Hij doet het allemaal zelf negatieve aandacht zoeken mensen uitdagen en bedreigen bij zijn broer aan de deur gaan om confrontatie te zoeken.quote:
Hoe heet die paljas naast hem ook alweer ? Kreeg toch op z'n kloten in een café ? Janken dat-ie moest. Verder beledigt-ie idd hele volksstammen. Cowboys bleken later niet zulke helden te zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:34 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jan Roos is echt laf ja. Die beledigt hele volksstammen, waarvan een groot deel erom bekend staat geweld niet te schuwen. Je kan het met 'm oneens zijn, maar in die zin vind ik hem eerder dapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi he? Mensen die bewerkt worden. Ouwe RAF gek.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet die paljas naast hem ook alweer ? Kreeg toch op z'n kloten in een café ? Janken dat-ie moest. Verder beledigt-ie idd hele volksstammen. Cowboys bleken later niet zulke helden te zijn.
Dat ging uiteindelijk om doorgesnoven twente supporters omdat hij ooit een grapje had gemaakt over Fc Twente.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heet die paljas naast hem ook alweer ? Kreeg toch op z'n kloten in een café ? Janken dat-ie moest. Verder beledigt-ie idd hele volksstammen. Cowboys bleken later niet zulke helden te zijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi he? Mensen die bewerkt worden. Ouwe RAF gek.
M'n vader had een DAF Komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Mooi he? Mensen die bewerkt worden. Ouwe RAF gek.
Schouten bedoel jequote:Op zondag 16 juni 2024 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Net als the bradge de aandacht krijgen die hij wil uiteindelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week weer Bardooo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenesquote:
Crystal Meth @Zipportalquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenes
Ik vind het een beetje lijken op hoe mijn oma haar laatste maanden reageerde na een aantal herseninfarcten. Nu heeft Marc die ook eens gehad, dus zou me niets verbazen dat dat nu weer speelt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:15 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik denk zwaarder spul nog dan coke of alcohol. Wordt veel gebruikt in bepaalde scenes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |