Ja janken om niets. Ac is nooit 100% accuraat geweestquote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
Heel essay omdat mensen boos zijn over zwarte samurai
Maakt me geen fuck uit, al zijn ze paars.
De japanse overheid is er zelfs mee aan de slag gegaan. En is het aan het onderzoeken.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
quote:Japanse overheid onderzoekt cultural appropriation
.quote:Hamada took to X with a series of posts to announce that he had been contacted regarding concerns about the game's portrayal of the country and its people and intends to bring it before the Japanese Diet, which is the country’s legislative body. Hamada specifically noted the concerns surrounding the potential "cultural appropriation and cultural invasion" in the depiction of one of the game's protagonists, Yasuke
Dus omdat het niet accuraat is is het prima om over de cultuur heen te schijten?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 12:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja janken om niets. Ac is nooit 100% accuraat geweest
AC is nooit accuraat geweest en altijd fictie. Verder niet gelezen.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dus omdat het niet accuraat is is het prima om over de cultuur heen te schijten?
Kijk van mij hoeft het echt niet accuraat te zijn.
Maar dan moet je geen dingen roepen zoals "play as the legendary samurai yasuke" als hij geen legendarische samurai was. En dat was hij niet, er is bijna niks over hem bekend, zo legendarisch was die dus niet.
En waarom 1 bestaand karakter en 1 verzonnen karakter? Waarom niet zoals letterlijk elke AC game van de afgelopen 10 jaar 2 verzonnen main characters?
Waarom speel je dan nu als een karakter gebaseerd op een echt bestaand persoon?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
AC is nooit accuraat geweest en altijd fictie. Verder niet gelezen.
Er hebben altijd wel wat bekende namen in gezeten die niet accuraat waren verder he.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom speel je dan nu als een karakter gebaseerd op een echt bestaand persoon?
Dat is nooit zo geweest.
Dat jij verder liever onwetend blijft dat is prima natuurlijk. Maar zeg niet dat men zeurt om niks als je je verder ook niet wil inlezen.
Klopt, maar nooit main characters. Waarom nu wel?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:53 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er hebben altijd wel wat bekende namen in gezeten die niet accuraat waren verder he.
Dat is ook zo, maar waarom dan de selectieve verontwaardigheid bij bijvoorbeeld de mensen op Resetera, die al Kingdom Come Deliverance wilden bannen want het was zo'n racistisch spel, want er zaten geen donkere mensen inquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:40 schreef Evangelion het volgende:
Oh mensen mogen best klagen hoor. Zijn ook wel terechte punten. Maar blijkbaar kunnen veel mensen niet relativeren dat het maar om een dom fantasy spelletje gaat.
Ik zou sowieso met de vrouw spelen. Deze nigga is wel based tho.
Mja ze hebben het zelf wel meermaals geroepen dat het historically accurate is, wat er nu ook massaal onder geplaatst wordt door Japanners.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 11:54 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
https://www.ign.com/artic(...)andai-namco-evo-2024quote:Op maandag 22 juli 2024 10:47 schreef DKUp het volgende:
“He’s back….”
R.I.P. Marduk of Fahkuram dan voor dit jaar
Goed verhaalquote:So, to start this off, why did you lie to us? How is Heihachi coming back from the dead and what made you want to bring Heihachi back as the third DLC character for Tekken 8?
Katsuhiro Harada, Tekken 8 Series Director: [I] didn't mean to lie or anything about that. It was... Tekken 7 really focused on the story arc between Heihachi and his son, Kazuya, and so, we really wanted to show that kind of final conclusion, and he seemed to die at that point. Right?
But then, after that happened, Tekken 8 was released, and we put a lot of effort into the story and the fans really seemed to be engaged with that. And as that was happening, we were kind of feeling that the players kind of missed him as well. Obviously, we did, too. So, it was kind of decided later on that we would do that.
So, it wasn't a lie. And then, also, the timing is right since it's the 30th anniversary of the franchise. And so, we need all three of the Mishimas. This is the most iconic in the series. Right?
Boeiend, wie speelt er nou een fighting game voor het verhaal?quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:13 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://www.ign.com/artic(...)andai-namco-evo-2024
[..]
Goed verhaal
Dat ook idd. Wat boeit mensen nou lore/verhaal in een fighting game.quote:Op donderdag 25 juli 2024 10:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeiend, wie speelt er nou een fighting game voor het verhaal?
Er is een easy mode hequote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Evangelion het volgende:
Ben ik een retard of is Nier Automata op hard best hard?
Op zich niet erg maar al 4x opnieuw moeten beginnen for fucks sake. KUT intro ook. Geef saves.
[ afbeelding ]
Ik heb zelf de intro op easy gespeeld en na de eerste save moeilijker gezet.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 22:04 schreef Evangelion het volgende:
Ben ik een retard of is Nier Automata op hard best hard?
Op zich niet erg maar al 4x opnieuw moeten beginnen for fucks sake. KUT intro ook. Geef saves.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |