Ohhh ik dacht dat hij een kleintje had lol.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft ook een tiener die iets ouder is dan de mijne
Puber. Wee je gebeente hem tiener te noemen....quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, hij heeft ook een tiener die iets ouder is dan de mijne
Bij mij is het precies omgedraaid. Ze is wel een tiener, maar geen puber.quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:14 schreef DjVero het volgende:
[..]
Puber. Wee je gebeente hem tiener te noemen....
Zijn woorden overigens.
Tja wanneer ben je een puber?quote:Op donderdag 6 juni 2024 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij is het precies omgedraaid. Ze is wel een tiener, maar geen puber.
WTF? what did I just read?quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet van mijn vriendin telkens mijn persoonlijke post afgeven. Ze controleert dan de inhoud. ook moet ik iedere vrijdag mijn smartphone afgeven zodat ze kan kijken of ik geen contact heb met andere vrouwen.
Ze had een keertje gezien dat ik contact had met een vrouwelijke collega en ik moest het uitleggen.
This better be a joke..quote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik moet van mijn vriendin telkens mijn persoonlijke post afgeven. Ze controleert dan de inhoud. ook moet ik iedere vrijdag mijn smartphone afgeven zodat ze kan kijken of ik geen contact heb met andere vrouwen.
Ze had een keertje gezien dat ik contact had met een vrouwelijke collega en ik moest het uitleggen.
quote:
Een slechte poging tot flauw cynisme. Sommigen laten dat alleen merken door een specifieke smiley bij hun post (PI).quote:
Dit kan niet echt zijnquote:Op donderdag 6 juni 2024 15:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat vind ik echt niet kunnen. Een gruwelijke nicht van mij kwam op tv tijdens de evacuatie in 1995. Ze logeerde in Hilversum en had aandachtsgeil natuurlijk haar dochter in het jeugdjournaal gekregen. Ze is het type van een miskraam faken terwijl het haar zus was overkomen. Zei ze dat ze in het dagboek van haar 14 jarige dochter had gelezen. Dat ze daar spijt van had omdat ze was geschrokken. De teef.quote:Op donderdag 6 juni 2024 12:34 schreef DjVero het volgende:
Doe je dit, open je post die (eigenlijk) bestemd is voor je partner? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet eigenlijk?
Er lag gisteren een knalgroene envelop in de brievenbus geadresseerd aan mijn partner. Nu was het toeval zo dat ik die brief op tafel had gelegd, het ervan af viel, openscheurde langs de stoel terwijl het naar beneden viel, waardoor ik de inhoud kon zien en mijn nieuwsgierigheid niet langer kon bedwingen.
Ergens geloofde ze het niet, denk ik, maar ik kwam er mooi mee weg.
Dat vind ik van een iets andere gradatie dan m'n onbedwingbare nieuwsgierigheid niet in kunnen houden bij het openen van andermans knalgroene post. Haar mobiel heb ik echter nog nooit gecheckt bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 6 juni 2024 16:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt niet kunnen. Een gruwelijke nicht van mij kwam op tv tijdens de evacuatie in 1995. Ze logeerde in Hilversum en had aandachtsgeil natuurlijk haar dochter in het jeugdjournaal gekregen. Ze is het type van een miskraam faken terwijl het haar zus was overkomen. Zei ze dat ze in het dagboek van haar 14 jarige dochter had gelezen. Dat ze daar spijt van had omdat ze was geschrokken. De teef.
Dit gaat inderdaad verder. Moest er gewoon aan denken. Dan ben je zo laag.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:08 schreef DjVero het volgende:
[..]
Dat vind ik van een iets andere gradatie dan m'n onbedwingbare nieuwsgierigheid niet in kunnen houden bij het openen van andermans knalgroene post. Haar mobiel heb ik echter nog nooit gecheckt bijvoorbeeld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |