Niks overtreft zijn idee dat Sneijder en Vd Vaart niet op 1 middenveld konden spelen maar wel Victor Sikora.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Simpel Nederland is die rottende momenten allang vergeten. Aan de blauwe zijde van de Mersey zijn nog altijd ongeheelde wonden te vinden.
Altijd in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd als een adder gebeten op enige kritiek en dat drenkt door op de softe spelers.
Jij kan wel wat licht gebruiken inderdaad.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:49 schreef onlogisch het volgende:
Hallo onlogisch,
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst.
Een lamp.
@:Scrummie
Jeetje wat donkerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd in de slachtofferrol.
Opgegroeid in de ghetto van Moordrecht.
Laat zijn vrienden die kinderen doodrijden, vrouwen verkrachten en mensen neersteken nooit in de steek.
Leuk die grapjes.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij kan wel wat licht gebruiken inderdaad.
Ik kan me daar geen wedstrijd van herinneren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groepsfase was wel echt pure aids. Ik zou durven te zeggen de ergste ooit.
Alleen Slowakije - Italië was wel genot, en Nederland - Brazilië natuurlijk met een ietwat gekleurde brilquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Zeker het WK 2010 was flink ku t. Matig van begin tot eind.
Wij begrijpen gewoon niet waar die is opgegroeid .quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Altijd in de slachtofferrol.
Opgegroeid in de ghetto van Moordrecht.
Laat zijn vrienden die kinderen doodrijden, vrouwen verkrachten en mensen neersteken nooit in de steek.
Alleen Groep F was leuk jaquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Groepsfase was wel echt pure aids. Ik zou durven te zeggen ergste ooit.
Caroline van der Plasquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
1. Alicia Keys
2. Adele
3. Tina Turner
4. Madonna
5. Monique Smit
Mijn Big 5
Zou Sharon Dijksma ooit gebaft zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Caroline van der Plas
Shirma Rouse
Erika Terpstra
Sharon Dijksma
Sugar Lee Hooper
Nederland - Brazilie en Nederland - Uruguay waren de beste wedstrijden (oh en Duitsland Argentinie). Ging toen met Uruguay wat fysieker aan toe, lekker zuid-amerikaans.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Slowakije - Italië was wel genot, en Nederland - Brazilië natuurlijk met een ietwat gekleurde bril
Voor alles is een fetisjist te vinden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou Sharon Dijksma ooit gebaft zijn?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij begrijpen gewoon niet waar die is opgegroeid .
Mooi rijtje. Traantje gelaten.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:51 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Caroline van der Plas
Shirma Rouse
Erica Terpstra
Sharon Dijksma
Sugar Lee Hooper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |