abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213780163
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:15 schreef Em31 het volgende:
Sommige users kun je ook gewoon negeren. Helemaal als je weet hoe ze zich altijd op FOK gedragen. Het heeft geen zin.
Het zou het forum een stuk aantrekkelijker maken.

Of anders moeten we eens collectief gaan klaasweetallessen in VBL :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 20:47:10 #77
163650 Greys
pi_213780185
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Het zou het forum een stuk aantrekkelijker maken.

Of anders moeten we eens collectief gaan klaasweetallessen in VBL :')
Deze komt niet uit VBL volgens mij dus laten we onze vrienden daar dat niet aandoen. Ze hebben ons immers de :J smiley gegeven en waren ook nogal pro Joost! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213780193
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:28 schreef Greys het volgende:

[..]
[..]
Dit allebei was inderdaad vooral het smerige aan de manier van handelen van de EBU.
Heel smerig ja. En in dat statement indirect zeggen dat de AVROTROS liegt, maar tot op de dag van vandaag niet zeggen waarom dan.
pi_213780201
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Betekenisvol, troostrijk en een goed uithangbord voor het Nederland van nu. 8-)

En anoniem 17e op een ESF.
Was wel lekker rustig voor ons geweest!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 20:48:57 #80
163650 Greys
pi_213780219
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef Em31 het volgende:

[..]
Heel smerig ja. En in dat statement indirect zeggen dat de AVROTROS liegt, maar tot op de dag van vandaag niet zeggen waarom dan.
Jup. Hele gore manipulatieve taktieken. Die gelukkig voornamelijk tegen ze hebben gewerkt als het om de publieke opinie ging.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 20:53:48 #81
163650 Greys
pi_213780309
Het enige dat ik nog weleens teleurgesteld denk is 'had Joost maar iemand met een zaklamp gehad die overal met hem meeliep om filmers in de ogen te schijnen'. Zoals bij S10 dus kennelijk ook al nodig was. Maar waarschijnlijk stond die bewaker net ietsje verderop na het verlaten van het podium en hebben ze niet aan de zaklamp-techniek gedacht dit keer. Zonde. Want dát mocht kennelijk wel gewoon van de EBU destijds, filmers in de ogen schijnen..

Maar dat is allemaal achteraf gelul van me en het feit dat het überhaupt NODIG is om zulke dingen te doen is honderd procent van de organisatie/EBU.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 3 juni 2024 @ 21:27:17 #82
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213780810
Jullie gaan me nu vast allemaal slaan, maar zo vlak voor het uitkomen van Luchtballon is dit nieuws helemaal niet verkeerd voor Joost. Top timing. De publieke opinie is nog steeds pro-Joost (regisseur wordt weggezet als matennaaier) & Joost komt weer in de picture.
Als het echt zo’n goede vriend van Joost is zou het ook een opzetje kunnen zijn
#allesismarketing
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213781009
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:27 schreef Tinkepink het volgende:
Jullie gaan me nu vast allemaal slaan, maar zo vlak voor het uitkomen van Luchtballon is dit nieuws helemaal niet verkeerd voor Joost. Top timing. De publieke opinie is nog steeds pro-Joost (regisseur wordt weggezet als matennaaier) & Joost komt weer in de picture.
#allesismarketing
Dat doen wij hier niet, alleen dreigende bewegingen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 21:49:43 #84
163650 Greys
pi_213781083
quote:
#allesismarketing
Interessante theorie en zeker niet mepbaar ( :D ) maar ik denk niet dat het een imago van matennaaier waard is als het zonder dit alles ook wel genoeg aandacht zou krijgen, dat nieuwe lied.

quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:43 schreef Em31 het volgende:

[..]
_O- _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 3 juni 2024 @ 21:51:43 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_213781103
quote:
9s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:43 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik moest hardop gniffelen
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_213781175
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:47 schreef Greys het volgende:

Deze komt niet uit VBL volgens mij dus laten we onze vrienden daar dat niet aandoen. Ze hebben ons immers de :J smiley gegeven en waren ook nogal pro Joost! O+
Je hebt het wederom over mij?

Ik vind dat erg onfatsoenlijk.
pi_213781247
quote:
#allesismarketing
Niet ondenkbaar het zijn niet voor niets vrienden.
Plus je sorteert conform het stoïcisme alvast een beetje voor op wat mogelijk toch al naar buiten zal komen.
pi_213781284
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Betekenisvol, troostrijk en een goed uithangbord voor het Nederland van nu. 8-)

En anoniem 17e op een ESF.
Je weet alleen nu al bijna zeker dat als AVROTROS meedoet volgend jaar dat we echt weer voor de ultraveilige weg zullen gaan, en in ieder geval geen uitgesproken karakter zullen sturen. Voor zover er uberhaupt nog iemand van naam wil gaan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213781287
Heeft Aftenblatt het al opgepikt?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 22:09:24 #90
163650 Greys
pi_213781290
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 21:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]
Ik moest hardop gniffelen
Dat kunnen we ook maar beter doen om alles. O+
Hopelijk doet Joost dat ook nog steeds met z'n maten.

Snap wel echt met de dag beter dat hij sinds Malmö geen woord met de pers gesproken heeft. Die zijn er meestal niet voor je goede welzijn als artiest, hebben qua nieuwswaarde toch liever negatieve dan positieve dingen. Daar kunnen inmiddels vele NLse ESF-inzendingen over meepraten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 22:14:30 #91
163650 Greys
pi_213781329
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Je weet alleen nu al bijna zeker dat als AVROTROS meedoet volgend jaar dat we echt weer voor de ultraveilige weg zullen gaan, en in ieder geval geen uitgesproken karakter zullen sturen. Voor zover er uberhaupt nog iemand van naam wil gaan...
Zo veel was er niet echt over Joost bekend toch toen ze hem kozen? Ik vond hem geen echt uitgesproken karakter toen. Nog steeds niet, eigenlijk.

Stel ze hadden Numidia gekozen. Die lijkt me nou niet echt op haar bekkie gevallen (ik bedoel dit juist positief) dus geen enkele reden om aan te nemen dat die poeslief was gebleven en geen camera had weggewapperd als ze haar waren blijven filmen bv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213781355
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]
Zo veel was er niet echt over Joost bekend toch toen ze hem kozen? Ik vond hem geen echt uitgesproken karakter toen. Nog steeds niet, eigenlijk.

Stel ze hadden Numidia gekozen. Die lijkt me nou niet echt op haar bekkie gevallen (ik bedoel dit juist positief) dus geen enkele reden om aan te nemen dat die poeslief was gebleven en geen camera had weggewapperd als ze haar waren blijven filmen bv.
Da's ook weer zo ja
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213781356
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:09 schreef Greys het volgende:

Dat kunnen we ook maar beter doen om alles. O+
Hopelijk doet Joost dat ook nog steeds met z'n maten.
Uiteraard! O+

Heeft hij eigenlijk alleen maten, of is er ook een dame in het spel?
pi_213781395
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Benieuwd naar je redenering hierachter. Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd, maar Joost is toch geen grijze muis?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 22:27:25 #95
163650 Greys
pi_213781435
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:22 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Benieuwd naar je redenering hierachter. Waarschijnlijk begrijp ik het verkeerd, maar Joost is toch geen grijze muis?
Haha nee! Ik reageerde op dat 'AvroTros dan een volgende keer vast geen uitgesproken karakter meer zou kiezen'. Maar ik vond en vind het in díe zin geen jongen waarvan je vooraf had kunnen zeggen 'dit zou nog weleens mis kunnen gaan, met z'n uitgesproken karakter/meningen' toch? Ik vind het qua creatief en charisma enzo alles behalve een grijze muis, maar hij stond niet echt bekend als opgewonden standje ofzo toch, of als zeer uitgesproken qua mening?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 3 juni 2024 @ 22:30:23 #96
163650 Greys
pi_213781451
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Da's ook weer zo ja
Had misschien zomaar ook met Duncan kunnen gebeuren ofzo als dat net even niet lekker viel, filmen na afspraak om het niet te doen.
De EBU moet gewoon zorgen dat de deelnemers zich achter de schermen veilig voelen en dat ze serieus worden genomen als ze een klacht indienen. De EBU moet hun deelnemers net zo hard beschermen als hun eigen medewerkers.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_213781463
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:27 schreef Greys het volgende:

[..]
Haha nee! Ik reageerde op dat 'AvroTros dan een volgende keer vast geen uitgesproken karakter meer zou kiezen'. Maar ik vond en vind het in díe zin geen jongen waarvan je vooraf had kunnen zeggen 'dit zou nog weleens mis kunnen gaan, met z'n uitgesproken karakter/meningen' toch? Ik vind het qua creatief en charisma enzo alles behalve een grijze muis, maar hij stond niet echt bekend als opgewonden standje ofzo toch, of als zeer uitgesproken qua mening?
Oh zo bedoel je. Nee, Joost is niet iemand waarbij je meteen het gevoel had kunnen krijgen "o jee, dat wordt heibel in Malmö".
Ik snap hem ^O^

Ik vind hem in wezen eigenlijk best wel zachtaardig, zo komt hij tenminste op me over achter alle gekkigheid.
En zijn lach is heel mooi O+

[ Bericht 5% gewijzigd door silverevlis op 03-06-2024 22:38:09 ]
pi_213781478
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:30 schreef Greys het volgende:

[..]
Had misschien zomaar ook met Duncan kunnen gebeuren ofzo als dat net even niet lekker viel, filmen na afspraak om het niet te doen.
De EBU moet gewoon zorgen dat de deelnemers zich achter de schermen veilig voelen en dat ze serieus worden genomen als ze een klacht indienen. De EBU moet hun deelnemers net zo hard beschermen als hun eigen medewerkers.
Er is iets structureels mis achter de schermen, in ieder geval sinds 2022, maar ik denk dat de spanningen van dit jaar echt een grote rol hebben gespeeld bij iedereen daar. En zeker bij Joost, omdat hij door de Israëlische delegatie als een van de mikpunten werd gezien. Praat natuurlijk niet goed whatever dat incident was, maar dat hij al op z'n tenen liep van frustratie en spanning door wat er allemaal omheen gebeurde lijkt me duidelijk.

Stiekem hoop ik op een tell-all boek of interview (over een paar jaar), maar ik weet dat hij daar niet het type voor is :')
pi_213781504
Ze waren in ieder geval wel bezig met het filmen (docu? Andere video), zie Stuntjes video van 1 mei op instagram. Linkje embedden werkt weer niet sorry

Op het einde zie je Joost filmen.

[ Bericht 36% gewijzigd door Eurochacha op 03-06-2024 23:24:31 ]
pi_213781576
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:29 schreef Greys het volgende:

[..]
Dat hoef je ook niet te geloven want helemaal niemand zegt volgens mij dat er *niets* gebeurd is toch?

En wat het ook was, het blijft eeuwig zonde inderdaad. Maar hij heeft het volgens mij niet verkloot. De EBU verklootte het.

En als Mia of Dion iemands camera had weggewapperd hadden we er niet echt om gejankt. :@

Maar m'n gevoel blijft honderd procent dat de EBU zwaar overdreven heeft met het diskwalificeren, zeker als je ziet waar een andere delegatie mee weg kwam. Als iemand het heeft verkloot dit jaar is het de EBU.
Nou ja ik bedoel dus dat ik totaal niet geloof dat de ebu hem om iets lichtzinnigs heeft gediskwalificeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')