En hun partij wenst ze alle ziektes toe die mogelijk te maken hebben met bestrijdingsmiddelen zo bleek vandaag. Met dat soort vrienden heb je geen vijanden nodig.quote:Op maandag 3 juni 2024 15:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ongeveer 80% van de boeren stemt op Fascisten. Wat een kutvolk, hopelijk naait BBB ze allemaal failliet. Maakt wel duidelijk waarom ze constant aan het janken zijn en alleen maar domme beslissingen maken.
En dan lullen ze over de vluchtelingencrisis.
Dit is wel een hele mooie.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:01 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Want elke poging die vraag ter sprake te brengen, zou een eind kunnen maken aan het catastrofale zelfbedrog van de EU-Europeanen: namelijk dat iedereen zich bij de EU hetzelfde zou voorstellen en wel precies datgene wat men zich zélf voorstelt...
Dat is gewoon een logisch gevolg vroeg of laat. Wat mij betreft heeft de man volledig gelijk.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 12:28 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Gewoon even van wikipedia. Deel jij ook dat we moeten stoppen met de Euro of Zuid-Europese landen eruit trappen?
Voor de PVV zeker niet, maar dat zijn 4 zetels van de FvD die destijds nog niet totaal klapwappie was en zeg een zetel van zowel vvd als cda.quote:
Dit inderdaadquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:04 schreef -XOR- het volgende:
Een zetel verloren en dan keihard juichen![]()
Ik schaam me nu al voor mijn stem.
Die stond sowieso niet op de lijst.quote:
Wel als lijstduwerquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die stond sowieso niet op de lijst.
Ik had er ook meer van verwacht.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:04 schreef -XOR- het volgende:
Een zetel verloren en dan keihard juichen![]()
Ik schaam me nu al voor mijn stem.
Ah, wat een onzin.quote:
Idd.. Nog los van het feit dat niet iedereen eerlijk toegeeft dat ze PVV hebben gestemd, kan dat veranderen. PvdA/GL zijn binnen EU ook 2 partijenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo overdreven blij met een zetel verlies
Die kan inderdaad nog zetels opleveren of kosten, zeker omdat dit pas de eerste exit poll is, de officieele exitpoll komt om 21:30 en die zat er vorige keer ook nog naast bij sommige partijen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:03 schreef Pvt.Webster het volgende:
Veel naar 0. Benieuwd naar de daadwerkelijke uitslag.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand een screen van die uitslag
Topic moet ook nog gereekst worden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah thanks, die kan zo in de OP
Mwoah, exit polls zijn echt wel vrij nauwkeurig doorgaans hoor. Het is niet zozeer een "shy voter effect" wat je in Nederland ziet als meer een "late decider effect". Zie bijvoorbeeld die van de TK in 2023: https://www.ipsos.com/nl-nl/exitpoll-tk23-verschil-met-de-uitslagquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd.. Nog los van het feit dat niet iedereen eerlijk toegeeft dat ze PVV hebben gestemd, kan dat veranderen. PvdA/GL zijn binnen EU ook 2 partijen
Lekker juichen
37% om 19:45u, gaat dus hoger uitvallen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoge opkomst zegt ze, het was toch 38%
Is toch 3x niksquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
37% om 19:45u, gaat dus hoger uitvallen.
Ik kom ook net van een bedrijfsfeestje, dus in ieder geval nog iets gemeen met Caroline.quote:
Tussen de voorlopige en definitieve exit poll zie je regelmatig nog verschuivingenquote:Op donderdag 6 juni 2024 21:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, exit polls zijn echt wel vrij nauwkeurig doorgaans hoor. Het is niet zozeer een "shy voter effect" wat je in Nederland ziet als meer een "late decider effect". Zie bijvoorbeeld die van de TK in 2023: https://www.ipsos.com/nl-nl/exitpoll-tk23-verschil-met-de-uitslag
Ja, maar anderzijds heeft de PvdA de vorige keer extreem geprofiteerd van het feit dat Timmermans zo'n beetje de enige bekende en gekende Brusselse politicus was. Dat voordeel is nu weggevallen en desondanks blijven ze enigszins stabiel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Idd.. Nog los van het feit dat niet iedereen eerlijk toegeeft dat ze PVV hebben gestemd, kan dat veranderen. PvdA/GL zijn binnen EU ook 2 partijen
Lekker juichen
Zoals het er nu naar uitziet gewoon de grootste partij. Niet op gestemd, maar waarom zou dat geen reden tot juichen zijn?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef ashardalan het volgende:
Triestheid van de PvdGL ook weer evident... Verliezen en toch KEIHARD juichen omdat je groter lijkt te zijn/blijven dan de pvv
Ondanks dat ik SP heb gestemd (en dus nutteloos mijn huis verlaten lijk te hebben), hoop ik dat de pvv er 1 bij krijgt & PvdGL er 1 verliest.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tussen de voorlopige en definitieve exit poll zie je regelmatig nog verschuivingen
Mag PSV ook niet juichen als ze komend seizoen kampioen worden met 2 punten minder dan dit seizoen?quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef ashardalan het volgende:
Triestheid van de PvdGL ook weer evident... Verliezen en toch KEIHARD juichen omdat je groter lijkt te zijn/blijven dan de pvv
Omdat ze vooral juichen omdat de politieke tegenstander kleiner blijft.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet gewoon de grootste partij. Niet op gestemd, maar waarom zou dat geen reden tot juichen zijn?
Iets verliezen, maar toch winnen. Of mag je tegenwoordig ook niet meer blij zijn als je de grootste partij bij de verkiezingen bent. Moet het almaar meer, meer, meer? Dat is toch niet reëel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:10 schreef ashardalan het volgende:
Hier ookquote:
Nee, het is alsof ze bij Feyenoord keihard gaan juichen omdat ajax onder hen staan, ondanks dat ze zelf geen kampioen zijn geworden.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mag PSV ook niet juichen als ze komend seizoen kampioen worden met 2 punten minder dan dit seizoen?
Ik heb liever Europapaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |