Goed verhaal.quote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet eens om hoe of wat, feit dat die Biden al ten tijde van die coup daar bezig was. Dit geeft mij meer leverage in dat de Maidan coup door Obama is opgezet om het Russische kabinet te overthrowen, een pro EU kabinet te laten installeren om vervolgens in oorlog te gaan met Rusland. (ja ja ik weet dat Rusland een "inval" gedaan heeft)
Dit had allemaal al onder Hillary moeten plaatsvinden, echter verwachtte ze niet dat zakenman Trump zou winnen.
Obama heeft ook tal van Arabische lentes gestart en mooie moslimlanden kapot gemaakt zoals Libie. Syrie heeft hij ook geprobeerd door FSA te trainen en te bewapenen. Daaruit is ISIS ontstaan.
Obama/Biden hebben voor veel gekke dingen gezorgd in de wereld.
Genghis > Trump, inderdaad. Kublai was ook wel gangsta. Trump had zelf ook de election gesteald trouwens. Google maar.quote:Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.
Je hebt dat ook niet nodig om mee te kunnen lezen en meningen te kopiëren.quote:+ Ik heb nog nooit facebook/instagram/twitter gehad. (naja mss troll accountje of voor kijkertjes tweet-posts te kunnen lezen*kuch*)ik doe mijn eigen onderzoek. Al sinds Sandy Hoek. En iets met pot verwijt de ketel.
Tot de volgende emotionele breakdownquote:(Ps. ik kap er ook ff mee voor nu, de baas betaald al enige tijd niet meer om te posten, dat is alleen overdag.was gezellig
)
Reauguren in de tijd van de baas maakt het veel leukerquote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet eens om hoe of wat, feit dat die Biden al ten tijde van die coup daar bezig was. Dit geeft mij meer leverage in dat de Maidan coup door Obama is opgezet om het Russische kabinet te overthrowen, een pro EU kabinet te laten installeren om vervolgens in oorlog te gaan met Rusland. (ja ja ik weet dat Rusland een "inval" gedaan heeft)
Dit had allemaal al onder Hillary moeten plaatsvinden, echter verwachtte ze niet dat zakenman Trump zou winnen.
Obama heeft ook tal van Arabische lentes gestart en mooie moslimlanden kapot gemaakt zoals Libie. Syrie heeft hij ook geprobeerd door FSA te trainen en te bewapenen. Daaruit is ISIS ontstaan.
Obama/Biden hebben voor veel gekke dingen gezorgd in de wereld. Trump is letterlijk een peacekeeper bij deze warmongers.
[..]
Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.
+ Ik heb nog nooit facebook/instagram/twitter gehad. (naja mss troll accountje of voor kijkertjes tweet-posts te kunnen lezen*kuch*)ik doe mijn eigen onderzoek. Al sinds Sandy Hoek. En iets met pot verwijt de ketel.
(Ps. ik kap er ook ff mee voor nu, de baas betaald al enige tijd niet meer om te posten, dat is alleen overdag.was gezellig
)
Zijn inhoudelijke posts zou ik misschien ook kunnen waarderen, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.quote:Op maandag 10 juni 2024 23:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Reauguren in de tijd van de baas maakt het veel leuker![]()
Kan je inhoudelijke posts wel waarderen
Waar blijft die van jou?quote:Op maandag 10 juni 2024 23:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Zijn inhoudelijke posts zou ik misschien ook kunnen waarderen, maar ik ben ze nog niet tegengekomen.
quote:Op maandag 10 juni 2024 23:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Reauguren in de tijd van de baas maakt het veel leuker![]()
Kan je inhoudelijke posts wel waarderen
Als je dat al weet, waarom erken je dat dan niet?quote:Op maandag 10 juni 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Obama/Biden hebben voor veel gekke dingen gezorgd in de wereld. Trump is letterlijk een peacekeeper bij deze warmongers.
[..]
Je hebt niet eens door dat ik zeg dat Trump vergelijken met mongolen een belediging is voor mongolen. Zo veel geef ik om Trump, hij wordt dit jaar toch geen President, als ze in 2020 al de election konden stealen kunnen ze dat dit jaar toch ook gewoon weer. Ze printen wel wat ballots bij of laten dominion het werk doen. Paar usb sticks erin en hoppa weer paar duizend votes er bij voor ome Biden.
+ Ik heb nog nooit facebook/instagram/twitter gehad. (naja mss troll accountje of voor kijkertjes tweet-posts te kunnen lezen*kuch*)ik doe mijn eigen onderzoek. Al sinds Sandy Hoek. En iets met pot verwijt de ketel.
(Ps. ik kap er ook ff mee voor nu, de baas betaald al enige tijd niet meer om te posten, dat is alleen overdag.was gezellig
)
Omdat Obama de oorlogsmisdadiger er voor gezorgd heeft dat Rusland moest ingrijpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 06:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat al weet, waarom erken je dat dan niet?
Eric Holder en Obama zijn ook bezig geweest in Yemen, nou dat was ook een schandaal.quote:Holder repeatedly denied a DOJ cover-up, saying only, “This operation was flawed in concept, as well as in execution.” Bolstered by Obama’s assertion of executive privilege, which prevented future prosecution, Holder refused to turn over documents related to Fast and Furious, infuriating Congressional Republicans, who accused him of concealing administration failures. He was held in contempt of Congress in June 2012, marking the first time an attorney general has been held in criminal contempt.
En dat is heel bijzonder..quote:Op dinsdag 11 juni 2024 00:04 schreef Kijkertje het volgende:
Cherry picking en connecting the dots is niet echt inhoudelijk als je blind bent voor alles wat daar tegenin te brengen is. Er wordt duidelijk naar een conclusie toe geredeneerd die niet verder komt dan dat iets HEEL VERDACHT! is maar dat werkt alleen voor mensen die slecht geinformeerd zijn en niet verder kijken dan hun neus lang is.
Dat noemen ze dan 'eigen onderzoek doen'![]()
[ afbeelding ]
Het is niet voor niets dat Biden, Obama, Bush en Clinton nooit vervolgd zijn. Er is eenvoudigweg geen bewijs dat ze een misdaad gepleegd hebben. Bij Trump is dat bewijs er wel en dat heeft niets met corrupte rechters/ aanklagers te maken. In criminele zaken is het de Grand Jury die beslist of de aanklacht terecht is en het is een jury die beslist of de verdachte schuldig is. Dat wordt voor het gemak ook altijd weggelaten.
Het is ook niet voor niets dat Trump immuniteit claimt om onder zijn aanklachten uit te kunnen komen. Dat heb je niet nodig als je onschuldig bent.
Dus Poetin is een puppet van Obama?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 17:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Omdat Obama de oorlogsmisdadiger er voor gezorgd heeft dat Rusland moest ingrijpen.
Wat doet een Russisch kabinet überhaupt in Oekraïne?quote:Eerst de Russische Kabinet overthrowen
Kiek, daar istie weerquote:door de ingehuurde neo-nazi's van het Azov Brigade laten schieten op diegene die aan het protesteren waren. Om zodoende te laten lijken dat de regering aan het schieten was op de "pro-EU" mensen op de straat.
Kijktipje voor jou.
Obama diegene die onschuldige kinderen vermoorde met drones, de eerste gay president
Je denkwijze is onnavolgbaar....quote:die er niet voor uit durft te komen dat hij getrouwd is met "Big Mike" Michael - Nu Michelle Obama.
Beetje hetzelfde als Briggite Macron die ook een man was in de vroegere jaren. Prima allemaal maar kom er dan ook voor uit als je een LGBTQI agenda pushen. Beetje zwak om zelf in de kast te blijven zitten.
Obama die rijk is geworden door ten tijde van zijn Presidentschap een boekdeal te sluiten voor zijn eigen boek. Obama die FSA bewapende om ISIS te creeren.
Obama die de speech in Cairo gaf om zodoende chaos te creëren in Arabische landen, alle Arabische lentes stammen uit deze speech.
De enige peacekeeper in de wereld is Trump tot heden, alle anderen zitten diep in de pocket bij de wapenindustrie om altijd oorlogen in de wereld te hebben. Obama's derde termijn wordt Biden's dictatuur ook wel eens genoemd. Overal waar Nuland of die andere mafkees komen onstaat oorlog.
Syrie is ook zo'n Arabische Lente waar Obama het toch niet voor elkaar gekregen heeft om Assad the overthrowen, hij sponsorde zelfs fake chemical attack propaganda die door FSA/ISIS werd gebruikt om zodoende meer daadkracht tegen Assad's potentiele downfall te krijgen.
Daarnaast heeft Obama tal van schimmige zaken op zijn naam samen met Eric Holder, denk aan Operation Fast & Furious.
[..]
Eric Holder en Obama zijn ook bezig geweest in Yemen, nou dat was ook een schandaal.
Nu even lekker pizzatje naar binnenwerken!
Oh, wat denken jullie van Obama die EU-diplomaten bespioneerde in 2013? en alle USA/EU burgers tevens. NSA![]()
https://en.wikipedia.org/(...)eillance_disclosures
Journalisten zoals Snowden, Assange.. die engnekken zitten nog achter Assange aan nu!
Maar orangemanbad mean tweeeeeeeets, reeeeeeeeeee. Hushmoney reeeeeeeeeeee.![]()
4 jaar lang had hij de touwtjes in handen.quote:Op donderdag 6 juni 2024 17:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb je een aanklager nodig die verkozen word met als doel Biden aan te pakken en die zich vervolgens in allerlei bochten moet wringen om zo iemand als Biden voor het gerecht te krijgen.
En dan het liefst met een zeer partijdige rechter die al meerdere zaken van Biden behandelt die ook nog familie heeft met banden met de Trump campagne. Alleen zo kun je een eerlijk proces hebben tegen Biden en word het vertrouwen in de rechtsstaat herstelt.
En Trump heeft het aantal drone-attacks verdriedubbeld tov Obama. Het enige verschil is dat hij de Obama-regel afschafte dat die gemeld moesten worden.quote:Op dinsdag 11 juni 2024 21:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
4 jaar lang had hij de touwtjes in handen.
4 jaar lang was hij president.. heeft hij zelf tig aanklagers en rechters aan gesteld en kon hij de hele mikmak voor het gerecht slepen.
Hij deed niks.
Over twee weken!quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:41 schreef Kansenjongere het volgende:
Maar na jarenlang afgeven op Obamacare is Trump wel met een veel beter plan gekomen, o, wacht, nee, daar heeft hij nog steeds geen enkel idee voor.
quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:44 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Over twee weken!![]()
Net als Trump's infrastructure-plan dat Biden nu wel gerealiseerd heeft ism van de Republikeinen. MAGA-politici stemden natuurlijk tegen maar verkopen het nu voor de verkiezingen wel aan hun aanhang alsof het hun eigen prestatie was.
Zo rolt MAGA![]()
Gesproken over de mensen die het nodig hebben, wat vind jij de sterke en zwakke punten uit het health care plan van Trump?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 22:52 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Inhumane President, geeft liever geld uit aan de neo-nazi's van het azov battalion dan aan mensen die het nodig hebben.
quote:Only 13 House GOP lawmakers voted for the 2021 law to fund roads, rails and bridges, a deal shaped in large part by Senate negotiators whom conservatives mistrust. Some of those 13 left Congress after facing threats from the right and vociferous criticism from former President Donald Trump, who said they should be "ashamed of themselves." The vast majority of Republicans opposed the bill due to the huge price tag, and many simply didn't want to give President Joe Biden a win.
But almost three years later, the slow-moving machinery of the federal purse is kicking into gear. Highway projects in Iowa have already opened, more than a billion dollars have been pledged for a power plant upgrade in California and millions have been slated for a public transit project in South Carolina. There's still a ways to go on most projects, but announcements and preparations have started across the country.
Those battleground Republicans who opposed the law are careful not to tout their personal involvement in it on Capitol Hill -- instead, they're showing up at opening ceremonies and praising the actions of local leaders.
"Since House Republicans have no record of accomplishments, they are trying to falsely take credit for ones that aren't theirs," said Viet Shelton, a spokesperson for House Democrats' campaign arm. "This is exactly the sort of hypocritical behavior that the public hates, and the DCCC will be sure to remind voters of Republicans' do-nothing agenda between now and November."
Hoe vind je die tweets met 10 en 1 likes? Zelfs de amerikanen liken het niet omdat het wss niet klopt.quote:
Ah baardmans heeft weer een hyperig misleidend berichtje gevonden hoor verspreid door Fox Newsquote:Op dinsdag 11 juni 2024 23:18 schreef epicbeardman het volgende:
Biden die vaak de trein nam over de ingestorte baltimore brug, die nooit trein rails heeft gehad.
Zo veel weet die seniele gek van zijn "infrastructure"
[ afbeelding ]
Te dom voor woorden. Ben weer weg hierquote:But these social media posts did not present Biden’s full statement that allowed for some ambiguity; he mentioned commuting by car.
Here’s what he said March 26 at the White House: "At about 1:30, a container ship struck the Francis Scott Key Bridge, which I’ve been over many, many times commuting from the state of Delaware either on a train or by car."
The White House clarified Biden’s comments to the New York Post, which ran a story headlined: "Biden claims he commuted over collapsed Baltimore Key Bridge by train’ many times’ — but it doesn’t have any rail lines."
Bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |