Doe jezelf een lol en kijk geen voorspellingen voor de komende 2 weken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef PzKpfw het volgende:
Waar blijft die zomer toch... Ik loop hier nog steeds met een trui aan en ben ook alweer verkouden.Afgezien van die eerste twee weken van mei hebben we dit jaar alleen nog maar matig tot slecht weer gehad. Veel wind en nog veel meer regen.
Well, that escalated quickly.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik heb meer weerstand in m'n kleine teen dan jij in je hele lijf. En je hoeft voor mij niet te bepalen wat prachtig weer is, daar heb ik zelf wel een mening over.
Vertel dat mijn moeder. Die zeurt nu nog dat ik een jas aan moet doen als het wat 'fris' is. Anders word je ziek. Jaja..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Verkouden kan je altijd worden, ook in juli of augustus. Van het weer word je immers niet ziek
Ben je 12?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vertel dat mijn moeder. Die zeurt nu nog dat ik een jas aan moet doen als het wat 'fris' is
Ik was toen naar Best Kept Secret Festival, op een zanderig terrein. Kwam bruiner terug van het stof dan de zon.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
De pluim van een jaar geleden toen we midden in een zeer lange droge periode zaten (+/- 6 weken):
[ afbeelding ]
Nee, 33. Maar ik zie haar vrijwel dagelijks. Mijn kleine loopt er automatisch naar toe, want oma is z'n alles. En dan kom ik bij -3 in een t-shirt met korte broek aangelopenquote:
Als de zon schijnt is het toch mooi weer bij jou? Hier wel zo'n beetje 20 graden, maar het waait welquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wacht maar als het straks 25+ graden met zon is. Dan noem ik het geen mooi weer meer
Ik word melodramatisch als de temperaturen te hoog oplopen. 25+ vind ik echt kut, bij 30+ dan denk ik: schiet me maar kapotquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Als de zon schijnt is het toch mooi weer bij jou? Hier wel zo'n beetje 20 graden, maar het waait wel
Ik heb graag dinsdag mooi weer. Een week geleden stond daar nog 23 graden met zon. Elke dag ging er een graadje af. Dan denk je, met 19-20 is het met zon ook nog een prima dag. Toen kwamen er temperaturen van 16-17 in beeld. Nou ja, misschien een jasje aan, maar het blijft iig droog....quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Terwijl het vooruitzicht slechter en slechter wordt, houdt zondag dapper stand als droge zonnige dag. Er gaat wel elke dag een graad vanaf.
Dit, en niks minder! 12 weken lang vanaf 15 juni, en we praten nergens meer overquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
De pluim van een jaar geleden toen we midden in een zeer lange droge periode zaten (+/- 6 weken):
[ afbeelding ]
Dinsdag lijkt juist de meest natte dag te worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb graag dinsdag mooi weer. Een week geleden stond daar nog 23 graden met zon. Elke dag ging er een graadje af. Dan denk je, met 19-20 is het met zon ook nog een prima dag. Toen kwamen er temperaturen van 16-17 in beeld. Nou ja, misschien een jasje aan, maar het blijft iig droog....
Je kunt mij ook niet gelukkiger maken nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:57 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik word melodramatisch als de temperaturen te hoog oplopen. 25+ vind ik echt kut, bij 30+ dan denk ik: schiet me maar kapot
Dit weer is perfect. Steeds 18-21 graden met flink wat zon, soms een wolkje die ervoor schuift om ff op adem te komen (vandaag alleen niet, waar zijn de wolken!)
Dit weer zoals vandaag (overwegend zonnig, blauw, wat wolken, graad of 21, briesje, 's nachts koel) is echt los perfectos zoals de Spanjolen zeggenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:13 schreef lily het volgende:
[..]
Je kunt mij ook niet gelukkiger maken nu.
Zalig zalig. Inderdaad 18-21 . Zon en bewolking wisselen elkaar af. In de nacht heerlijk koel.
Toppie
een kennis van mij, 468 Kw vorige jaar mei en dit jaar 50 Kw van de zonnepanelen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wat voor weer was het vorig jaar Juni? Hadden we toen niet in een hittegolf??
Stoken doe ik sowieso niet meer als ik die eenmaal uitzet aan het begin van het voorjaar.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:33 schreef lily het volgende:
En niet hoeven stoken en niet hoeven koelen. In huis blijft de temperatuur ook perfect.
Ik zeg: niks meer aan doen
Ik ook totaal niet. Ik heb niet eens een winterjas.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Stoken doe ik sowieso niet meer als ik die eenmaal uitzet aan het begin van het voorjaar.
Maar ik ben sowieso geen koukleum en stook nooit hoger dan 19/20.
Ik had in mei 2023 279kWh met 6 panelen, deze mei 227.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een kennis van mij, 468 Kw vorige jaar mei en dit jaar 50 Kw van de zonnepanelen.
Ja dat bedoel ik, dat het droog zou blijven was mijn laatste positieve kijk erop, tot er gisteren opeens 14 mm regen op de voorspellin stond. Er is nu helemaal niks meer over.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:02 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dinsdag lijkt juist de meest natte dag te worden.
Hele volgende week wordt sneu betreft temperatuur iig. Maandag een trieste 13/14 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, dat het droog zou blijven was mijn laatste positieve kijk erop, tot er gisteren opeens 14 mm regen op de voorspellin stond. Er is nu helemaal niks meer over.
Dit hoort niet bij juni, nee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele volgende week wordt sneu betreft temperatuur iig. Maandag een trieste 13/14 graden
Vorig jaar 468 kwh en dit jaar 50 kwh? Dat lag dan niet aan het weerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een kennis van mij, 468 Kw vorige jaar mei en dit jaar 50 Kw van de zonnepanelen.
De zon is in rap tempo aan het uitdoven. Over een paar jaar komt de temperatuur helemaal nooit meer boven de 10 gradenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hele volgende week wordt sneu betreft temperatuur iig. Maandag een trieste 13/14 graden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |