SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken dit niet, maar ze heeft toch echt de stem om dit soort nummers heel mooi te makenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Mooie TT![]()
Ik heb nog een verzoekje van Symph binnen. Dat komt straks ook nog langs. Eerst deze:Adele - Love Is A Game
Die had er eigenlijk bij gemoeten in de omschrijving.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
Waarom is deze plaat van Roger Glover, terwijl ik net lees dat Ronnie James Dio de plaat zingt?
Omdat Roger Glover slimmer is dan Ronnie James Dio?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
Waarom is deze plaat van Roger Glover, terwijl ik net lees dat Ronnie James Dio de plaat zingt?
Ik heb dus geen idee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat Roger Glover slimmer is dan Ronnie James Dio?
Het zou er naadloos inpassen jaquote:
De (backing)vocals zijn ook niet heel boeiendquote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk heb ik een versie zonder vocals te pakken(Helaas, de volgende keer beter)
Ik kende het überhaupt niet, maar ik vond het een fijn stukje muziekquote:Op maandag 3 juni 2024 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De (backing)vocals zijn ook niet heel boeiend
Oh, ik vond het niet hinderlijk. Heb ze niet gemist.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk heb ik een versie zonder vocals te pakken(Helaas, de volgende keer beter)
Ze waren ooit wereldberoemd, zoek ze maar eens opquote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende het überhaupt niet, maar ik vond het een fijn stukje muziek
Hier herkende ik Dolly dan weer niet. Valt me wel op dat vrouwen een hoofdrol spelen bij de Love is-nummers.quote:
Vrouwen en liefde hoort bij elkaar, toch?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier herkende ik Dolly dan weer niet. Valt me wel op dat vrouwen een hoofdrol spelen bij de Love is-nummers.
Best veel hè? Maar de mannelijke artiesten zijn oververtegenwoordigd bij de laatste zes nummers. Het is 2-4quote:Op maandag 3 juni 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier herkende ik Dolly dan weer niet. Valt me wel op dat vrouwen een hoofdrol spelen bij de Love is-nummers.
Het bezingen en bespreken wellicht wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Vrouwen en liefde hoort bij elkaar, toch?
Bedankt voor het luisteren, welterustenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
@:DJ11, dank voor de fijne muziekjes tot nu toe.
Heel veel onbekende nummers gehoord vandaag.
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor later.
Welterusten Melting. Een betere nacht toegewenst dan vannacht.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 juni 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
Niet Madonna dan.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Pat Benatar - Love Is A Battlefield
Er zijn extra bonuspunten te verdienen voor wie de slotsong weet te raden. Ik dicht Symphonic veruit de meeste kansen toe... (en dat kun je als een soort hint zien)
Iets met Losquote:Op maandag 3 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn extra bonuspunten te verdienen voor wie de slotsong weet te raden. Ik dicht Symphonic veruit de meeste kansen toe... (en dat kun je als een soort hint zien)
The Cats - Love is a golden ring of BZN - Love is a river.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik verwijs naar wat ik over Kanye West heb gezegdquote:
Ik hoor Kim Wilde met een voor mij onbekend nummer.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
In aantocht: één van de fijnste singles van een vrouwelijke solo-artiest en een zeer bekend nummer waarvan ik had verwacht dat het allang was genoemd vanavond...
Ahhhhhhquote:Op maandag 3 juni 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verwijs naar wat ik over Kanye West heb gezegd
Hint: het is een band die wij allebei goed vinden. Dit in combinatie met: logisch nadenken...
Zo overschat deze artiestquote:Op maandag 3 juni 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
Zo onderschat, deze singleKim Wilde - Love Is Holy
Toch een #18-hit in Nederland :p [Melting-modus]quote:Op maandag 3 juni 2024 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor Kim Wilde met een voor mij onbekend nummer.
quote:Op maandag 3 juni 2024 21:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch een #18-hit in Nederland :p [Melting-modus]
Volgens mij heb je alleen maar 'er zijn grenzen' gezegd over Kanye West.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verwijs naar wat ik over Kanye West heb gezegd
Hint: het is een band die wij allebei goed vinden. Dit in combinatie met: logisch nadenken...
Ja, te laat. Maar inderdaad wel bekend.quote:
Dit is echt zo’n o jaatjequote:Op maandag 3 juni 2024 21:17 schreef DJ11 het volgende:
Roxy Music - Love Is The Drug
Door niemand genoemd?
Very nicequote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste nummer van het nieuwe Pet Shop Boys-album Nonetheless is allesbehalve een instant-oorwurm. Het is een nummer dat echt groeit naarmate je het vaker hoort. Ik begin het dan ook steeds beter te vinden.Pet Shop Boys - Love Is The Law
Overigens ook het best geproduceerde nummer op het hele album, vind ik
Het einde was bijzonder.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Het laatste nummer van het nieuwe Pet Shop Boys-album Nonetheless is allesbehalve een instant-oorwurm. Het is een nummer dat echt groeit naarmate je het vaker hoort. Ik begin het dan ook steeds beter te vinden.Pet Shop Boys - Love Is The Law
Overigens ook het best geproduceerde nummer op het hele album, vind ik
Keane is een band die ik nauwelijks ken. Alleen uit jouw shows eigenlijk en dat blijft niet echt hangen. Maar dit klinkt wel mooi.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:25 schreef DJ11 het volgende:
En uiteraard is er maar één nummer - eeuwige roem voor Symphonic - waarmee een uitzending als deze toepasselijk kan eindigen. De prachtige slotsong van het album Perfect Symmetry van Keane:Keane - Love Is The End
Ik draai ze eigenlijk veel te weinig. Ze zijn eigenlijk toch echt wel mijn op één na favoriete band.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Keane is een band die ik nauwelijks ken. Alleen uit jouw shows eigenlijk en dat blijft niet echt hangen. Maar dit klinkt wel mooi.
Wat is je favoriet dan?quote:Op maandag 3 juni 2024 21:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik draai ze eigenlijk veel te weinig. Ze zijn eigenlijk toch echt wel mijn op één na favoriete band.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Het is niet de gewone versie inderdaad. Geen idee welke wel.quote:
Beetje wisselend, het werd vanmiddag opeens even heel koud. Daarna werd het wel weer warmer.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:10 schreef Melting het volgende:
Was het bij jullie vandaag ook zo'n lekker weer?
Was het ook.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooi Elvis nummer
The Cats Save the last dance for me
Omdat het Frans is, of de stijl?quote:
Goede avond en welkom.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:17 schreef livelink het volgende:
Oh, ik loop echt achter.
Woman in Love - Barbra Streisand
Ik bij uitzondering. Ik moet er geen uren achter elkaar naar luisteren.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beiden, ik ben wel van de Franse chansons
Ik was eerder dit jaar bij Sjors van der Panne, die deed dat geweldig.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik bij uitzondering. Ik moet er geen uren achter elkaar naar luisteren.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze mp3 is stuk
De helft van de muziek mist
Bij mij niet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:22 schreef Symphonic het volgende:
Deze mp3 is stuk
De helft van de muziek mist
Oh, ik hoor niks raars. Ja, nu wel met die rare viool.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij jou ook, het nummer hoort niet zo
Leuk hè?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon liet me net zien wat de naam was voor een fobie voor lange woorden.
Dat is bedacht door een sadist of iemand die heilig gelooft in shock-therapie
hippopotomonstrosesquippedaliofobie
3x woordwaardequote:Op donderdag 6 juni 2024 19:27 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon liet me net zien wat de naam was voor een fobie voor lange woorden.
Dat is bedacht door een sadist of iemand die heilig gelooft in shock-therapie
hippopotomonstrosesquippedaliofobie
Jij hebt altijd het verkeerde hoesje met sounds in plaats van sound.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt altijd het verkeerde hoesje met sounds in plaats van sound.
Illegale bootleg-verzamelaar
Dit is ook de bootleg versiequote:Op donderdag 6 juni 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt altijd het verkeerde hoesje met sounds in plaats van sound.
Illegale bootleg-verzamelaar
Ook een stelletje sadisten, die S&Gquote:
quote:"The Sound of Silence" (originally "The Sounds of Silence") is a song by the American folk rock duo Simon & Garfunkel, written by Paul Simon.
Melting is gewoon oud. Dat is de enige logische conclusie.quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting is gewoon oud. Dat is de enige logische conclusie.
Dat was dus de niet-logische conclusiequote:Op donderdag 6 juni 2024 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dank Symph...... dus jij luistert altijd de illegale bootlegs, livelink?
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was dus de niet-logische conclusie
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was dus de niet-logische conclusie
Past het nummer hierna ook goed bij dan.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:46 schreef Symphonic het volgende:
Zeg me dat het niet zo is Frank Boeijen![]()
![]()
![]()
Andersquote:Op donderdag 6 juni 2024 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd geweest hoe de eerste dan klinkt.![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk omdat het voor hem veel betekende?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:55 schreef Symphonic het volgende:
Dit werd gedraaid bij de begrafenis van mijn opa.
Nooit begrepen waarom.
Ik denk dat de beste man het zelf nooit gehoord heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het voor hem veel betekende?
Ah, dan is het raar. Mijn buurvrouw had een begrafenis zonder muziek. Ze wilde niet dat mensen verdrietige associaties kregen met mooie muziek. Mensen vergeten wel eens dat dat ook kan. Alternatief is natuurlijk om alleen maar heel vervelende muziek te draaien, dan is een negatieve associatie wel op zijn plaats.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik denk dat de beste man het zelf nooit gehoord heeft.
Mijn opa en oma en muziek waren twee compleet verschillende dingen.
De radio ging alleen aan voor Langs de lijn en verder niet
Ik heb muziek uitgekozen die ik mooi vind.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan is het raar. Mijn buurvrouw had een begrafenis zonder muziek. Ze wilde niet dat mensen verdrietige associaties kregen met mooie muziek. Mensen vergeten wel eens dat dat ook kan. Alternatief is natuurlijk om alleen maar heel vervelende muziek te draaien, dan is een negatieve associatie wel op zijn plaats.
Ik kan de nummers die ik bij de uitvaarten van mijn vader, moeder en broer heb gedraaid nog steeds prima horen zonder daar negatieve gevoelens bij te krijgen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan is het raar. Mijn buurvrouw had een begrafenis zonder muziek. Ze wilde niet dat mensen verdrietige associaties kregen met mooie muziek. Mensen vergeten wel eens dat dat ook kan. Alternatief is natuurlijk om alleen maar heel vervelende muziek te draaien, dan is een negatieve associatie wel op zijn plaats.
Het is: Jacques Brels "La chanson des vieux amants"quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:04 schreef livelink het volgende:
Herman van Veen, maar ik ken dit nummer van iemand anders.
Astrid Nijgh?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is: Jacques Brels "La chanson des vieux amants"
De vertaling is van Lenaert Nijgh.
Ik heb ene hele mooie versie gehoord van zijn ex vrouw
Als er toch een zanger was die nog een keer terug mocht komen op aarde om een concert te geven dan is het Jacques Brelquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:06 schreef livelink het volgende:
Ik ken het van Jacques Brel. Toch wel een oneindig mooiere stem.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als er toch een zanger was die nog een keer terug mocht komen op aarde om een concert te geven dan is het Jacques Brel
Ex man ook, ze heeft zijn achternaam gehouden.quote:
Daarom ook mijn gekozen woorden..... was.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ex man ook, ze heeft zijn achternaam gehouden.
Ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd.quote:
Deze versie viel nog enigszins mee.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd.
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
Mijn broer is goed bevriend met haar broer. Verder een nutteloos weetje natuurlijk.
Ik luisterde altijd wel graag naar haar radioshow bij 3fmquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:27 schreef livelink het volgende:
Mijn broer is goed bevriend met haar broer. Verder een nutteloos weetje natuurlijk.
Het is te netjes en gepolijst.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgens mij is ze echt wel leuk, maar dit gezing van haar hoeft voor mij niet
Dat vooral.quote:
Nou, zeg dat wel.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vooral.
Ik vind dat ze gewoon weer terug moet op de radio.
Er is wel plek voor goede dj’s
Waarom hebben ze mij nog nooit een kans gegeven dan?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat vooral.
Ik vind dat ze gewoon weer terug moet op de radio.
Er is wel plek voor goede dj’s
Goede vraagquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Waarom hebben ze mij nog nooit een kans gegeven dan?
Een goede dj draait goede muziekquote:Op donderdag 6 juni 2024 20:30 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Waarom hebben ze mij nog nooit een kans gegeven dan?
Fijn na de dood van Toontje Lager?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna is uitermate geschikt voor op begrafenissen en crematies.
Precies..... I rest my case.quote:
Het hoort er in ieder geval bij, ja.quote:
Ik blijf het gewoon een George Harrison-nummer vinden.quote:
quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Rob de Nijs, maar ik ken dit nummer verder niet.
Hoort toch wel tot mijn rijtje mooiste nummers van Elvis hoor.quote:
Heb je ook een absolute favoriet?quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoort toch wel tot mijn rijtje mooiste nummers van Elvis hoor.
Die van mij zat in het begin van de show. In the ghetto.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoort toch wel tot mijn rijtje mooiste nummers van Elvis hoor.
Die heb ik gemist, maar hoort er ook wel bij.quote:Op donderdag 6 juni 2024 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die van mij zat in het begin van de show. In the ghetto.
Nee, hangt af van mijn stemming. Maar lange tijd was het deze wel.quote:
Ik hoop dat het ondanks de stress toch een mooie dag voor jullie gaat worden.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een dagje Limburg voor de boeg. We gaan op familiebezoek met mijn ouders. Altijd wel stress eigenlijk, zo'n dagje op stap met mijn vader, maar het is belangrijk voor hem om zijn familie zoveel als mogelijk te zien.
Ik heb geen idee hoe laat we weer terug zijn, maar reken zeker niet op mij bij de start van je show @:Melting
Ze moeten wachten tot er iets vrijkomt. Geen idee hoe snel dat zal zijn.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop dat het ondanks de stress toch een mooie dag voor jullie gaat worden.
Is er al zicht op het appartement?
Hoop dat jij toch ook een beetje van je dagje uit kan genieten.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 09:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb een dagje Limburg voor de boeg. We gaan op familiebezoek met mijn ouders. Altijd wel stress eigenlijk, zo'n dagje op stap met mijn vader, maar het is belangrijk voor hem om zijn familie zoveel als mogelijk te zien.
Ik heb geen idee hoe laat we weer terug zijn, maar reken zeker niet op mij bij de start van je show @:Melting
Goede avond en welkom, B&A.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 21:01 schreef BasEnAad het volgende:
Goedenavond, heb een avondje vrij voor radio49!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |