Bij mij is het precies omgedraaid. Ze is wel een tiener, maar geen puber.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:14 schreef DjVero het volgende:
[..]
Puber. Wee je gebeente hem tiener te noemen....
Zijn woorden overigens.
Tja wanneer ben je een puber?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij is het precies omgedraaid. Ze is wel een tiener, maar geen puber.
WTF? what did I just read?quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet van mijn vriendin telkens mijn persoonlijke post afgeven. Ze controleert dan de inhoud. ook moet ik iedere vrijdag mijn smartphone afgeven zodat ze kan kijken of ik geen contact heb met andere vrouwen.
Ze had een keertje gezien dat ik contact had met een vrouwelijke collega en ik moest het uitleggen.
This better be a joke..quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet van mijn vriendin telkens mijn persoonlijke post afgeven. Ze controleert dan de inhoud. ook moet ik iedere vrijdag mijn smartphone afgeven zodat ze kan kijken of ik geen contact heb met andere vrouwen.
Ze had een keertje gezien dat ik contact had met een vrouwelijke collega en ik moest het uitleggen.
quote:
Een slechte poging tot flauw cynisme. Sommigen laten dat alleen merken door een specifieke smiley bij hun post (PI).quote:
Dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat vind ik echt niet kunnen. Een gruwelijke nicht van mij kwam op tv tijdens de evacuatie in 1995. Ze logeerde in Hilversum en had aandachtsgeil natuurlijk haar dochter in het jeugdjournaal gekregen. Ze is het type van een miskraam faken terwijl het haar zus was overkomen. Zei ze dat ze in het dagboek van haar 14 jarige dochter had gelezen. Dat ze daar spijt van had omdat ze was geschrokken. De teef.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef DjVero het volgende:
Doe je dit, open je post die (eigenlijk) bestemd is voor je partner? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet eigenlijk?
Er lag gisteren een knalgroene envelop in de brievenbus geadresseerd aan mijn partner. Nu was het toeval zo dat ik die brief op tafel had gelegd, het ervan af viel, openscheurde langs de stoel terwijl het naar beneden viel, waardoor ik de inhoud kon zien en mijn nieuwsgierigheid niet langer kon bedwingen.
Ergens geloofde ze het niet, denk ik, maar ik kwam er mooi mee weg.
Dat vind ik van een iets andere gradatie dan m'n onbedwingbare nieuwsgierigheid niet in kunnen houden bij het openen van andermans knalgroene post. Haar mobiel heb ik echter nog nooit gecheckt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet kunnen. Een gruwelijke nicht van mij kwam op tv tijdens de evacuatie in 1995. Ze logeerde in Hilversum en had aandachtsgeil natuurlijk haar dochter in het jeugdjournaal gekregen. Ze is het type van een miskraam faken terwijl het haar zus was overkomen. Zei ze dat ze in het dagboek van haar 14 jarige dochter had gelezen. Dat ze daar spijt van had omdat ze was geschrokken. De teef.
Dit gaat inderdaad verder. Moest er gewoon aan denken. Dan ben je zo laag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:08 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dat vind ik van een iets andere gradatie dan m'n onbedwingbare nieuwsgierigheid niet in kunnen houden bij het openen van andermans knalgroene post. Haar mobiel heb ik echter nog nooit gecheckt bijvoorbeeld.
ik heb alles van mijnoverheid uitgezet (zover mogelijk, belastingdienst zal altijd daar gebruik van maken) en zelfs dan krijg ik eigenlijk praktisch geen post meerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef IkEetSlakken het volgende:
Er komt toch tegenwoordig helemaal geen belangrijke post meer ? Ik zou niet meer weten wanneer ik voor t laatst iets van post geopend heb. Dingen die van belang zijn krijg je eerder wel ergens via mijn overheid of wat dan ook.
Nee daarom. Ik vind t niet zo spannend allemaal wat men van mij weet, dus ik laat t lekker aan staan. En je weet soms wat eerder de dingen zoals de belastingen. Boetes hoor ik via mn werk wel.... Maar goed post is een uitstervend goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alles van mijnoverheid uitgezet (zover mogelijk, belastingdienst zal altijd daar gebruik van maken) en zelfs dan krijg ik eigenlijk praktisch geen post meer
het zal vast intressanter zijn qua post als je je zaken niet op orde hebt en deurwaarders en incassobureaus op je dak krijgtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:48 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee daarom. Ik vind t niet zo spannend allemaal wat men van mij weet, dus ik laat t lekker aan staan. En je weet soms wat eerder de dingen zoals de belastingen. Boetes hoor ik via mn werk wel.... Maar goed post is een uitstervend goed.
Nee ok dat snap ik. Maar als ik ineens veel post zou krijgen dan zou ik mezelf ook wel achter mn oren krabben. Dan is er iets niet in orde idd. Als je de postbode dus elke dag bij de buren met enveloppen aan ziet komen dan klopt er iets nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het zal vast intressanter zijn qua post als je je zaken niet op orde hebt en deurwaarders en incassobureaus op je dak krijgt
Zie post #29quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee ok dat snap ik. Maar als ik ineens veel post zou krijgen dan zou ik mezelf ook wel achter mn oren krabben. Dan is er iets niet in orde idd. Als je de postbode dus elke dag bij de buren met enveloppen aan ziet komen dan klopt er iets niet
Ja ok... Dat snap ik. Is ook leuk als je niet zo vriendelijk uit elkaar gaat en je ex niets doorstuurt wat nog wel qua post op de mat viel... Daar ben ik dan bekend mee. Niet dat dat echt problemen heeft veroorzaakt, maar goed. Als mijn partner allemaal enveloppen krijgt "Uit naam van de Koning"quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie post #29
Dit was zo'n 15 jaar geleden trouwens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |