Maar PvdA/GL staat bovenaan.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:13 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, het is alsof ze bij Feyenoord keihard gaan juichen omdat ajax onder hen staan, ondanks dat ze zelf geen kampioen zijn geworden.
Dat is leuk, maar ik maak me vooral zorgen om de trend die extreem-rechts laat zien. Van 1 naar 7 zetels!quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gewoon de grootste partij. Niet op gestemd, maar waarom zou dat geen reden tot juichen zijn?
beide vind ikquote:
Maar daar juichde ze niet om, aldus de mevrouw die daar stond.quote:
Deze uitvoering is mooier:quote:
Is dat zo? Volgens mij zit daar doorgaans geen dramatisch verschil tussen. Maar belangrijker, dat zijn nog steeds opiniepeilingen en dus doet dat niets af aan de opmerking over shy voter versus late decider.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Faraday01 het volgende: [..] Tussen de voorlopige en definitieve exit poll zie je regelmatig nog verschuivingen
Je bent selectief rancuneus. De hele campagne van PVV was louter "stem op ons als je geen Timmermans wilt". PvdA-GL heeft alle reden om te juichen. Ze zijn de grootste geworden, en de uitdager die inhoudelijk niks in de melk te brokkelen had in de campagne (en hun campagne heeft ingericht op het niet-stemmen op PvdA-GL) heeft niet gewonnen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef ashardalan het volgende: Triestheid van de PvdGL ook weer evident
... Verliezen en toch KEIHARD juichen omdat je groter lijkt te zijn/blijven dan de pvv
![]()
Van de 31 tochquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar ik maak me vooral zorgen om de trend die extreem-rechts laat zien. Van 1 naar 7 zetels!
Wie er precies de grootste is maakt hier niet eens zoveel uit. De trend is reden tot zorg. Maar GL/PVDA ziet dat blijkbaar anders, ze hebben 1 zetel meer van de 720 dus juichen maar. Wellicht ben ik gewoon te bezorgd
Feyenoord mocht niet juichen ondanks twee punten meer dan vorig seizoen en een beter doelsaldo.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mag PSV ook niet juichen als ze komend seizoen kampioen worden met 2 punten minder dan dit seizoen?
Eerder van 5 naar 7, Forum is helemaal wegquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar ik maak me vooral zorgen om de trend die extreem-rechts laat zien. Van 1 naar 7 zetels!
Wie er precies de grootste is maakt hier niet eens zoveel uit. De trend is reden tot zorg. Maar GL/PVDA ziet dat blijkbaar anders, ze hebben 1 zetel meer van de 720 dus juichen maar. Wellicht ben ik gewoon te bezorgd
Je maakt geen besluiten binnen die 31 zetels.quote:
Beetje jammer idd dat juist die landverraders (ze willen de individuele landen opheffen & naar de VE gaan) een zetel hebben.quote:
Je vergeet even dat FvD van 4 naar 0 gaat. Dat is het gros van de "winst" en gewoon een verschuiving binnen de anti migratie hoek.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:15 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Die trekt de boel knap uit het slop. Is ook gewoon een meer dan uitstekend politicus.quote:
Toch nog +40% (5 -> 7). Vin'k een enorme stijging.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vergeet even dat FvD van 4 naar 0 gaat. Dat is het gros van de "winst" en gewoon een verschuiving binnen de anti migratie hoek.
Dat is waarquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vergeet even dat FvD van 4 naar 0 gaat. Dat is het gros van de "winst" en gewoon een verschuiving binnen de anti migratie hoek.
Inhoudelijk puike reactie dit.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat een lullo weer van Volt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |