mening over mensen die te koop lopen met de hoeveelheid wijn die ze wel niet gedronken hebben.
Piet Wijnberg wel ? Clyde Wijnhard dan ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, Bennie Wijnstekers kan echt niet meer.
Wel nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mening over mensen die te koop lopen met de hoeveelheid wijn die ze wel niet gedronken hebben.
Davis, David en Buchanan zijn toch geen onaardige spelers. Beter dan wat IJsland heeft bijvoorbeeld. Canada deed het op het WK ook niet onaardig en hier kwamen ze echt wel met een plan. Ik denk niet dat ze heel veel minder zijn dan Polen bijvoorbeeld.quote:
Ik heb wel 3 flessen wijn niet gedronken.quote:
Ik drink elke morgen wel niet wijn.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 flessen wijn niet gedronken.
Polen moet dan ook echt makkelijk lukken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Davis, David en Buchanan zijn toch geen onaardige spelers. Beter dan wat IJsland heeft bijvoorbeeld. Canada deed het op het WK ook niet onaardig en hier kwamen ze echt wel met een plan. Ik denk niet dat ze heel veel minder zijn dan Polen bijvoorbeeld.
Polen is ook niks meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Davis, David en Buchanan zijn toch geen onaardige spelers. Beter dan wat IJsland heeft bijvoorbeeld. Canada deed het op het WK ook niet onaardig en hier kwamen ze echt wel met een plan. Ik denk niet dat ze heel veel minder zijn dan Polen bijvoorbeeld.
Heeft een aardige podcast met Siem de Jong.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
Altijd een verademing om Blind voor de camera te horen.
Ik heb nog nooit naar een podcast geluisterd. Zal eens een keer kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft een aardige podcast met Siem de Jong.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |