https://wreckfest2.thqnordic.com/quote:Op zondag 4 augustus 2024 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat de game eigenlijk niks nieuws meer kon toevoegen.
De game was super tof.
Shadow of the Colossusquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Hebben jullie nog tips voor mij.
Heb een PS5.
Ben gek op games als assassin's Creed, red dead redemption, Stardew valley, Dave the diver, the Witcher, Lego games, Skyrim
Ik word erg snel overprikkeld van bepaalde games helaas, heb spiderman 2 geprobeerd maar dat hou ik maar een paar minuten vol
Zelfde met schiet games en games waar veel in gebeurd.
Iemand nog leuke tips?
Elden Ringquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Heb een PS5.
Ben gek op games als assassin's Creed, red dead redemption, Stardew valley, Dave the diver, the Witcher, Lego games, Skyrim
Ik word erg snel overprikkeld van bepaalde games helaas, heb spiderman 2 geprobeerd maar dat hou ik maar een paar minuten vol
Iemand nog leuke tips?
Ghost of Thushima?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Heb een PS5.
Iemand nog leuke tips?
It takes twoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Heb een PS5.
Iemand nog leuke tips?
AC Japan with my Uncle Director’s Cutquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Heb een PS5.
Iemand nog leuke tips?
Bloodborne.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 23:43 schreef summer2bird het volgende:
Hoi,
Heb een PS5.
Iemand nog leuke tips?
Ik voelde zeer weinig. Zal wel dood van binnen zijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 22:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ff7 rebirth chapter 13 done, emotionele rollercoaster.
Nou, die is ook vrij hysterischquote:Op woensdag 7 augustus 2024 06:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
It takes two
Maar dan heb je wel iemand nodig om samen te spelen want it takes two
Dus?quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef DKUp het volgende:
In plaats van overgevoeligheid creëren jullie depressiviteit bij iemand
[..]
[..]
Nee hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:38 schreef DKUp het volgende:
[..]
Jullie willen een persoon gewoon kapotmaken………….
Alsof zij weet wat jij met AC Japan bedoeltquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
AC Japan with my Uncle Director’s Cut
Elden ring is het makkelijkste spel van allemaal. Je kan letterlijk elke baas verslaan door ze 1x te slaanquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef DKUp het volgende:
In plaats van overgevoeligheid creëren jullie depressiviteit bij iemand
[..]
[..]
Ah je de trials waren wel fantastisch, maar zonder origineel/ff7 remake hebben die wel minder impact ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde zeer weinig. Zal wel dood van binnen zijn
Maar ik had ook echt weinig band met de cliche/karikatuur karakters
En ik heb t jeugdsentiment niet met t origineel, omdat ik pas bij 8 gestart ben.
Ik hoor graag hoe. Het begin kwam ik niet goed doorquote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Elden ring is het makkelijkste spel van allemaal. Je kan letterlijk elke baas verslaan door ze 1x te slaan
My Unclequote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:03 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Alsof zij weet wat jij met AC Japan bedoelt
nee johquote:Op woensdag 7 augustus 2024 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, die is ook vrij hysterischDus als je snel overprikkeld bent.....
FF7 remake wel gedaan, maar ik zal wel een hart van steen hebben.quote:Op woensdag 7 augustus 2024 10:20 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ah je de trials waren wel fantastisch, maar zonder origineel/ff7 remake hebben die wel minder impact ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |