abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 juni 2024 @ 18:24:22 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213812651
twitter

twitter

twitter

twitter

Volg het hier LIVE:

-------------------------------

Dat klinkt niet goed! :o :o Dat moet echt doodeng zijn voor de astronauten in dat ding :o
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 6 juni 2024 @ 18:25:35 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213812661
Ze gaan nog een hotfire test doen en dan weer een poging wagen begrijp ik?
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 6 juni 2024 @ 18:32:42 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213812733
Go for docking in the next window. 19:33-20:15 onze tijd. Spannend! Hopelijk gaat t lukken.
  donderdag 6 juni 2024 @ 18:35:19 #4
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213812765
Oei eng!
FIAT JUSTITIA RUAT CAELUM
C13H16ClNO
XD
Dit was post-id 212.000.000. :Y)
pi_213812774
Niks aan de hand
-nee-
  donderdag 6 juni 2024 @ 18:40:48 #6
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213812833
Best saai wel...
FIAT JUSTITIA RUAT CAELUM
C13H16ClNO
XD
Dit was post-id 212.000.000. :Y)
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:03:20 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213813113
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 18:40 schreef KoningWouter het volgende:
Best saai wel...
Ja, gaat maar met 5cm per seconde :P
pi_213813132
even apeldoorn bellen
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:14:50 #9
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_213813219
quote:
84s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:03 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja, gaat maar met 5cm per seconde :P
Maar wel allebei 25.000 km/u :P
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:33:56 #10
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213813458
4 meter nog
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:35:17 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213813488
En hij zit vast!
pi_213813510
Capture ^O^
Nu begint het verankeren aan het ISS.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_213813594
Zit het paneel goed vast?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_213813671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:42 schreef nostra het volgende:
Het verankeren (harddocking/capture) kan 15 min tot een half uur duren.
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:46:15 #15
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213813680
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:42 schreef nostra het volgende:
En de deur? :o
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:47:11 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_213813700
Ik ga trouwens lachen als ze straks de deur niet open krijgen :') Geen vallende deur maar een dichte deur :D
pi_213813783
Vond het sowieso al dapper om anno 2024 in een ruimteshuttle van Boeing te stappen :X
No amount of money ever bought a second of time.
  donderdag 6 juni 2024 @ 20:07:32 #18
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_213814006
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 19:52 schreef TigerXtrm het volgende:
Vond het sowieso al dapper om anno 2024 in een ruimteshuttle van Boeing te stappen :X
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_213814346
Het verankeren (hardcapture/docking) is succesvol verlopen.
pi_213817700
De TT :')
Met je « docking » :') :{w
pi_213818085
NASA _O- |:( :')
Die lui die net deden alsof ze in de jaren 70 of 80 op de maan zijn geweest.

ElonGod moet ze straks natuurlijk weer redden met zijn meesterlijke engineering skills.
SpaceX rulez them all.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_213818232
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:20 schreef epicbeardman het volgende:

ElonGod moet ze straks natuurlijk weer redden met zijn meesterlijke engineering skills.
SpaceX rulez them all.
Misschien bedoel je Boeing?
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:41:17 #23
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_213818279
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:20 schreef epicbeardman het volgende:

SpaceX rulez them all.
Idioot
"Jaren 70 en 80"

:') x1000
Wie dit leest is gek
pi_213818332
quote:
99s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:41 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]
Idioot
"Jaren 70 en 80"

:') x1000
Oh 1969 zelfs, 25 jaar voordat ik geboren was. Ongeloofwaardig.

Zelfs zo ongeloofwaardig dat Apple er nu een film over maakt.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Misschien bedoel je Boeing?
Ik zie toch echt NASA logotjes in de TS post.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 29 juni 2024 @ 14:19:09 #25
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214089635
quote:
Technici hebben nog 'paar weken' nodig om problemen Starliner te onderzoeken

Het blijft onduidelijk wanneer ruimtecapsule Starliner weer kan terugkeren vanaf ruimtestation ISS naar de aarde. De Amerikaanse ruimteorganisatie NASA zegt dat technici nog "een paar weken" nodig hebben om problemen met de stuwraketten van de capsule van Boeing te onderzoeken.

Vanwege de problemen werd de terugkeer vorige week zaterdag al tot nader order uitgesteld. In de Amerikaanse staat New Mexico staan nu grondtests gepland, om dezelfde Starliner-stuwraketten te testen die zich momenteel in de ruimte bevinden.

Ervaren astronauten
De Starliner vertrok begin deze maand naar het ISS, met twee ervaren NASA-astronauten aan boord: Barry Wilmore (61) en Sunita Williams (58). Het was de eerste keer dat het ruimtevaartuig vertrok met mensen aan boord. Eerder waren er al tests uitgevoerd met poppen aan boord.

Wilmore en Williams wisten een paar dagen later de Starliner aan het ISS te koppelen. Dat ging niet probleemloos. Zo werd een klein heliumlek gevonden. Die stof is belangrijk voor de brandstofleidingen van de stuwraketten.

Met meerdere stuwraketten zijn nog altijd problemen, waardoor een terugkeer vooralsnog niet mogelijk is.

Lange lijst aan problemen
Het plan was dat de twee astronauten minimaal acht dagen in het ISS zouden blijven en dan weer zouden terugkeren met de Starliner.

Eerdere, onbemande tests met de Starliner liepen ook niet vlekkeloos. Bij de laatste testvlucht, in 2022, werden ook problemen gevonden met de stuwraketten. Het ruimtevaartuig keerde wel succesvol terug naar de aarde.

De Starliner van Boeing moet het tweede Amerikaanse ruimteschip worden waarmee NASA astronauten naar het ISS kan vervoeren, naast de Crew Dragon van SpaceX. Er gaan ook astronauten naar het ISS met de Russische Sojoez.

Door de commerciële initiatieven van SpaceX en Boeing is NASA niet meer afhankelijk van die Russische Sojoez-capsules. Daarnaast werkt NASA ook nog zelf aan een capsule, genaamd Orion.

https://nos.nl/artikel/25(...)liner-te-onderzoeken
pi_214089647
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 14:19 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Ik denk dat Musk al benaderd is op de achtergrond om wat standby te hebben staan.
  zaterdag 29 juni 2024 @ 14:22:23 #27
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214089669
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 14:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik denk dat Musk al benaderd is op de achtergrond om wat standby te hebben staan.
Dat zou wel echt een enorme faal zijn voor Boeing als SpaceX ze terug moet halen :') _O-
pi_214089683
quote:
84s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat zou wel echt een enorme faal zijn voor Boeing als SpaceX ze terug moet halen :') _O-
Alsof je heen vliegt met een Boeing en een Airbus je weer thuis moet brengen ;)
  donderdag 11 juli 2024 @ 19:50:31 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214254331
quote:
NASA-astronauten van Starliner mogelijk tot augustus vast in de ruimte

Twee NASA- astronauten uit de defecte Starliner-capsule van Boeing moeten mogelijk tot half augustus in de ruimte blijven. Ingenieurs werken de klok rond om de technische problemen op te lossen die hun terugkeer in juni verhinderden, schrijft de Britse krant The Guardian.

Sunita Williams en Butch Wilmore zijn sinds 6 juni aan boord van het International Space Station (ISS) na de eerste bemande koppeling van het ruimtevaartuig van de volgende generatie. De testmissie zou ongeveer een week duren, maar het loskoppelen van Starliner werd meerdere keren uitgesteld omdat defecte stuwraketten en vervolgens een reeks kleine heliumlekken voor veiligheidsproblemen zorgden.

Woensdag maakte NASA bekend dat het nog steeds tests uitvoert om er zeker van te zijn dat de capsule zou functioneren zoals verwacht. Hoewel het ruimtevaartagentschap er vertrouwen in had dat het ruimtevaartuig veilig zou zijn voor een noodevacuatie, waren de missiemanagers nog niet klaar om het vertrek te plannen.

„We gaan methodisch door onze processen heen voor we toestemming geven om de capsule los te koppelen. Dat is een standaardprocedure die tijd vraagt”, zei Steve Stich, NASA’s programmamanager voor commerciële bemanningen.

Vliegtuigtak
Hij merkte nog op dat het ruimtestation, dat momenteel wordt bewoond door een vaste bemanning van zeven personen naast de twee Starliner-astronauten, over voldoende voorraden en middelen beschikt en dat er geen enkel risico bestaat voor de mensen aan boord.

Mark Nappi, vice-president en programmamanager van Boeings commerciële bemanningsprogramma, vertelde verslaggevers dat hij er vertrouwen in had dat het Starliner-programma sterker uit de problemen zou komen.

Hoewel de ruimtevaartactiviteiten van Boeing losstaan van de luchtvaarttak, hebben de aanhoudende problemen met Starliner bijgedragen aan de recente crisis van het bedrijf, die werd veroorzaakt door de crash van twee 737 Max-vliegtuigen en een aantal andere veiligheidsincidenten.

https://www.telegraaf.nl/(...)us-vast-in-de-ruimte
quote:
Astronauten op defecte Boeing Starliner: 'Vertrouwen dat we veilig terug naar aarde komen'

Ze hadden al bijna een maand geleden terug moeten zijn, de twee astronauten die met de Boeing Starliner naar het internationale ruimtestation ISS zijn gegaan. Door een defect aan de capsule is die terugkomst voor onbepaalde tijd uitgesteld. De astronauten blijven nog even in de ruimte hangen om uit te zoeken wat er is misgegaan met de capsule. Als het echt moet, kunnen ze nu veilig thuis komen, zegt de NASA. 'Mensenlevens worden niet zomaar op het spel gezet', zegt Rob van den Berg, ruimtevaartdeskundige verbonden aan sterrenwacht Sonnenborgh in Utrecht.

Hoe het defect opgelost kan worden, is nog onduidelijk. Dat is dan ook de belangrijkste reden dat de Starliner nog in de ruimte is, zegt Van den Berg. 'Zolang die daarboven hangt, kunnen ze allerlei testen doen en dingen uitproberen om erachter te komen wat er aan de hand is.' Als de capsule terugkeert naar de aarde, verbrandt het deel dat problemen geeft in de atmosfeer. Daarom wordt de terugkeer 'zo lang mogelijk' uitgesteld, aldus de ruimtevaartdeskundige. Op een persconferentie zeiden de twee astronauten Butch Wilmore en Suni Williams aan boord gisteravond dat ze er 'alle vertrouwen in hebben' dat ze veilig terug naar aarde zullen komen.

De starliner mag in principe maximaal 45 dagen gekoppeld blijven aan de ISS; dat is al over tien dagen. Die termijn kan wel verlengd worden, maar dan is de garantie van de accu's niet meer gegarandeerd. Bij de persconferentie werd benadrukt dat 'elke cel' gecontroleerd kan worden, dus als het gevaar van een lege accu dreigt kan de terugkeer worden versneld. Maar dat lijkt nu niet nodig, zegt Van den Berg: 'Tot nu toe kunnen ze makkelijk nog een keer 45 dagen mee.'

Wisseling van de wacht
Volgende maand staat een wisseling van de wacht van de bemanning op ISS op het programma. Voor die tijd zullen de astronauten van de Starliner terugkeren naar aarde, en 'mogelijk eerder'. Het is voor Boeing heel belangrijk dat het tweetal veilig terugkomt, zegt Van den Berg. Het nieuws over Boeing de laatste tijd is niet erg positief. 'Ook al zijn het twee volledig gescheiden onderdelen van het bedrijf, je wil gewoon positieve publiciteit. Dus alles is eraan gelegen om ze nu gewoon veilig terug te brengen. En als concurrent voor SpaceX astronauten naar het ISS te kunnen laten gaan.'

https://www.bnr.nl/nieuws(...)rug-naar-aarde-komen

[ Bericht 34% gewijzigd door Starhopper op 11-07-2024 20:00:23 ]
pi_214254344
Starliner => flatliner :D
Ook wel faal-liner _O-
  donderdag 11 juli 2024 @ 20:09:33 #31
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214254474
Gaan die spaceseks hebben
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 4 augustus 2024 @ 17:12:53 #32
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214561802
Het drama is nog lang niet voorbij. De kans is redelijk groot dat SpaceX de bemanning terug gaat halen en Starliner leeg terug gaat omdat het zo betrouwbaar is als de 737 max

https://arstechnica.com/s(...)back-on-crew-dragon/

(Copilot samenvatting in het nederlands)
NASA overweegt serieus om de astronauten van Boeing’s Starliner terug naar de aarde te brengen met SpaceX’s Crew Dragon. Dit komt door problemen met de Starliner, zoals heliumlekken en falende stuwraketten, die essentieel zijn voor de terugkeer naar de aarde.

De Starliner werd acht weken geleden gelanceerd en zou oorspronkelijk na acht dagen terugkeren, maar technische problemen hebben dit vertraagd. NASA en Boeing hebben tests uitgevoerd om de problemen te begrijpen en op te lossen, maar de betrouwbaarheid van de stuwraketten blijft een zorg.

NASA heeft nog geen definitieve beslissing genomen, maar er is een aanzienlijke kans dat de astronauten, Butch Wilmore en Suni Williams, met de Crew Dragon terugkeren. NASA benadrukt dat de astronauten veilig zijn en niet gestrand in de ruimte.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214562150
Jammer joh, dit blijft Boeing als merk zijnde weer veel schade geven... Zonde, was toch ooit hét merk imo
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zondag 4 augustus 2024 @ 17:34:41 #34
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214562249
Dat is wederom een flinke dreun voor Boeing lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 4 augustus 2024 @ 17:39:02 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_214562367
quote:
16s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat is wederom een flinke dreun voor Boeing lijkt mij.
Op het moment heeft Boeing zoveel dreunen gekregen dat hun hoofd op hachee lijkt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_214562941
Ik organiseer een stille tocht
  zondag 4 augustus 2024 @ 18:08:21 #37
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214563237
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:12 schreef jogy het volgende:
Het drama is nog lang niet voorbij. De kans is redelijk groot dat SpaceX de bemanning terug gaat halen en Starliner leeg terug gaat omdat het zo betrouwbaar is als de 737 max

https://arstechnica.com/s(...)back-on-crew-dragon/

(Copilot samenvatting in het nederlands)
NASA overweegt serieus om de astronauten van Boeing’s Starliner terug naar de aarde te brengen met SpaceX’s Crew Dragon. Dit komt door problemen met de Starliner, zoals heliumlekken en falende stuwraketten, die essentieel zijn voor de terugkeer naar de aarde.

De Starliner werd acht weken geleden gelanceerd en zou oorspronkelijk na acht dagen terugkeren, maar technische problemen hebben dit vertraagd. NASA en Boeing hebben tests uitgevoerd om de problemen te begrijpen en op te lossen, maar de betrouwbaarheid van de stuwraketten blijft een zorg.

NASA heeft nog geen definitieve beslissing genomen, maar er is een aanzienlijke kans dat de astronauten, Butch Wilmore en Suni Williams, met de Crew Dragon terugkeren. NASA benadrukt dat de astronauten veilig zijn en niet gestrand in de ruimte.
Terugkeren met het vaartuig van de concurrent. Dit is wel de ultieme afgang voor Boeing _O- _O- _O-
pi_214563298
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 17:29 schreef Filosoofert het volgende:
Jammer joh, dit blijft Boeing als merk zijnde weer veel schade geven... Zonde, was toch ooit hét merk imo
Zeker zonde, zeker voor al die goede engineers die ze hadden..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  zondag 4 augustus 2024 @ 18:11:05 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214563356
Volgens Boeing is alles in orde :')

twitter

zondag 4 augustus 2024 @ 18:16:54 #40
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_214563551
quote:
84s.gif Op zondag 4 augustus 2024 18:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Terugkeren met het vaartuig van de concurrent. Dit is wel de ultieme afgang voor Boeing _O- _O- _O-
Ik hoop hier zo op :P

Zou echt prachtig zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 4 augustus 2024 @ 18:53:31 #41
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214564393
Hopelijk keren ze snel veilig terug.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:18:05 #42
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214564944
LOL Schreef een variant op Yogo Yogo liedje en poste dit bij tweakers (Boeing Boeing), nu ben ik gebanned.
_O- _O- _O-
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:54:05 #43
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214566071
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 19:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
LOL Schreef een variant op Yogo Yogo liedje en poste dit bij tweakers (Boeing Boeing), nu ben ik gebanned.
_O- _O- _O-
Hahaha serieus? :')

Nu maak je mij wel nieuwsgierig naar het liedje :D
  woensdag 7 augustus 2024 @ 20:59:25 #44
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214617306
Nou, tot over een half jaar Butch en Suni -O- Hopelijk nemen ze wat schoon ondergoed voor jullie mee :')

quote:
Boeing Starliner astronauts have now been in space more than 60 days with no end in sight

Butch Wilmore and Suni Williams — two veteran NASA astronauts piloting the first crewed test flight of Boeing’s Starliner spacecraft — have now been in space for 63 days, roughly seven weeks longer than initially expected.

There is still no clear return date in sight.

As analysis to understand the issues that Starliner experienced en route to the International Space Station continues, NASA is exploring various contingency options, the space agency confirmed during a news conference Wednesday. Those contingencies include keeping Williams and Wilmore on the orbiting laboratory for another six months and bringing them home on a SpaceX Crew Dragon vehicle in 2025.

CNN confirmed on Tuesday that NASA has not yet started a “flight readiness review” for the Starliner crew’s return from the space station. The agency had said on July 26 that it would begin that process in the first couple days of August.

But Boeing and NASA teams are still working on a potential return date as officials evaluate testing data and conduct analyses about the propulsion issues and helium leaks that hampered the first leg of the Starliner capsule’s flight. The ground testing that mission teams carried out in New Mexico as it worked to understand the problems led to surprising results, Steve Stich, NASA’s Commercial crew program manager, said Wednesday.

The space agency had previously confirmed it found excess heat around some of the Starliner thrusters that was causing teflon seals to bulge, restricting the flow of propellant and triggering the thruster issues. Uncertainty about whether those bulging seals are indeed the root cause of the issue — and how the problem might affect the Starliner vehicle in space — are the basis for disagreements within NASA about how safe it is for crew to return on the Starliner, officials revealed at the news conference.

Starliner’s return remains uncertain as officials work to come to an agreement on how the rest of the mission that had launched June 5 should play out.

“I would say that our chances of an uncrewed star liner return have increased a little bit based on where things have gone over the last week or two,” said Ken Bowersox, associate administrator for NASA’s Space Operations Mission Directorate, referring to NASA’s internal review processes that need to be completed before a return date for Starliner is decided. “But again, new data coming in, new analysis, different discussion — We could find ourselves shift in another way.”

NASA has always considered returning Williams and Wilmore on a SpaceX vehicle as a mission contingency, but the primary goal is to bring the two astronauts home on Starliner. Boeing maintains that its spacecraft is safe for astronauts.

However, the space agency announced Tuesday that it was delaying the launch of SpaceX’s Crew-9 mission, a routine flight slated to fly with four astronauts to replace the Crew-8 mission on board the International Space Station.

Crew-9 had been slated to take off as soon as August 18 — with the expectation that the Starliner capsule would have returned home with its astronauts before then. Now, Crew-9 will not take off before September 24, NASA said.

“This adjustment allows more time for mission managers to finalize return planning for the agency’s Boeing Crew Flight Test,” NASA said in a Tuesday news release.

https://edition.cnn.com/2(...)ts-return/index.html
  woensdag 7 augustus 2024 @ 21:08:12 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214617482
twitter

twitter
  woensdag 7 augustus 2024 @ 21:10:51 #46
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_214617545
Wel een interessant experiment om te zien hoe erg de spier- en bot-atrofie straks is.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 7 augustus 2024 @ 21:18:02 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_214617660
quote:
14s.gif Op woensdag 7 augustus 2024 21:10 schreef MichaelScott het volgende:
Wel een interessant experiment om te zien hoe erg de spier- en bot-atrofie straks is.
Daarom sporten astronauten ook dagelijks in het ISS ;)

Wat het menselijk lichaam doet in de ruimte is al onderzocht. Google bijvoorbeeld eens op Scott en Mark Kelly ;)
pi_214618527
pi_214620680
quote:
10s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:49 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Oh 1969 zelfs, 25 jaar voordat ik geboren was. Ongeloofwaardig.

Zelfs zo ongeloofwaardig dat Apple er nu een film over maakt.

[..]
Ik zie toch echt NASA logotjes in de TS post.
Wat is er dan zo belangrijk aan het moment van jouw geboorte?

Dat iets je boven de pet gaat maakt niet dat het dus onmogelijk moet zijn.

Het gaat je enkel boven de pet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')