Hij doet het allemaal zelf negatieve aandacht zoeken mensen uitdagen en bedreigen bij zijn broer aan de deur gaan om confrontatie te zoeken.quote:
Hoe heet die paljas naast hem ook alweer ? Kreeg toch op z'n kloten in een café ? Janken dat-ie moest. Verder beledigt-ie idd hele volksstammen. Cowboys bleken later niet zulke helden te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jan Roos is echt laf ja. Die beledigt hele volksstammen, waarvan een groot deel erom bekend staat geweld niet te schuwen. Je kan het met 'm oneens zijn, maar in die zin vind ik hem eerder dapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi he? Mensen die bewerkt worden. Ouwe RAF gek.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet die paljas naast hem ook alweer ? Kreeg toch op z'n kloten in een café ? Janken dat-ie moest. Verder beledigt-ie idd hele volksstammen. Cowboys bleken later niet zulke helden te zijn.
Dat ging uiteindelijk om doorgesnoven twente supporters omdat hij ooit een grapje had gemaakt over Fc Twente.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet die paljas naast hem ook alweer ? Kreeg toch op z'n kloten in een café ? Janken dat-ie moest. Verder beledigt-ie idd hele volksstammen. Cowboys bleken later niet zulke helden te zijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi he? Mensen die bewerkt worden. Ouwe RAF gek.
M'n vader had een DAF Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi he? Mensen die bewerkt worden. Ouwe RAF gek.
Schouten bedoel jequote:Op zondag 16 juni 2024 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als the bradge de aandacht krijgen die hij wil uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer Bardooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenesquote:
Crystal Meth @Zipportalquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenes
Ik vind het een beetje lijken op hoe mijn oma haar laatste maanden reageerde na een aantal herseninfarcten. Nu heeft Marc die ook eens gehad, dus zou me niets verbazen dat dat nu weer speelt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenes
Overduidelijk 2 intro's opgenomen over het EK. Wanneer Nederland wint, en wanneer ze verliezenquote:
Ja, dat viel me ook wel op. Als het later was, dan had Jan echt wel een paar opmerkingen over Depay gemaaktquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:34 schreef FvanS het volgende:
[..]
Overduidelijk 2 intro's opgenomen over het EK. Wanneer Nederland wint, en wanneer ze verliezen
Sterkte aan de familie Gilisquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:31 schreef Zipportal het volgende:
Mark Gillis (28), zoon van Peter, in levensgevaar door heftige longontsteking
https://www.ad.nl/show/ma(...)ontsteking~a5e36873/
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. Loopt niet goed af. @:wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP
quote:'Mijn moeder is een zwarte vrouw, en ik kan niemand haar zo laten dissrespecten', aldus een boze Ronnie Flex
Na de laatste RoddelPraat-aflevering is er een klein relletje ontstaan. Het YouTube-programma van Jan Roos en Dennis Schouten zorgt wel vaker voor ophef en dit keer hebben ze Ronnie Flex boos gemaakt. De rapper is vooral ziedend vanwege Schoutens opmerkingen over soa's, hiv en het gebruik van condooms.
'Als jij gewoon met Europese mensen gaat...'
In de RoddelPraat-aflevering van woensdag 17 juli reageert Dennis op een nieuwsbericht waarin wordt gesteld dat chlamydia minder gevaarlijk blijkt dan gedacht. De seksueel overdraagbare aandoening zou voor onvruchtbaarheid kunnen zorgen bij vrouwen, maar blijkt op basis van nieuwe informatie vaak vanzelf weer te verdwijnen. Zonder grote gevolgen.
Dennis stelt dat hij dus helemaal geen condoom meer hoeft te gebruiken. Want waarom zou je in godsnaam nog zo'n rubber om je tampeloeres doen als chlamydia, zoals de oud-PowNed-presentator zegt: 'niks voorstelt'?
"Voor andere soa's", merkt co-presentator Jan Roos op.
Maar Dennis geeft aan dat hij daar ook al over na heeft gedacht: "Als jij gewoon met Europese mensen gaat en niet met homo's, dan heb je daar allemaal geen last van."
https://panorama.nl/artik(...)en-ik-haat-deze-guys
Hoe kan dit kunnen manquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:21 schreef Nober het volgende:
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOPPPPP
[ x ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |