SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Programma NEDERLANDERS:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TV:
Helaas niet op Eurosport of Ziggy, helaas wel bij de NOS met hun niet terugkijkbare streams uit de jaren stillekes en ongetwijfeld de onvermijdelijke prof. dr. ir. Sedoc. Waar de NOS slechts de avondsessies uitzendt op lineaire tv uitzendt doet de VRT dat ook met de ochtendsessies. Het is wel even zoeken of het dan op VRT1, Canvas of Ketnet te doen is. De BBC houdt het beperkt tot de digitale kanalen.
Site European-Athletics
De NOS Live app, echter daar kun je niks terugkijken. Als ik b.v. kijk bij wielrennen staat er de Dauphine stream van donderdag en vrijdag aangekondigd, echter die van vandaag zie ik niet meer.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
Ik las iets over een nieuwe NOS-sportapp. Doet deze nog wonderen voor de kijkbaarheid van dit toernooi?
Service hequote:Op woensdag 5 juni 2024 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De NOS Live app, echter daar kun je niks terugkijken. Als ik b.v. kijk bij wielrennen staat er de Dauphine stream van donderdag en vrijdag aangekondigd, echter die van vandaag zie ik niet meer.
Eurovisionsport.com godenquote:Op woensdag 5 juni 2024 20:30 schreef VoMy het volgende:
Ik las iets over een nieuwe NOS-sportapp. Doet deze nog wonderen voor de kijkbaarheid van dit toernooi?
?quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is mensonterend hoe NOS sport haat.
Allerlei rechten kopen en er niets mee doen. Flikker op met je interesse voor sport.
Zend op zn minst dan ook ochtendsessie uit als je de rechten hebt. Desnoods zonder commentaar.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
?
Ze zenden alle avondsessies uit op NPO3 en voor de rest is het via een stream (of de Belg of Eurovision Sport) te zien. Lijkt me prima gebruik van de rechten voor een voorbereidings-EK.
De laatste weken 's middags aangekochte voorbeschouwen van het EK-voetbal.quote:Op donderdag 6 juni 2024 10:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is mensonterend hoe NOS sport haat.
Allerlei rechten kopen en er niets mee doen. Flikker op met je interesse voor sport.
Lachwekkend inderdaad. Ze hebben die app helemaal vernieuwd (van NOS naar NOS Live), maar terugkijken kan nog steeds niet.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De NOS Live app, echter daar kun je niks terugkijken. Als ik b.v. kijk bij wielrennen staat er de Dauphine stream van donderdag en vrijdag aangekondigd, echter die van vandaag zie ik niet meer.
Dat is inderdaad wel prima te doen!quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eurovisionsport.com goden
Geen dank
Maar gaat ze zich wel plaatsen voor de OS, durf je daar nog een stelling over aan?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:41 schreef wimderon het volgende:
Stelling: zowel Thiam als de vervelende Johnson-Thompson gaan niet winnen.
Stelling: Het is erg raar dat de nummer 17 en laatste op het onderdeel 100m horden nog steeds meer dan 1000 punten haalt terwijl straks bij het kogelstoten en speerwerpen niemand 1000 punten haalt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:41 schreef wimderon het volgende:
Ik gok hierquote:Op vrijdag 7 juni 2024 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom moet je tegenwoordig registreren om iets van live resultaten te kunnen zien
hehe eindelijk, wat een gezoek om zoiets logisch te zien te krijgen..quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik gok hier
https://live.european-ath(...)schedule/ATH/AllDays
Thiam moet zich nog kwalificeren voor Spelen toch?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 10:41 schreef wimderon het volgende:
Ja daar moet ik me dus registreren om de tijden of afstanden te zien... Waar is dat goed voorquote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik gok hier
https://live.european-ath(...)schedule/ATH/AllDays
Limiet is 6450 punten. Anders moet ze naar Ratingen om het alsnog te halen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Thiam moet zich nog kwalificeren voor Spelen toch?
Nu zal dat normaal geen probleem zijn, maar wat heeft ze nodig?
Dat vraag ik me ook af, daarom heb ik me ook nog niet geregistreerd.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja daar moet ik me dus registreren om de tijden of afstanden te zien... Waar is dat goed voor
Ja hij liep goed. Laros miste nog wat snelheid (en dan vraag ik me af 'heeft het dan echt zin om je in te schrijven voor de 800m voor 1 wedstrijdje).quote:
Juist goed om extra ritme en snelheid op te doen lijkt mijquote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hij liep goed. Laros miste nog wat snelheid (en dan vraag ik me af 'heeft het dan echt zin om je in te schrijven voor de 800m voor 1 wedstrijdje).
Als die godgruwelijke kutplayer daar langer dan 2 minuten werkt, wat vaker niet dan wel het geval is. Echt, ze hadden tot dit jaar een uitstekende site, streams werkten prima, was altijd terug te kijken, hotkeys, alles (enige minpunt was dat je in een livestream maar 4 minuten terug kon). Nu is die site vernieuwd en werkt het gewoon simpelweg niet meer, in welke browser dan ook.quote:Op donderdag 6 juni 2024 13:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
?
Ze zenden alle avondsessies uit op NPO3 en voor de rest is het via een stream (of de Belg of Eurovision Sport) te zien. Lijkt me prima gebruik van de rechten voor een voorbereidings-EK.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 13:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hij liep goed. Laros miste nog wat snelheid (en dan vraag ik me af 'heeft het dan echt zin om je in te schrijven voor de 800m voor 1 wedstrijdje).
McLaughlinned.quote:Talent Niels Laros (19) vindt EK atletiek onbelangrijk: 'Ik stel andere prioriteiten'
Niels Laros vindt het EK dit jaar niet belangrijk. Het 19-jarige atletiektalent focust zich dit jaar op de Olympische Spelen. "Daar wil ik pieken."
"Als ik daardoor niet op mijn best ben op de EK, dan is dat maar zo", zegt Laros. "Er zijn atleten die een prijs op de EK belangrijk vinden, maar voor mij is dat deze zomer niet zo. Ik stel andere prioriteiten."
In aanloop naar de Spelen is vinden de EK in Rome plaats: van 7 tot 12 juni. Een goede mogelijkheid om te wennen aan de sfeer van zo'n groot toernooi.
"De EK zijn een opstap naar de Spelen in Parijs en een mooie gelegenheid om wat extra ervaring op te doen", zegt Laros. "Ik doe op de EK ook alleen de 800 meter. De 1500 meter vind ik een mooiere afstand, die bewaar ik voor de Spelen"
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/ek-atletiek/quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die godgruwelijke kutplayer daar langer dan 2 minuten werkt, wat vaker niet dan wel het geval is. Echt, ze hadden tot dit jaar een uitstekende site, streams werkten prima, was altijd terug te kijken, hotkeys, alles (enige minpunt was dat je in een livestream maar 4 minuten terug kon). Nu is die site vernieuwd en werkt het gewoon simpelweg niet meer, in welke browser dan ook.
Is het überhaupt ergens terug te kijken? De ochtendsessies dus, en dus buiten het niet werkende Eurovision Sport om.
Doe gewoon alle rechten van alles naar Eurosport/Discovery+ en tieft de rest de vuilbak in.
Ik kan de ochtendsessie gewoon terugkijken op Eurovision Sport.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als die godgruwelijke kutplayer daar langer dan 2 minuten werkt, wat vaker niet dan wel het geval is. Echt, ze hadden tot dit jaar een uitstekende site, streams werkten prima, was altijd terug te kijken, hotkeys, alles (enige minpunt was dat je in een livestream maar 4 minuten terug kon). Nu is die site vernieuwd en werkt het gewoon simpelweg niet meer, in welke browser dan ook.
Is het überhaupt ergens terug te kijken? De ochtendsessies dus, en dus buiten het niet werkende Eurovision Sport om.
Doe gewoon alle rechten van alles naar Eurosport/Discovery+ en tieft de rest de vuilbak in.
Hier stopt 'ie na een minuut, soms twee, af en toe drie. En dan moet je hem opnieuw laden, opnieuw de ads afwachten, gokken waar je was gebleven, etc.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik kan de ochtendsessie gewoon terugkijken op Eurovision Sport.
Oja, die player werkt alleen nog redelijk in de app tegenwoordig en niet op de laptop.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien dat mijn adblocker het systeem dan dusdanig molt dat het gewoon goed werktquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier stopt 'ie na een minuut, soms twee, af en toe drie. En dan moet je hem opnieuw laden, opnieuw de ads afwachten, gokken waar je was gebleven, etc.
Maar goed, probleem opgelost dankzij de Zweedse goden(en als dat niet werkt is wimderon's link er ook nog
)
#Announceforecastquote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, die player werkt alleen nog redelijk in de app tegenwoordig en niet op de laptop.
De EurovisionSport-app casten naar tv werkt op zich ook vrij goed.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier stopt 'ie na een minuut, soms twee, af en toe drie. En dan moet je hem opnieuw laden, opnieuw de ads afwachten, gokken waar je was gebleven, etc.
Maar goed, probleem opgelost dankzij de Zweedse goden(en als dat niet werkt is wimderon's link er ook nog
)
Ik loop achter. Heb alleen de horden pas gezien. Nu naar de vreetschuur. Dus misschien kom ik morgenochtend nog met ietsquote:
Zelfs de zevenkamp met wel Nederlandse deelname laten ze schietenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 18:37 schreef heywoodu het volgende:
We zijn begonnen aan het avondprogramma, met de eerste finale van het toernooi. De NOS schittert alvast door afwezigheid op TV.
Zal eerst nog wat duiding komen vrees ik.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:05 schreef wimderon het volgende:
Eurovisionsport klapt er dus uit op het moment dat de NOS live gaat![]()
Of niet eens, want ze gaan pas over een uur live![]()
Hier verwijst die pagina met een link naar de NOS. Waar de livestream 'Livestream begint zo' weergeeft. Je weet wel, terwijl we al een dikke vijf kwartier bezig zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:05 schreef wimderon het volgende:
Eurovisionsport klapt er dus uit op het moment dat de NOS live gaat![]()
Of niet eens, want ze gaan pas over een uur live![]()
Hopelijk neemt ze geen Beretta meequote:
Ik besefte mij net op tijd dat Sporza het vast wel zou uitzenden. Eurosport doet er helaas niks mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:06 schreef pullup het volgende:
Nu al weer genoeg van SedocHij lult maar door
Ja echt ... ben al weer weg ...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:06 schreef pullup het volgende:
Ik ben ook maar weer naar Sporza terug gevluchtquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik besefte mij net op tijd dat Sporza het vast wel zou uitzenden. Eurosport doet er helaas niks mee.
Bij de NOS zijn ze nog aan het terugblikken...
Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat dat meer de schuld van de productie/NOS is dan van Sedoc zelfquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:06 schreef pullup het volgende:
Ook waar jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat dat meer de schuld van de productie/NOS is dan van Sedoc zelf
Mwah, Kovacs kan ook 'gewoon' de 23 meter halenquote:
Is inderdaad niet de schuld van Sedoc nee. Die doet gewoon wat hem gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ik denk wel dat dat meer de schuld van de productie/NOS is dan van Sedoc zelf
Wat de Vlaamse commentator al zegt, de opbouw van het programma had wel wat beter gekund. Straks van alles tegelijkertijd, tegenover alleen een kwalificatie nu.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
Heb wel weer genoeg van dat kogelstoten, gooi er eens een ander nummer in
Vreemde timing ook, dat er nu alleen kwalificatie kogelstoten is, prime timequote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:37 schreef Szura het volgende:
Heb wel weer genoeg van dat kogelstoten, gooi er eens een ander nummer in
Ze mag nog een keer. Ze zijn vergeten de tijd stop te zetten bij de finish.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:50 schreef heywoodu het volgende:
Zo, even kijken of Wojtunik het beter gaat doen dan die ene Zwitser die ooit 's avonds in zijn eentje alsnog mocht lopen na een valse start, maar daarbij opnieuw vals startte.
Red Snails.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
Ah. De naam van de mixed relay ploeg van de Belgen kan nog gekozen worden via Instagram. Want een Belgisch team zonder bijnaam kan natuurlijk niet.
Red Mixed Drinks.quote:
De Rode van het Roodgezichtenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:50 schreef Redefine het volgende:
Ah. De naam van de mixed relay ploeg van de Belgen kan nog gekozen worden via Instagram. Want een Belgisch team zonder bijnaam kan natuurlijk niet.
Eens. Waarbij het hier dus ook nog zo is dat er nog geen naam is bedacht. Maar dan moet toch per se er weer een naam komenquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Red Bulls![]()
Wat een wanstaltige traditie van de Belgen, stop er mee en wel nu!
Huh? Top-3 per heat en dan nog vier kleine q'squote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:11 schreef Starflyer het volgende:
Heats dus alleen op tijd en niet op plaatsing
Op de Belg hadden ze het erover dat de snelste 14 door gaan naar de halve finales. Stond ook in beeldquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Huh? Top-3 per heat en dan nog vier kleine q's
Maar in beeld stond ook iets als "top-3 of each heat (Q) + 4 fastest (q)"quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op de Belg hadden ze het erover dat de snelste 14 door gaan naar de halve finales. Stond ook in beeld
Het stond er zelfs beidequote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar in beeld stond ook iets als "top-3 of each heat (Q) + 4 fastest (q)"
Maar het zal ongetwijfeld alleen op tijd zijn nu dan.
Pas op, nu volgt er een stokpaardje van @wimderonquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Red Bulls![]()
Wat een wanstaltige traditie van de Belgen, stop er mee en wel nu!
Yesquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:30 schreef DeeBee het volgende:
Stromen er nog mannen in tijdens de halve finales? Matige tijden zover.
Ja. De top acht. Geldt voor alle loopnummers tot en met de 400 meter.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:30 schreef DeeBee het volgende:
Stromen er nog mannen in tijdens de halve finales? Matige tijden zover.
Dan moet je naar Eurosport gaan.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Als er toch eens iemand bij de NOS zou gaan werken die snapt dat mensen gewoon sport willen zien zonder alles tot in de kleinste details te willen duiden in een studio zonder livebeelden
Volgens hun onderzoek willen de Nederlandse kijkers niet.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Als er toch eens iemand bij de NOS zou gaan werken die snapt dat mensen gewoon sport willen zien zonder alles tot in de kleinste details te willen duiden in een studio zonder livebeelden
Die zenden het helemaal niet uitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan moet je naar Eurosport gaan.
Eurosport zendt toch niets uit dit keerquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan moet je naar Eurosport gaan.
En toch is de BBC niet zoveel beter.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Die boycot ik per definitie al vanwege dat walgelijke chauvinismequote:
In het algemeen geldt dat.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eurosport zendt toch niets uit dit keerIk zit al sinds 20.15 bij de Belg
Als er toch eens iemand zou werken die snapt dat helemaal niemand zit te wachten op Jorisquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Die zijn misschien nog wel erger ja.quote:
Zekerquote:
Stahlen zenuwen.quote:
Zie ook post 126quote:
Dat zou logischer zijn. Wat ze ook doen bij de meeste sporten. Maar ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die boycot ik per definitie al vanwege dat walgelijke chauvinisme
Maar zet Sedoc gewoon naast een commentator in het stadion en lul de livebeelden vol met hier en daar een aanvulling... problem solved. Want van Stomphorst als nietswetende aangever krijg ik sowieso de kriebels.
Die verveelde zich bij het wachten tot haar volgende beurt.quote:
Waarom dragen ze geen zweetband?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:05 schreef Zipportal het volgende:
Na inspanning ruiken de dames naar zure zweet.
~Em. Prof. Dr. Ir. Mr. G. Sedoc
Echt hequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Wat een vreemd shot om die laatste worp van de Oostenrijker te laten zien
Zeker voor dit toernooi op dit moment.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:10 schreef DeeBee het volgende:
Treurig sfeertje wel overigens, waardeloos om dit ook in Stadio Olimpico te doen, veel te groot.
Het WK in Berlijn was ook in het Olympisch Stadion. Dat was fantastischquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:10 schreef DeeBee het volgende:
Treurig sfeertje wel overigens, waardeloos om dit ook in Stadio Olimpico te doen, veel te groot.
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker voor dit toernooi op dit moment.
Stade de France zal ook wel vol zitten, maar zoals gezegd een "tussen" EK in een stadion van 70.000 doen slaat nergens op. Ze hadden lekker naar Krakow ofzo moeten gaan, want dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het WK in Berlijn was ook in het Olympisch Stadion. Dat was fantastisch
Het is ook wel echt een heel matig programma met veel gaten vanavondquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:10 schreef DeeBee het volgende:
Maar ja, dat was hét toernooi van dat jaar, denk ik? Nu zit je met een toernooi vlak voor de Spelen waar niet alle toppers meedoen (en het is een EK ipv WK)quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het WK in Berlijn was ook in het Olympisch Stadion. Dat was fantastisch
Truequote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, dat was hét toernooi van dat jaar, denk ik? Nu zit je met een toernooi vlak voor de Spelen waar niet alle toppers meedoen (en het is een EK ipv WK)
Parijs is pas over zo'n negen weken.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:
We zetten een potloodstreep door KJT voor Parijs
Een spierblessure. Dan is de kans groot dat het gedaan is ja.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:15 schreef TheVulture het volgende:
We zetten een potloodstreep door KJT voor Parijs
Rode Duvelkes?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie een leuke bijnaam voor de Belgische ploeg, ze zoeken er nog een
The Red Albert...oooooooos?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:18 schreef Szura het volgende:
Hoe bestaat het, een kogelstootster met prima looks
Al besprokenquote:
Yellow Puma’squote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me dit nooit afgevraagd, maar moet de volgorde MVMV zijn?
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:24 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb me dit nooit afgevraagd, maar moet de volgorde MVMV zijn?
Het zou wel tof zijn als je zelf de volgorde mag bepalen. Maakt het veel spectaculairderquote:
Precies wat ik zojuist dachtquote:
Dan krijg je echt van die zwemtaferelen met de 4x100 gemengde wissel kermisestafette.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn als je zelf de volgorde mag bepalen. Maakt het veel spectaculairder
Altijd tegen ons!quote:
Nou, Bonevacia was ook echt heel matigjes hoor..quote:
Shit ja. Kut had ik nou maar op de Belg gekeken.quote:
Die man wordt wel mooi grijsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:30 schreef DIJK het volgende:
Die Ier hebben ze uit het bejaardenhuis gehaald of wat?
Mwah zilver of brons kan wel maar met zo’n kermisnummer moet het ook een beetje meezitten.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:30 schreef kilon het volgende:
En toch gaat NOS die zekere (gouden) medaille hypen voor de OS. We mogen blij zijn met een gelukkige 4e plek als alles mee zit.
Met geen vlekkeloze start zou dat meer dan prima zijn van Bol. Maar splittijden zijn altijd een beetje natte vingerwerk.quote:
Ja winnen met 18.77 is wel erg matig ja. Of ze moeten nu nog verder stoten.quote:
Bol was prima/degelijk, Klein Ikkink zeker ook. Bonevacia matig en Klaver slecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:32 schreef DeeBee het volgende:
Bol ook weinig bijzonder, het is echt een flopjaar tot nu toe outdoor voor de sprinters bij NL.
World Relays waren ook gigantische bagger.
Bij Bol liep er iemand in de weg he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |