ik heb alles van mijnoverheid uitgezet (zover mogelijk, belastingdienst zal altijd daar gebruik van maken) en zelfs dan krijg ik eigenlijk praktisch geen post meerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:23 schreef IkEetSlakken het volgende:
Er komt toch tegenwoordig helemaal geen belangrijke post meer ? Ik zou niet meer weten wanneer ik voor t laatst iets van post geopend heb. Dingen die van belang zijn krijg je eerder wel ergens via mijn overheid of wat dan ook.
Nee daarom. Ik vind t niet zo spannend allemaal wat men van mij weet, dus ik laat t lekker aan staan. En je weet soms wat eerder de dingen zoals de belastingen. Boetes hoor ik via mn werk wel.... Maar goed post is een uitstervend goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alles van mijnoverheid uitgezet (zover mogelijk, belastingdienst zal altijd daar gebruik van maken) en zelfs dan krijg ik eigenlijk praktisch geen post meer
het zal vast intressanter zijn qua post als je je zaken niet op orde hebt en deurwaarders en incassobureaus op je dak krijgtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:48 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee daarom. Ik vind t niet zo spannend allemaal wat men van mij weet, dus ik laat t lekker aan staan. En je weet soms wat eerder de dingen zoals de belastingen. Boetes hoor ik via mn werk wel.... Maar goed post is een uitstervend goed.
Nee ok dat snap ik. Maar als ik ineens veel post zou krijgen dan zou ik mezelf ook wel achter mn oren krabben. Dan is er iets niet in orde idd. Als je de postbode dus elke dag bij de buren met enveloppen aan ziet komen dan klopt er iets nietquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
het zal vast intressanter zijn qua post als je je zaken niet op orde hebt en deurwaarders en incassobureaus op je dak krijgt
Zie post #29quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:53 schreef IkEetSlakken het volgende:
[..]
Nee ok dat snap ik. Maar als ik ineens veel post zou krijgen dan zou ik mezelf ook wel achter mn oren krabben. Dan is er iets niet in orde idd. Als je de postbode dus elke dag bij de buren met enveloppen aan ziet komen dan klopt er iets niet
Ja ok... Dat snap ik. Is ook leuk als je niet zo vriendelijk uit elkaar gaat en je ex niets doorstuurt wat nog wel qua post op de mat viel... Daar ben ik dan bekend mee. Niet dat dat echt problemen heeft veroorzaakt, maar goed. Als mijn partner allemaal enveloppen krijgt "Uit naam van de Koning"quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zie post #29
Dit was zo'n 15 jaar geleden trouwens.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 23:56 schreef Paddo het volgende:
Wij maken elkaars post niet open. Sowieso doe ik dat niet meer omdat mijn vriendin me achterbaks vindt. Tenminste, dat zegt ze niet recht in mijn gezicht, dat moest ik in haar dagboek lezen.
Ja dit. En er is ook nog zoiets als briefgeheim, je mag andermans post eigenlijk helemaal niet openen. Als er iets is wat ik moet weten dan hoor ik het wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |