Ik speel wel als de damequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:07 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed de hele reden dat er voor hem is gekozen en niet een ekte japanner is puur omdat zij ook wel wisten dat dit controverse op ging leveren, wat het spel alleen maar meer in de picture brengt. Want een standaard japanse guy, is ook maar saai.
Alles voor de centjes.
Dat klopt, maar voor het eerst in mijn leven moet ik MMARSU wel gelijk geven:quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
AC is nooit accuraat geweest en altijd fictie. Verder niet gelezen.
MK1, alles resetten. Kan primaquote:Op donderdag 25 juli 2024 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeiend, wie speelt er nou een fighting game voor het verhaal?
Ubi heeft dat nooit beweerd. En kom niet aan met die kruisboog Altair quote want die is uit context.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor het eerst in mijn leven moet ik MMARSU wel gelijk geven:
Pretendeer dan als bedrijf niet accuraat te zijn en je karakter (1 van de 2, de dame niet) te baseren op een echt bestaande Samurai. Ze hebben heel bewust de controverse opgezocht, want gratis buzz voor je game. Tja, dan kan ook terugslaan in je gezicht.
Met spelen ga ik er echter nul.nul last van hebben gok ik.
Dus dit waait wel weer over.
Wel mooi! Het is dat ik mijn ps5 al 1.5 jaar niet aangeraakt hebt. Anders had ik hem besteldquote:
Maar ze hebben wel de 'guided tours' die gebruikt worden op scholen om historie aan te duiden. Ze hebben ook Yasuke een historically legendary samurai genoemd.quote:Op maandag 29 juli 2024 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ubi heeft dat nooit beweerd. En kom niet aan met die kruisboog Altair quote want die is uit context.
Dat wilde ik ook, maar volgens mij is het niet de een of het ander, maar speel je met beide, afgewisseld in missies.quote:
80 voor de gamequote:
160 euro is meer dan 120 euroquote:Op maandag 29 juli 2024 18:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
80 voor de game
80 voor de controller
Geen bundel
Jammer weer.
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:32 schreef DKUp het volgende:
Voor dit jaar heb ik nog op het lijstje staan:
Star Wars Outlaws (verwacht dat het updates nodig heeft na die laatste schijnvertoning bij IGN)
COD Black Ops 6
AC Shadows (verwacht een hoop DLC, expansions geneuzel en snel in de aanbieding)
Verwacht een BLACKED FRIDAYED of kerst spree
De nieuwe Dragon Age is toch wel iets om naar uit te kijken?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 10:14 schreef magikmichael het volgende:
Enige game waar ik naar uit kijk dit jaar is Black Myth: Wukong.
Ik was sceptisch na de trailer vanwege de artwork, maar schijnt dat t echte spel toch anders is.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
De nieuwe Dragon Age is toch wel iets om naar uit te kijken?
Wie is altair?quote:Op maandag 29 juli 2024 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ubi heeft dat nooit beweerd. En kom niet aan met die kruisboog Altair quote want die is uit context.
O Michael Fassbenderquote:Op dinsdag 30 juli 2024 10:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onze kennismaking met de franchise.
Ben de rijkunsten weer ff aan het polijsten in WF1quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig nieuws, Wreckfest 1 is al een soort van Destruction Derby achtige game. Erg tof
Ik had wel het idee dat de game eigenlijk niks nieuws meer kon toevoegen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:36 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig nieuws, Wreckfest 1 is al een soort van Destruction Derby achtige game. Erg tof
Herkenbaar, ik dacht voor mijn vakantie nog "even snel" de game uit te spelen, maar chapter 13/ancient temple duurde al langer dan verwacht.quote:Op maandag 29 juli 2024 15:46 schreef Ang3l het volgende:
FF VII Rebirth uitgespeeld.
Lang op de eind batttle gezeten (kwam tot helemaal het einde, maar bij die final mep ging ik steeds neer).
Daarna stukje opnieuw beegonnen en meer potions gekocht en de materia wat herverdeeld en echt de avond voor m'n vakantie en bij de laatste keer "nog 1x proberen anders zet ik gvd de difficuly omlaag".
Man o man, ben blij dat ik vanavond aan Spiderman 2 kan beginnen
Ik wilde niet stoppen zo net voor het einde, maar ik had wel echt de neiging de "klus" (het voelde echt als een klus) niet meer te klaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |