abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213784675

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)

Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.

Playstation 5
De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

PS Plus Essential-games van deze maand:

Greep uit de PS Plus Extra en Premium-games:

De aankomende grote releases (let op DELAYS INCOMING :B)
Assassin's Creed Mirage
The Crew Motorfest
Armored Core VI: Fires of Rubicon
EA Sports FC
Call of Duty MW3 (2023)
Spider-Man 2
Final Fantasy VII Rebirth
Tekken 8
Mortal Kombat 1
Pragmata
Death Stranding 2
Wolverine

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
FOK! Games Discord server
Playstation V&A Topic
LG OLED TV-settings
Zelf de OP wijzigen maar geen verstand van BB code? Probeer deze WYSISYG BBcode editor

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213784686
Lapo was niet de bedoeling
pi_213784719
Jaja :wtf:
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213784862
Vind Robocop eigenlijk best tegenvallen.

De main quests zijn erg tof, maar de sidequest zijn vrijwel allemaal saaie fetch quests.
Wordt ook heel veel gebruik gemaakt van backtracking en je komt ook heel vaak weer terug op dezelfde locaties.
Op sommige drukke momenten zakt de framerate op performance mode terug naar een onspeelbare 10-15fps.
Dat komt gelukkig niet vaak voor.

Vanavond nog een paar main quests en dan is ie klaar.

Heb er 20 of 25 voor betaald, en is dat is eigenlijk meer dan genoeg.

Vond Terminator Resistance, van dezelfde maker, leuker en beter.
Al moet ik die nog uitspelen.
A murky, forgotten land.
pi_213786597
Jezus wat is AEW Fight Forever kut.
Vanavond SpongeBob checken.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213788006
Ik heb iets minder dan een jaar geleden een DS Edge gekocht en nu was een van die joysticks niet goed meer. Blijkt dat die vervangende joystickmodules zo goed als niet te krijgen zijn :{ Je kan ze alleen bij ps direct kopen en daar hebben ze ze niet in voorraad.

Heb die hele controller terug gebracht naar de mediamarkt daar deden ze niet moeilijk en kreeg ik gelijk een nieuwe mee. Heb ook nieuwe garantie dus weer maar wel nep dat die joysticks dus bijna niet verkocht worden, dat was juist een van de redenen om deze veel te dure controller te kopen...
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:36:47 #7
194233 Friday12
Originele kloon
pi_213788113
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb iets minder dan een jaar geleden een DS Edge gekocht en nu was een van die joysticks niet goed meer. Blijkt dat die vervangende joystickmodules zo goed als niet te krijgen zijn :{ Je kan ze alleen bij ps direct kopen en daar hebben ze ze niet in voorraad.

Heb die hele controller terug gebracht naar de mediamarkt daar deden ze niet moeilijk en kreeg ik gelijk een nieuwe mee. Heb ook nieuwe garantie dus weer maar wel nep dat die joysticks dus bijna niet verkocht worden, dat was juist een van de redenen om deze veel te dure controller te kopen...
Klinkt als een sex speeltje :')
pi_213788977
twitter
pi_213799967
twitter
  woensdag 5 juni 2024 @ 18:26:17 #11
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213800020
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:25 schreef Sjemmert het volgende:

Damn die zijn duur. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213800777
quote:
16s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
240 of zoiets toch 😱

Hier in Nijmegen zit een zaakje waar ze stickdrift repareren voor 25 euro, met 3 maanden garantie op de reparatie.

Dan neem ik de gok wel.

Moet zeggen dat alleen de originele controller van mijn launch PS5 na een jaar stickdrift kreeg.
Die is netjes onder garantie omgeruild, en die heeft tot de dag van vandaag (klopt af) geen problemen.

Ik heb nog een zwarte en een donkerrode (allebei met een A op einde van het modelnummer, het destijds nieuwere model, waarbij stickdrift niet meer voor zou moeten komen), en die zijn ook nog goed.
A murky, forgotten land.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:23:08 #13
459912 FlippingCoin
pi_213801061
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_213801098
A murky, forgotten land.
pi_213801116
quote:
Waarom *populairste deel* uit *mega-populaire franchise* matters

OK

Niet eens de beste FF maar dat hebben we al vaker besproken.
  woensdag 5 juni 2024 @ 19:27:24 #16
459912 FlippingCoin
pi_213801122
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:26 schreef Evangelion het volgende:

[..]

OK

eerste FF die ik speelde dus dat is wel redelijk bepalend
pi_213803459
quote:
6s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:26 schreef Evangelion het volgende:

[..]

OK

Welke dan wel?
pi_213803688
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juni 2024 21:37 schreef Drankster het volgende:

[..]
Welke dan wel?
VI > X > VII
(Top 3)
pi_213811577
quote:
16s.gif Op woensdag 5 juni 2024 18:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ja veelste duur :(

Maar nadat mijn 2de controller stickdrift kreeg heb ik hem toch maar gekocht toen.

Fijne controller hoor en met spellen als bijv xdefiant zijn die back padles ook wel erg fijn maar blijf het belachelijk veel geld vinden voor een controller :')
  donderdag 6 juni 2024 @ 17:42:37 #20
194233 Friday12
Originele kloon
pi_213812249
quote:
1s.gif Op woensdag 5 juni 2024 19:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
240 of zoiets toch 😱

Hier in Nijmegen zit een zaakje waar ze stickdrift repareren voor 25 euro, met 3 maanden garantie op de reparatie.

Dan neem ik de gok wel.

Moet zeggen dat alleen de originele controller van mijn launch PS5 na een jaar stickdrift kreeg.
Die is netjes onder garantie omgeruild, en die heeft tot de dag van vandaag (klopt af) geen problemen.

Ik heb nog een zwarte en een donkerrode (allebei met een A op einde van het modelnummer, het destijds nieuwere model, waarbij stickdrift niet meer voor zou moeten komen), en die zijn ook nog goed.
Ik heb mijn launch controller pas opgemaakt omdat er drift in zat. Zaten katten haren in :')
pi_213812319
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 17:42 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Ik heb mijn launch controller pas opgemaakt omdat er drift in zat. Zaten katten haren in :')
:D
A murky, forgotten land.
  vrijdag 7 juni 2024 @ 12:12:36 #22
429367 DKUp
ON TOUR
pi_213821880
twitter
SOONY
pi_213821911
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 12:12 schreef DKUp het volgende:
[ x ]
We have Bloodborne remaster/remake/II at home