Ook goed .. gelukkig dat feyenoord troep wieffer en die overschatte Timber afwezig zijn zodat Gravenberch minuten kan makenquote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De hele NL Elftal-poulefase ook.
Daarom zullen ze wel niet op het EK meedoenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:23 schreef KingRoland het volgende:
hoe kan je zo een kans missen![]()
Canada!!!!
Sorry. Sociale activiteiten rondom. Netjes vrij gevraagd om het concept-joie de vivre van een diepere dimensie te voorzien.quote:
Autochtone jongens zijn altijd een target in teams waarin 90% allochtoon is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:23 schreef CR7 het volgende:
Je ziet dat het team Schouten bewust overslaat. Best wel sneu eigenlijk.
Veel plezierquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sorry. Sociale activiteiten rondom. Netjes vrij gevraagd om het concept-joie de vivre van een diepere dimensie te voorzien.
Gebruikt zeker 'Voor het zingen de kerk uit' als voorbehoedsmethode.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Alweer zwanger? Hoeveel kinderen heeft die man?
Uitstekende poll.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De hele NL Elftal-poulefase ook.
D-Day herdenking is belangrijker.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Canada is er gewoon mee gestopt de tweede helft.
Ik ga altijd voor het zingen de kerk in,quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gebruikt zeker 'Voor het zingen de kerk uit' als voorbehoedsmethode.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:29 schreef tong80 het volgende:
Nou nog een doelpuntje van Canada en ik heb weer de juiste uitslag. Zoals zo vaak.
quote:
Begreep sowieso dat die spoedig richting kist gaat?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:30 schreef Evangelion het volgende:
When Canada is dead and gone, there'll be no more Celine Dion
vernederquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:30 schreef PSVCL het volgende:
Veerman wordt nog even verneder door clown Koeman
Kroos wordt veel te groot gemaakt. Staat niet in het rijtje met Modric,Xavi en de beste middenvelder ooit Iniestaquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Arnold Mühren vergeleek Veerman met Kroos en ik kon bijna niet meer ademen door het lachen.
Nog even vernederen , typisch Koemanquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:31 schreef tong80 het volgende:
Nou Veerman laat maar eens zien wat je kunt deze 5 minuten. Absurde wissels dit altijd. Waarom en met welk nut
Die is naar Hollywood. Relax man.quote:
La Resistance lives on.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:30 schreef Evangelion het volgende:
When Canada is dead and gone, there'll be no more Celine Dion
4-1. Heb ik twee keer gepouldquote:
Flikker kutstraal toch eens op zandzak.quote:
Koekoekquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker kutstraal toch eens op zandzak.
Wow, megaboosquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo is Aaron Winter toch ooit recordinternational gewordenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:31 schreef tong80 het volgende:
Nou Veerman laat maar eens zien wat je kunt deze 5 minuten. Absurde wissels dit altijd. Waarom en met welk nut
nou nou nouquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Kostte ons de EK-titel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo is Aaron Winter toch ooit recordinternational geworden
Niks nou nou nou. Hij moet eens kappen met dat getreiter. Hij is toch FA ?quote:
IS is langs geweest bij die rechtse?quote:
Oja.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zo is Aaron Winter toch ooit recordinternational geworden
Eerste.quote:
Geef gewoon toe dat je hier loopt te liegenquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks nou nou nou. Hij moet eens kappen met dat getreiter. Hij is toch FA ?
Vlak voor de strafschoppen in 2000 liet Rijkaard van Hooydonk op de bank zitten.quote:
Hij zal de wedstrijd wel de schuld geven.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zandzak @:ggmm is weer heel druk bezig met een beschonken Herman op de feiten te drukken.
Van Vossen moest er nog even in.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vlak voor de strafschoppen in 2000 liet Rijkaard van Hooydonk op de bank zitten.
GGMM of Herman?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zal de wedstrijd wel de schuld geven.
Dat kon echt niet.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vlak voor de strafschoppen in 2000 liet Rijkaard van Hooydonk op de bank zitten.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat je hier loopt te liegen
Ik snap ook niet wiens erkenning je nou precies wil door zogenaamd te doen alsof je het goed had.
quote:Op maandag 13 mei 2024 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Werd tijd. Topic is al bijna vol gepost. 4-1 trouwens.
Ik vind het ook wel een beetje valsspelen door meerdere voorspellingen te posten.quote:
Maar het is 4-0 geworden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef die arme man gewoon de credits die hij verdient
Hij heeft al zo weinig.
Fijne avond makkerquote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot ziens, allemaal. Ik ga me niet onderwerpen aan de gevoelsvraagjes van de schoolkrantjournalist.
Heb je die klaploper ook weer. Hoest met je bruine arm ?quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:37 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Hermien wordt met pek en veren weggejaagd uit het mega gezellige oefeninterland topic.
Fixed.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed om te zien dat je Wijnaldum dus totaal niet nodig hebt in je basis selectie.
Dit neem je terug.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Moderator @:Coco zakt diep door de morele ondergrens.
Alles met Wijn in de naam moet je niet meer uitnodigen. Je hebt het van een nuchtere Hermien de ex-wijndrinkster.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Goed om te zien dat je Wijnaldum dus totaal niet nodig hebt in je basis.
Dat heeft klaas ook eens gedaan, nou dat heeft hij geweten hoor!quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje valsspelen door meerdere voorspellingen te posten.
Dan kan ik het ook wel
Mwah, Canada speelde niet goed maar heeft best aardig materiaal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
'Tegen zeker geen slechte tegenstander.' Ha ha ha ha ha
Die eerste voorspelling had ik al vroeg gepost. Kan een keer gebeuren. Wel grappig dat de haviken gelijk aan komen gevlogen om het lijk te prikken terwijl de gieren er geen zin in hadden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje valsspelen door meerdere voorspellingen te posten.
Dan kan ik het ook wel
Nee, Bennie Wijnstekers kan echt niet meer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alles met Wijn in de naam moet je niet meer uitnodigen. Je hebt het van een nuchtere Hermien de ex-wijndrinkster.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |