Ook spannendquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah, daar is niks te zien behalve mischien weer een politie inval
Nou, ik wil Baudet wel dit horen verklaren/framen/weglullenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nah, daar is niks te zien behalve mischien weer een politie inval
De storyline die ik aanhaal, is dat Eurosceptische partijen baat zouden hebben bij een hoge opkomst. Dat is overduidelijk niet gelukt - ja, PVV heeft vergeleken met 2019 flink gewonnen, maar er is geen sprake van een ruk naar rechts die wel voorspeld was bij dit opkomstpercentage. Ergo, met deze hoge opkomst, is het geen eenduidige mobilisatie geworden van vooral radicaal-rechts, de pro-Europese opkomers zijn niet weggecijferd door lui die normaliter niet eens stemmen voor het EP.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:39 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Jij beweerd dat de achterban niet op is komen dagen, terwijl er 40% winst is geboekt. Volgens mij snap jij zelf niet helemaal wat dat zegt.
Is dat de broer van Bert?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:43 schreef Monolith het volgende:
De verslaggever bij D66 klinkt een beetje als Roel Maalderink.
Ah, fair. Dat had ik idd niet uit je post gehaaldquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:44 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
De storyline die ik aanhaal, is dat Eurosceptische partijen baat zouden hebben bij een hoge opkomst. Dat is overduidelijk niet gelukt - ja, PVV heeft vergeleken met 2019 flink gewonnen, maar er is geen sprake van een ruk naar rechts die wel voorspeld was bij dit opkomstpercentage. Ergo, met deze hoge opkomst, is het geen eenduidige mobilisatie geworden van vooral radicaal-rechts, de pro-Europese opkomers zijn niet weggecijferd door lui die normaliter niet eens stemmen voor het EP.
Niet dat ik weet. De presentator van Plakshot.quote:
Gat tussen PVV en GL-PvdA is gigantisch. BBB een hele krappe 2 zetels. NSC kleiner dan PvdD hahaha.quote:
Misschien komt door dat de PVV nu regeringspartij is geworden?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zou hij ziek zijn? Ben hem niet zo "mild" gewend.
Als dat zo is, stemt me dat hoopvoller voor het komende kabinet. Beter gezegd; minder negatief.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien komt door dat de PVV nu regeringspartij is geworden?
+6, grootste stijger by far, verpulverd alle andere partijen behoudens de PvdA, ik zou toch maar je blijheid temperenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:46 schreef capricia het volgende:
Ben blij dat de PVV niet de grootste lijkt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |