Perioden met benedengemiddelde temperaturen duren tegenwoordig zelden langer dan een maand. De kans is dus redelijk aanwezig dat een periode met bovengemiddelde temperaturen zich aandoet met de beste timing voor heet zomerweer.quote:
Even blijven opletten: https://www.rtl.nl/nieuws(...)rdwarm-mei-recordnatquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:40 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
De hele aardkloot recordwarm... behalve waar wij wonen.
Krijgen we er straks ook nog klimaatvluchtelingen bij?
Ik heb het over nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Even blijven opletten: https://www.rtl.nl/nieuws(...)rdwarm-mei-recordnat
Nu is het even wat frisser dan normaal in NW Europa, maar over de lange termijn blijft de opwarming een feit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:47 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik heb het over nu.![]()
Hoewel de grafiek de eerste week van juni nog niet toont.
Dat klopt... gemiddeld kan dit jaar weer een bovengemiddeld warm jaar worden.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nu is het even wat frisser dan normaal in NW Europa, maar over de lange termijn blijft de opwarming een feit.
Maar de hoogzomermaanden waren daarna wel ruk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:51 schreef Jor_Dii het volgende:
De pluim van een jaar geleden toen we midden in een zeer lange droge periode zaten (+/- 6 weken):
[ afbeelding ]
Vraag me dan ook af wat we nu gaan krijgen nu het zo enorm omgekeerd is. Krijgen we een late nazomer met 25+ graden in september/oktober?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:52 schreef DemonRage het volgende:
Maar de hoogzomermaanden waren daarna wel ruk.
Altijd lastig te voorspellen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af wat we nu gaan krijgen nu het zo enorm omgekeerd is. Krijgen we een late nazomer met 25+ graden in september/oktober?
Aan de kust wordt het wel erg matig ja vanaf maandag.. 14 graden en regenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Terwijl het vooruitzicht slechter en slechter wordt, houdt zondag dapper stand als droge zonnige dag. Er gaat wel elke dag een graad vanaf.
Komt nog wel, weekje of 2-3 gaan we denk ik. Even het weer in de gaten houdenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 08:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende week zou je eigenlijk in de alpen moeten zijn
Elke dag vertellen dat het mooi en zonnig weer is wordt hier niet gewaardeerd!!quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:35 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zie dat het thuis ook alweer dik 20 graden is, vrijwel windstil en volop zon. Wat een weelde, geniet ervan mensen
Yep.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:57 schreef Abrikozentaart het volgende:
Wat voor weer was het vorig jaar Juni? Hadden we toen niet in een hittegolf??
Trui uittrekken en wat weerstand kweken jij.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef PzKpfw het volgende:
Waar blijft die zomer toch... Ik loop hier nog steeds met een trui aan en ben ook alweer verkouden.Afgezien van die eerste twee weken van mei hebben we dit jaar alleen nog maar matig tot slecht weer gehad. Veel wind en nog veel meer regen.
Wacht maar als het straks 25+ graden met zon is. Dan noem ik het geen mooi weer meerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Elke dag vertellen dat het mooi en zonnig weer is wordt hier niet gewaardeerd!!
Ohnee wacht, dat geldt alleen voor mij@:Salina waar blijven die zonnige kiekjes nou??
[ afbeelding ]
Verkouden kan je altijd worden, ook in juli of augustus. Van het weer word je immers niet ziekquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:54 schreef PzKpfw het volgende:
Waar blijft die zomer toch... Ik loop hier nog steeds met een trui aan en ben ook alweer verkouden.Afgezien van die eerste twee weken van mei hebben we dit jaar alleen nog maar matig tot slecht weer gehad. Veel wind en nog veel meer regen.
Ik heb meer weerstand in m'n kleine teen dan jij in je hele lijf. En je hoeft voor mij niet te bepalen wat prachtig weer is, daar heb ik zelf wel een mening over.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:12 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Trui uittrekken en wat weerstand kweken jij.
Het is nu toch prachtig weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |