Wel nietquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een mening over mensen die te koop lopen met de hoeveelheid wijn die ze wel niet gedronken hebben.
Davis, David en Buchanan zijn toch geen onaardige spelers. Beter dan wat IJsland heeft bijvoorbeeld. Canada deed het op het WK ook niet onaardig en hier kwamen ze echt wel met een plan. Ik denk niet dat ze heel veel minder zijn dan Polen bijvoorbeeld.quote:
Ik heb wel 3 flessen wijn niet gedronken.quote:
Ik drink elke morgen wel niet wijn.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb wel 3 flessen wijn niet gedronken.
Polen moet dan ook echt makkelijk lukken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Davis, David en Buchanan zijn toch geen onaardige spelers. Beter dan wat IJsland heeft bijvoorbeeld. Canada deed het op het WK ook niet onaardig en hier kwamen ze echt wel met een plan. Ik denk niet dat ze heel veel minder zijn dan Polen bijvoorbeeld.
Polen is ook niks meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Davis, David en Buchanan zijn toch geen onaardige spelers. Beter dan wat IJsland heeft bijvoorbeeld. Canada deed het op het WK ook niet onaardig en hier kwamen ze echt wel met een plan. Ik denk niet dat ze heel veel minder zijn dan Polen bijvoorbeeld.
Heeft een aardige podcast met Siem de Jong.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:47 schreef tong80 het volgende:
Altijd een verademing om Blind voor de camera te horen.
Ik heb nog nooit naar een podcast geluisterd. Zal eens een keer kijken.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heeft een aardige podcast met Siem de Jong.
Je moet ernaar luisterenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar een podcast geluisterd. Zal eens een keer kijken.
Opstelling op het EK zal wel totaal anders worden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tsja, leuk zo'n nietszeggend resultaat als vanavond. Niemand geblesseerd geraakt zal wel grootste winst zijn van vanavond.
Wie zou je graag willen ontmoeten?quote:
Op zich is dat niet zo vreemd als vandaag je hele beoogde middenveld ontbreekt.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Opstelling op het EK zal wel totaal anders worden.
@Zipportal is fanquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:50 schreef tong80 het volgende:
Vannacht/morgen vroeg opstaan. NBA finales beginnen. Meer liefhebbers ?
Weet ik. Mooie sport als het op het hoogste niveau is. Is met veel sporten maar dit heeft altijd iets aparts bij de finals. Nu de saaie Koeman.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |