SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer Bardooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenesquote:
Crystal Meth @Zipportalquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenes
Ik vind het een beetje lijken op hoe mijn oma haar laatste maanden reageerde na een aantal herseninfarcten. Nu heeft Marc die ook eens gehad, dus zou me niets verbazen dat dat nu weer speelt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenes
Overduidelijk 2 intro's opgenomen over het EK. Wanneer Nederland wint, en wanneer ze verliezenquote:
Ja, dat viel me ook wel op. Als het later was, dan had Jan echt wel een paar opmerkingen over Depay gemaaktquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:34 schreef FvanS het volgende:
[..]
Overduidelijk 2 intro's opgenomen over het EK. Wanneer Nederland wint, en wanneer ze verliezen
Sterkte aan de familie Gilisquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Mark Gillis (28), zoon van Peter, in levensgevaar door heftige longontsteking
https://www.ad.nl/show/ma(...)ontsteking~a5e36873/
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. Loopt niet goed af. @:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |