Ze is elite, waarom zou die gevaccineerd zijn tegen een griepje?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:14 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Misschien niet op deze foto maar ze zal vast een of meerdere prikjes gehad hebben. Alvast RIP.
quote:Kolossale schuldbekentenis Britse overheid opent deur voor Covid-tribunalen
In een zeer indringende toespraak zonder precedent is de Britse premier Rishi Sunak op niet mis te verstane wijze door het stof gekropen vanwege de verwoestende uitkomst van een jarenlang onderzoek naar het bloedtransfusie-schandaal uit de jaren tachtig van de vorige eeuw. Hij omschreef het als een schande voor de Britse staat en een calamiteit die de gehele natie op zijn grondvesten zou moeten doen schudden. Het in de openbaarheid komen van het feitelijke gegeven dat de medische wereld groteske misdaden heeft gepleegd die door de Britse overheid decennialang in de doofpot gehouden zijn, zal voor de mensen met een rotsvast vertrouwen in de overheid een enorme schok zijn. Wanneer de bevolking eenmaal van deze schok – dat de overheid al zeer lang niet te vertrouwen is – bekomen is, kan het besef door gaan dringen dat de realiteit eigenlijk nog veel akeliger is. Uit het onderzoek is onweerlegbaar duidelijk geworden dat een decennialang consistent en systemisch falen van de staat een gewetenloos onrecht heeft aangericht, waarbij het een hele rits schokkende gelijkenissen vertoont met het door overheden en medische wereld uitgevoerde Covid-beleid.
Wat achtergrondinformatiequote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:30 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)or-covid-tribunalen/
[..]
Ze weet te veel ze moet dood. Gr Klaus Swab.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 07:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ze is elite, waarom zou die gevaccineerd zijn tegen een griepje?
Niet echt effectieve manier.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 10:39 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ze weet te veel ze moet dood. Gr Klaus Swab.
quote:Waarschijnlijk is Debora overleden aan een hartstilstand. Politie en ambulance waren snel ter plaatse, maar konden niets meer voor haar betekenen. Ze is 51 jaar geworden
Onzinquote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:16 schreef Wantie het volgende:
Romana is overleden...
Het zoveelste slachtoffer.
https://www.omropfryslan.(...)t-drachten-overleden
[..]
Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan blijven maken om een vaccin wat ze
1.Niet hebben genomen
2.Niet hoeven te nemen
3.Niets mee van doen willen hebben
En de corona pandemie is voor IEDEREEN een zware tijd geweest, ik hoop dat we ook nooit meer zo'n tijd meer mee hoeven te maken.
En ondertussen ook al veer volledig ontkracht natuurlijk, zoals verwacht.quote:Op woensdag 5 juni 2024 00:59 schreef Bananenbennie het volgende:
Vandaag op de voorpagina The Daily Telegraph.
[ afbeelding ]
[..]
het onderzoek:
https://bmjpublichealth.b(...)2/1/e000282.full.pdf
Is er dan nu eigenlijk eens een wetenschappelijke studie, die laat zien wat "turbo-kanker" is?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 12:41 schreef epicbeardman het volgende:
Arme meid, niets meer van over na de turbo-kanker.
Wat heeft vaccins er nu weer mee te maken?quote:Altijd gezond geweest nooit gerookt, beste voedsel ter wereld tot haar beschikking en health-coaches en diëtisten.
En dan poef na de vaccinaties is er niets meer van over, krijgen we haar ooit nog te zien? Dat ze alles zo verbergen laat in mijn optiek genoeg weten.
Vage video claims....quote:
Omdat er geen enkel studie hiervoor is, die aantoont dat de vaccins dit kunnen veroorzaken?quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja en jij en ik kunnen niet bewijzen dat het wel of niet zo is. Dus? dan mogen we niet speculeren? mRNA is blijkbaar toch sketchy shit.
Alleen dit blijkt momenteel uit geen enkele studie het geval zijn. Ook niet uit wereldwijde beschikbare data.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 19:56 schreef -jos- het volgende:
[..]
Is dit soms geen onderzoek?
[..]
Al in 2021 meldde ik in BNW op basis van een studie van Pfizer zelf dat vaccins een oorzaak van oversterfte zouden kunnen zijn:
-jos- in BNW / COVID1984- #177 The show must go on folks!
Gezien mijn eigen onderzoek die ik al meerdere malen geplaatst heb zou het mij niks verbazen:
-jos- in VER / Vaccinatieschadetopic #6 | Zonder leugens
Het zou natuurlijk ook enorm helpen, als je het geen "injectieschade" of prikschade noemt, maar gewoon zeer zeldzame ernstige bijwerkingen na een medische behandelingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:36 schreef Candymannetje het volgende:
https://gezondverstand.eu(...)-met-injectieschade/
[..]
Already BMJ company issued a statement that this study didn't even investigate the cause of excess mortality regarding misquotation of this study by the press.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 00:14 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja het is wel duidelijk wat er gaande is. Steeds meer kranten beginnen er ook over te schrijven.
[ x ]
Wij geven om de mensheid, ondanks dat velen de vaccinaties hebben genomen onder dwang. Omdat ze toch graag dat concert wilde bezoeken of wat voor absurde restricties er waren opgelegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 11:40 schreef Jippie het volgende:
Ik snap niet dat men zich druk kan blijven maken om een vaccin wat ze
1.Niet hebben genomen
2.Niet hoeven te nemen
3.Niets mee van doen willen hebben
En de corona pandemie is voor IEDEREEN een zware tijd geweest, ik hoop dat we ook nooit meer zo'n tijd meer mee hoeven te maken.
quote:Bijwerkingencentrum Lareb ontving 291 meldingen van aangezichtsverlamming van Bell na een coronavaccinatie tot 24 maart 2022. Dit is een bekende zeldzame bijwerking van de coronavaccins van Pfizer/BioNTech, Moderna en AstraZeneca.
En jij, die heilig gelooft in de goedheid van de farmaceutische industrie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:06 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat er geen enkel studie hiervoor is, die aantoont dat de vaccins dit kunnen veroorzaken?
Ook geen enkel verdenking hiervoor. Er is zelf nog nooit een vaccin geweest, dat dit veroorzaakt heeft.
Wel virussen trouwens, die kunnen wel kanker veroorzaken.
BNW conclusie: Covid is de oorzaak van de explosieve toename van turbo-kanker.
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /squote:https://archive.ph/xszDa
Pfizer has agreed to pay up to $250mn to settle more than 10,000 US lawsuits over cancer risks associated with its now-discontinued heartburn drug Zantac, according to people familiar with the deal.
Bronquote:US-based pharmaceutical giant Pfizer has made the first compensation payment to Nigerian families affected by a controversial drug trial 15 years ago.
It paid $175,000 (Ł108,000) each to four families in the first of a series of payments it is expected to make.
The payouts are part of an out-of-court settlement reached in 2009.
In 1996, 11 children died and dozens were left disabled after Pfizer gave them the experimental anti-meningitis drug, Trovan.
The payouts were made to the parents of four of the children who died.
Here take our money and cancer!quote:Pfizer to pay $330M in Prempro settlement
Bloomberg is reporting that Pfizer has agreed to settle lawsuits over its menopause drug for $330 million. The drugmaker inherited 2,200 lawsuits claiming that Prempro caused breast cancer when it acquired Wyeth in 2009. Each case will settle for an average of $150,000.
Waarom zou dat helpen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:13 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook enorm helpen, als je het geen "injectieschade" of prikschade noemt, maar gewoon zeer zeldzame ernstige bijwerkingen na een medische behandelingen
Daar naast zijn het vaccins en geen injecties.
Vaccins zijn ook niet gevaarlijk, maar gewoon veilig. Maar iedere medische behandeling heeft een risico. Een paracetamol kan ook gevaarlijk zijn.
Daarom vind ik het lachen dat sommigen zweren bij ivermectine.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
Zie bijvoorbeeld dat Pfizer onlangs nog voor minstens kwart miljard gesettled heeft voor het kanker veroorzakende medicijn Zantac
[..]
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /s
Een industrie die in mijn ogen liever mensen aan dure chemo's houdt en medicijnen dan dat ze daadwerkelijk met een oplossing voor kanker komen.
List of largest pharmaceutical settlements
De mensheid begint veel te goedgelovig en te vertrouwen te hebben in de machthebbers en dit soort industriële profitmakers.
[..]
Bron
Zo kan ik vast nog uren doorgaan. Pfizer is zo rijk en heeft zo veel macht, die maken mensen monddood met miljoenen. Zoals hierboven je ook kan lezen, zelfs buiten de rechtszaal om maken ze deals met de families.
[..]
Here take our money and cancer!
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daarom vind ik het lachen dat sommigen zweren bij ivermectine.
Als je kijkt wat Merck op zijn kerfstok heeft...
Anyway, niets van dit alles bewijst dat het vaccin schadelijk is.
Vliegen is ook veilig. Net zoals paracetamol.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
Waar vaccinaties "veilig" zijn volgens Rijksoverheid denken diegene die daadwerkelijk verlamd zijn daar heel anders over. Zijn meerdere verlammingen van Bell tot aan andere gekke kwalen zoals tinnitus,
Bijzonder dat in 2020 mijn huisarts, longarts, cardioloog, fysiotherapeut, arbo arts in die tijd er allemaal anders over denken.quote:"Long covid" is ook een vaccinatie schade dingetje in mijn optiek.
In 2020 hadden we nog geen vaccins, maar we veel long covid patienten. Toch was iedereen toen, ongevaccineerd.quote:Want geen enkele ongevaccineerde heeft "long covid" maar diegene die helemaal plat zijn geprikt zitten nu thuis zonder energie en zijn wajongers geworden.
Ongeacht het falende overheidsbeleid qua persoonlijke beschermingsmiddelen voor medisch en zorgpersoneel, hadden we natuurlijk te maken met een toen nog onbekend virus. Dus kun je aannames verwachten en kun je niet helemaal voorkomen dat er met een kanonskogel op een mug wordt geschoten. Beter dat dan andersom.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:03 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik kan uiteraard niet voor iedereen spreken.
Het was inderdaad voor iedereen een zware tijd.
Maar we zijn op grote schaal voorgelogen, bedonderd en onder druk gezet.
Ik vind het wel fijn dat er onderzoek wordt gedaan naar de misstanden en ik hoop dat de onderste steen boven komt.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En jij, die heilig gelooft in de goedheid van de farmaceutische industrie.
Bijzonde dat er alleen zoveel onderzoeken zijn, die allemaal niet laten zien, dat er ook maar iets mis is met de vaccins.quote:Denkt niet dat ze dit soort onderzoeken blokkeren? dan wel in een doofpot stoppen? als die uberhaupt uitgevoerd mogen worden?
Dus? Wat heeft dit precies met een goed werkend covid vaccin te maken?quote:Heb jij enig idee van welke schandalen Pfizer e.d allemaal al op zich geweten hebben? Welke settlements er door de afgelopen decennia zijn geweest?
De testen op mensen in Afrika b.v.
Misschien zijn het dan geen fouten maar een bewust beleidquote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ongeacht het falende overheidsbeleid qua persoonlijke beschermingsmiddelen voor medisch en zorgpersoneel, hadden we natuurlijk te maken met een toen nog onbekend virus. Dus kun je aannames verwachten en kun je niet helemaal voorkomen dat er met een kanonskogel op een mug wordt geschoten. Beter dat dan andersom.
Overheid is op sommige punten te streng geweest en op sommige punten te laks, en het ergste is dat ik denk dat bij een volgende pandemie blijkt dat er niets is geleerd van gemaakte fouten.
Wat is dan de magische oplossing voor kanker?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:56 schreef epicbeardman het volgende:
Zie bijvoorbeeld dat Pfizer onlangs nog voor minstens kwart miljard gesettled heeft voor het kanker veroorzakende medicijn Zantac
[..]
Maar ze hebben het zo goed met ons voor, de farmaceutische industrie. Oh ik zou mijn leven geven voor deze winstgeile industrie. /s
Een industrie die in mijn ogen liever mensen aan dure chemo's houdt en medicijnen dan dat ze daadwerkelijk met een oplossing voor kanker komen.
List of largest pharmaceutical settlements
De mensheid begint veel te goedgelovig en te vertrouwen te hebben in de machthebbers en dit soort industriële profitmakers.
[..]
Bron
Zo kan ik vast nog uren doorgaan. Pfizer is zo rijk en heeft zo veel macht, die maken mensen monddood met miljoenen. Zoals hierboven je ook kan lezen, zelfs buiten de rechtszaal om maken ze deals met de families.
[..]
Here take our money and cancer!
Dat bleek al uit de pandemie wet die nu aangenomen was. Vele effectieve maatregelen die in de toekomst wel eens heel goed kunnen werken, mochten er allemaal niet in.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:40 schreef Jippie het volgende:
Overheid is op sommige punten te streng geweest en op sommige punten te laks, en het ergste is dat ik denk dat bij een volgende pandemie blijkt dat er niets is geleerd van gemaakte fouten.
Iquote:Op zaterdag 8 juni 2024 13:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wij geven om de mensheid, ondanks dat velen de vaccinaties hebben genomen onder dwang. Omdat ze toch graag dat concert wilde bezoeken of wat voor absurde restricties er waren opgelegd.
Waar vaccinaties "veilig" zijn volgens Rijksoverheid denken diegene die daadwerkelijk verlamd zijn daar heel anders over. Zijn meerdere verlammingen van Bell tot aan andere gekke kwalen zoals tinnitus,
"Long covid" is ook een vaccinatie schade dingetje in mijn optiek.
Want geen enkele ongevaccineerde heeft "long covid" maar diegene die helemaal plat zijn geprikt zitten nu thuis zonder energie en zijn wajongers geworden.
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie? krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Oprecht geďnteresseerd waarom. Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij? dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie? krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Oprecht geďnteresseerd waarom. Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
Ze waren eerder naďef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:43 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Misschien zijn het dan geen fouten maar een bewust beleid
Het zou mooi zijn, al je eens een study zou kunnen aanleveren die laat zien, dat vaccins "turbo-kanker" veroorzaken, of wat nu eigenlijk "turbo-kanker" is?quote:
Tja jij mag het naďef vinden maar als je zelf al zegt dat ze de volgende keer weer fouten maken dan zijn ze of incompetent of het is bewust beleid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.
[..]
Ze waren eerder naďef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geďnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:55 schreef Jippie het volgende:
[..]
Stop eens met deze persoonlijke aanvallen. Puur zwaktebod om op de persoon te gaan als je geen argumenten meer kan aanvoeren in een discussie.
[..]
Ze waren eerder naďef te noemen, Sars 1 bleef in China, Sars 2 bleek zich sneller te verspreiden.
We zitten hier in Nederland, waarom the USA erbij halen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geďnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.
Als ze dat niet hadden gestaan hadden ze zichzelf ook niet laten vaccineren.
Dus 1+1=2 had ik kunnen bedenken. Mijn excuus.
Maar om Ivermectine in eens hierbij te halen slaat ook nergens op. Daar hadden wij het helemaal niet over in dit topic. Het gaat om vaccins.
Mensen vergeten ook dat de definitie van vaccinatie door USA is veranderd, net zoals de definitie van recessie hebben veranderd. Tot aan corona stond er hele andere informatie online over wat een vaccinatie daadwerkelijk doet/betekend.
One was labeled “pre-2015” and described vaccination as: “Injection of a killed or weakened infectious organism in order to prevent disease.”
Another was dated 2015-2021 and said: “The act of introducing a vaccine into the body to produce immunity to a specific disease.”
The third was from September 2021, calling vaccination: “The act of introducing a vaccine into the body to produce protection from a specific disease.”
Ik hou het op incompetentie, hun eigen maatregelen niet snappen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Tja jij mag het naďef vinden maar als je zelf al zegt dat ze de volgende keer weer fouten maken dan zijn ze of incompetent of het is bewust beleid.
Gezien het feit dat ze zich zelf niet aan de maatregelen hielden, dat ze leugen aan het verspreiden waren en cijfers aan het manipuleren waren ga ik uit van bewust beleid.
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika. Alle grote social media bijvoorbeeld komt uit USA. Alle censuur komt vanuit USA.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
We zitten hier in Nederland, waarom the USA erbij halen?
Onzin, is de definitie van vaccin ook in de EU veranderd?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika.
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:38 schreef Jippie het volgende:
[..]
Onzin, is de definitie van vaccin ook in de EU veranderd?
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.quote:Het door het vaccin getrainde immuunsysteem, meer speciaal het verworven of specifieke immuunsysteem, dat wordt gevormd door speciale witte bloedcellen (B-geheugencellen en T-geheugencellen), zal de binnengedrongen pathogeen herkennen en uitschakelen.
Je weet dat iedereen de gegevens op Wikipedia kan aanpassen?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.
https://nl.wikipedia.org/(...)ry&offset=&limit=500
Bij de changes voor RNA vaccin zijn ook hele aparte verwijderingen en changes geweest.
[..]
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.
Vroegah, toen werkte de "vaccinaties" anders. Nu zal jij al roepen dat vaccinaties bedoeld zijn om klachten te verminderen, het is een glijdende schaal.
Wat is een vaccinatie volgend jaar? alleen een prikje om ergens aan mee te mogen doen? Waarom wordt er zo gespeeld met de definitie van vaccinatie.
Het RIVM heeft dit jaar weer edits lopen uitvoeren op https://www.rivm.nl/coron(...)d-en-werking-vaccins
Dat doen ze met alles, is een tactiek.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je alleen al kijkt hoe druk ze op de wiki pagina bezig zijn geweest. Kan je daarop best JA zeggen.
Bij de changes voor RNA vaccin zijn ook hele aparte verwijderingen en changes geweest.
[..]
Wat is een vaccinatie volgend jaar? alleen een prikje om ergens aan mee te mogen doen? Waarom wordt er zo gespeeld met de definitie van vaccinatie.
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:07 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je weet dat iedereen de gegevens op Wikipedia kan aanpassen?
Een vaccinatie is een vaccinatie. Door verschillende virusmutanten was niet elk vaccin even effectief voor iedereen.
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.quote:Een vaccin is een middel dat bij een persoon (of dier) een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken.
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.quote:Een vaccin of entstof is geen geneesmiddel, maar een preventief middel tegen ziekte. Na toediening van een vaccin of inenting, zijn mens of dier min of meer langdurig beschermd tegen een infectieziekte door een specifiek schadelijk micro-organisme of pathogeen. Het gaat daarbij hoofdzakelijk om virussen en sommige bacteriën. Een vaccin kan bestaan uit een biologisch (natuurlijk) of genetisch gemanipuleerd antigeen (eiwit), of uit genetische fragmenten (DNA of mRNA), met eventueel daaraan toegevoegd virale vectoren uit de gedode of verzwakte pathogeen.[1] Een toegediend vaccin wekt bij mensen (of dieren) een immuunrespons op zonder hen ziek te maken. De gevaccineerde is door de vaccinatie bestand tegen de gevolgen van een eventuele latere infectie door de betreffende pathogeen. Het door het vaccin getrainde immuunsysteem, meer speciaal het verworven of specifieke immuunsysteem, dat wordt gevormd door speciale witte bloedcellen (B-geheugencellen en T-geheugencellen), zal de binnengedrongen pathogeen herkennen en uitschakelen. Zo wordt een verdere verspreiding van de pathogeen door de lichaamsweefsels (een infectieziekte) van het organisme voorkomen.
Vaak dient een vaccin ter preventie van meerdere infectieziektes tegelijk, en worden combinaties van entstoffen toegepast. Zo kent men voor de mens het DKTP-vaccin dat tegelijkertijd beschermt tegen difterie, kinkhoest, tetanus en poliomyelitis. Dit noemt met een combinatievaccin
Een nieuwe, onbekende pathogeen kan leiden tot een landelijke epidemie, of zelfs een pandemie, omdat er nog geen vaccin beschikbaar is: de populatie is niet ingeënt en heeft geen immuniteit kunnen opbouwen. Een voorbeeld hiervan is de coronapandemie die in 2020 uitbrak. Het ontwikkelen en produceren van vaccins is essentieel voor de volksgezondheid en wordt in veel landen gefinancierd en uitgevoerd via een vaccinatieprogramma door de overheid.
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:36 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik hou het op incompetentie, hun eigen maatregelen niet snappen.
Ivermectine helpt volgens antivaxers tegen Covid.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Wat een dooddoener deze reactie, hoezo haal je ivermectine er bij?
Dat is wat je wordt verteld.quote:dat is geen vaccine. Redt miljoenen afrikanen elk jaar.
Door te wijzen dat Merck geen haar beter is dan Pfizer?quote:Ben jij trouwens de "defender" of de farmaceutische industrie?
Je verzint zelf iets, en dan moet ik zeggen waarom?quote:krijg je betaald? hoe moet ik dat zien? wat is je motivatie om te strijden in je vrije tijd voor de farmaceutische industrie. Of doe je dit uit een plicht om geliked te worden als non-wappie.
Nee, dat ben je niet.quote:Oprecht geďnteresseerd waarom.
Ja, zo werkt jouw brein.quote:Is het een stockholm syndroom dingetje? omdat je toegegeven hebt aan de farmaceutische lords met paar prikkies, dat je ook maar gelijk alles van ze moet goedkeuren en verdedigen?
quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.
Ben je bekend met waybackmachine?
In 2018 stond er nog dit als eerste alinea.
[..]
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.
Nu is het dit.
[..]
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.
Dat is geen correcte omschrijving van een vaccin.quote:Een vaccin is een middel dat bij een persoon (of dier) een immuunrespons opwekt zonder hem ziek te maken.
Die bedrijven mogen (binnen de grenzen van de wet) bepalen wat op hun sites gebeurt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat wij alles kopieren wat Amerika doet. Wij zitten als EU totaal onder de plak van Amerika. Alle grote social media bijvoorbeeld komt uit USA. Alle censuur komt vanuit USA.
Alphabet/Meta/Twitter e.d.
Ben jij dan de invloed van de overheid op social media vergeten?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Die bedrijven mogen (binnen de grenzen van de wet) bepalen wat op hun sites gebeurt.
Mensen lijken dat te vergeten.
Welke invloed van de overheid, op het gebied van censuur, merk je op dit forum?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ben jij dan de invloed van de overheid op social media vergeten?
Met social media bedoel ik meta en Twitter e.dquote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Welke invloed van de overheid, op het gebied van censuur, merk je op dit forum?
Even los van dat het ging om de Amerikaanse censuur die via de grote 3 naar ons sijpelt.
Social media is meer dan dat.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 17:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Met social media bedoel ik meta en Twitter e.d
Ja logisch maar ik had het over de invloed van de overheid op social media.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Social media is meer dan dat.
En voor zowel Fok als Twitter geldt dat je niet zomaar alles kunt plaatsen.
quote:Onafhankelijk Tweede Kamerlid Pieter Omtzigt zegt dat de Tweede Kamer jarenlang "om de tuin is geleid" door de regering. Want, zegt hij, de overheid heeft veel meer gedaan om 'desinformatie' te bestrijden op social media dan men bereid was om toe te geven.
Op Twitter linkt Omtzigt naar het verhaal in het NRC Handelsblad dat gisteren veel stof heeft doen opwaaien. Daarin wordt uitgelegd dat er een 'denktank' bestond van ambtenaren en experts die contacten hadden met vertegenwoordigers van sociale media en er samen voor zorgden dat wat zij als 'misinformatie' labelden werd verwijderd, onderdrukt... en dat gebruikers zelfs werden geband.
Maar, zegt Omtzigt, toen hij hierover vragen stelde de afgelopen jaren werd hij steeds met een kluitje het riet ingestuurd. "We zijn aardig om de tuin geleid," aldus Omtzigt.
Hij heb 500 euro voor zn injectie gekregen !quote:Op zaterdag 8 juni 2024 14:37 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Danny ook in dat complot zit.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 19:59 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja logisch maar ik had het over de invloed van de overheid op social media.
https://www.dagelijksesta(...)suur-op-social-media
[..]
Maar dat was geen mRNA hč, dus dat telt niet.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:31 schreef DeMolay het volgende:
[..]
Hij heb 500 euro voor zn injectie gekregen !
O ga je weer op die tour.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Danny ook in dat complot zit.
Jij wilt niet inzien dat social media verder gaat dan Twitter.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O ga je weer op die tour.
Inhoudelijk geen antwoord meer dus dan maar dom lullen.
Valt wel op hoor.
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij wilt niet inzien dat social media verder gaat dan Twitter
Jij verplaatst de doelpalen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?
Probeer je nou weer doelpalen te verplaatsen?
Ik heb het over controle van de overheid op social media.
Ik heb niet gezegd alle social media.
Dat is geen doelpalen verplaatsen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verplaatst de doelpalen.
Het ging er om dat de Amerikaanse censuur via onder andere Twitter naar ons doorsijpelt.
En dan kom jij met een voorbeeld van de Nederlandse overheid die invloed op Twitter uitoefent.
Vaccins bieden nooit de garantie dat je niet besmet kan worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:57 schreef epicbeardman het volgende:
Maar mensen die gevaccineerd waren kregen nog steeds corona.. Dus het was nooit een vaccinatie. Zoals de tweet hierboven ook aangeeft.
Vroegah, toen werkte de "vaccinaties" anders. Nu zal jij al roepen dat vaccinaties bedoeld zijn om klachten te verminderen, het is een glijdende schaal.
Nee, dat verzin jij erbij.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:26 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is geen doelpalen verplaatsen.
Jij impliceert dat er geen censuur van de overheid is en dat bedrijven zelf mogen bepalen wat ze wel en niet toelaten binnen de wet.
Waarop ik jou wijs op de invloed van de overheid op social media.
Dat ze dus wel degelijk beďnvloed worden wat ze toe laten ook al is het binnen de wettelijke kaders.
In de USA is het nog erger dan hier.
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 15:33 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Klopt, deze keer was het alleen een genuanceerde aanval. Ik mag toch wel oprecht geďnteresseerd zijn wat de beweegredenen zijn, echter snap ik dat het dom is om aan een gevaccineerde te vragen waarom ze toch achter de farmaceutische industrie staan.
Deze klopt al een tijd niet meer, als dit de definitie was.quote:Mensen vergeten ook dat de definitie van vaccinatie door USA is veranderd, net zoals de definitie van recessie hebben veranderd. Tot aan corona stond er hele andere informatie online over wat een vaccinatie daadwerkelijk doet/betekend.
One was labeled “pre-2015” and described vaccination as: “Injection of a killed or weakened infectious organism in order to prevent disease.”
Was eigenlijk niet echt een goede definitie.quote:Another was dated 2015-2021 and said: “The act of introducing a vaccine into the body to produce immunity to a specific disease.”
Ik denk een goede definitie.quote:The third was from September 2021, calling vaccination: “The act of introducing a vaccine into the body to produce protection from a specific disease.”
Nou.. als Alex Jones 1.5 miljard moet betalen voor misinformatie, wat moet Biden dan wel niet betalen? inb4 "ja maar"quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.
[..]
Deze klopt al een tijd niet meer, als dit de definitie was.
[..]
Was eigenlijk niet echt een goede definitie.
immunity is een lastige namelijk misschien tijdelijk? En een vaccin geeft eigenlijk geen immunity. Maar zorg er voor dat je niet ernstig ziek wordt.
Ook bij oudere vaccins was dit al het geval
[..]
Ik denk een goede definitie.
Volgens mij gaat dat meer over de eigengereidheid van Ursula Van der Leyen dan dat het over de Pfizer-vaccinaties zelf gaat?quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat vind je dan van pfizergate als ik vragen mag?
Ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat een persoon die was ingeënt tegen bijvoorbeeld kinkhoest alsnog kinkhoest kreeg.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:58 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Omdat ik niet ernstig ziek wil worden, en dan een medicatie te krijgen, die veel zwaarder en pittiger zijn.
[..]
Het is altijd al zo geweest dat men wat bijwerkingen kan ervaren na een vaccinatie, omdat de immuunrespons wordt opgewekt.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dat weet ik hoor. Maar ik weet ook dat betweters deze wiki pagina's beheren alsof hen leven er vanaf hangt.
Ben je bekend met waybackmachine?
In 2018 stond er nog dit als eerste alinea.
[..]
Moet je eens kijken wat voor informatie er nu allemaal staat, allemaal afhankelijk van zoals ditjes en datjes. Terwijl dat vroeger niet zo was.
Nu is het dit.
[..]
Lol, daarnaast werden er genoeg mensen goed ziek van de vaccinaties. Hier hele topics vol zelfs langs zien komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |