SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken dit niet, maar ze heeft toch echt de stem om dit soort nummers heel mooi te makenquote:Op maandag 3 juni 2024 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Mooie TT![]()
Ik heb nog een verzoekje van Symph binnen. Dat komt straks ook nog langs. Eerst deze:Adele - Love Is A Game
Die had er eigenlijk bij gemoeten in de omschrijving.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
Waarom is deze plaat van Roger Glover, terwijl ik net lees dat Ronnie James Dio de plaat zingt?
Omdat Roger Glover slimmer is dan Ronnie James Dio?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:49 schreef Melting het volgende:
Waarom is deze plaat van Roger Glover, terwijl ik net lees dat Ronnie James Dio de plaat zingt?
Ik heb dus geen idee.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Omdat Roger Glover slimmer is dan Ronnie James Dio?
Het zou er naadloos inpassen jaquote:
De (backing)vocals zijn ook niet heel boeiendquote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk heb ik een versie zonder vocals te pakken(Helaas, de volgende keer beter)
Ik kende het überhaupt niet, maar ik vond het een fijn stukje muziekquote:Op maandag 3 juni 2024 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De (backing)vocals zijn ook niet heel boeiend
Oh, ik vond het niet hinderlijk. Heb ze niet gemist.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Kennelijk heb ik een versie zonder vocals te pakken(Helaas, de volgende keer beter)
Ze waren ooit wereldberoemd, zoek ze maar eens opquote:Op maandag 3 juni 2024 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende het überhaupt niet, maar ik vond het een fijn stukje muziek
Hier herkende ik Dolly dan weer niet. Valt me wel op dat vrouwen een hoofdrol spelen bij de Love is-nummers.quote:
Vrouwen en liefde hoort bij elkaar, toch?quote:Op maandag 3 juni 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier herkende ik Dolly dan weer niet. Valt me wel op dat vrouwen een hoofdrol spelen bij de Love is-nummers.
Best veel hè? Maar de mannelijke artiesten zijn oververtegenwoordigd bij de laatste zes nummers. Het is 2-4quote:Op maandag 3 juni 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier herkende ik Dolly dan weer niet. Valt me wel op dat vrouwen een hoofdrol spelen bij de Love is-nummers.
Het bezingen en bespreken wellicht wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Vrouwen en liefde hoort bij elkaar, toch?
Bedankt voor het luisteren, welterustenquote:Op maandag 3 juni 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
@:DJ11, dank voor de fijne muziekjes tot nu toe.
Heel veel onbekende nummers gehoord vandaag.
Fijne avond nog allemaal en welterusten voor later.
Welterusten Melting. Een betere nacht toegewenst dan vannacht.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 3 juni 2024 21:07 schreef Melting het volgende:
Niet Madonna dan.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Pat Benatar - Love Is A Battlefield
Er zijn extra bonuspunten te verdienen voor wie de slotsong weet te raden. Ik dicht Symphonic veruit de meeste kansen toe... (en dat kun je als een soort hint zien)
Iets met Losquote:Op maandag 3 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn extra bonuspunten te verdienen voor wie de slotsong weet te raden. Ik dicht Symphonic veruit de meeste kansen toe... (en dat kun je als een soort hint zien)
The Cats - Love is a golden ring of BZN - Love is a river.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:08 schreef DJ11 het volgende:
Ik verwijs naar wat ik over Kanye West heb gezegdquote:
Ik hoor Kim Wilde met een voor mij onbekend nummer.quote:Op maandag 3 juni 2024 21:11 schreef DJ11 het volgende:
In aantocht: één van de fijnste singles van een vrouwelijke solo-artiest en een zeer bekend nummer waarvan ik had verwacht dat het allang was genoemd vanavond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |