SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Wilde eigen rondom Ehrwald/Zugspitze gaan wandelen. Maar laat maarquote:Op zondag 2 juni 2024 08:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Want? Je kan nu prima wandelen in de Alpen, hoor
Ligt hogerop nog veel sneeuw, maar verder is het wel goed te doenquote:Op zondag 2 juni 2024 08:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Wilde eigen rondom Ehrwald/Zugspitze gaan wandelen. Maar laat maar
Kijk over een paar weken wel.
Zit ik verkeerd als ik denk dat je het afgelopen zomer hier te fris vond?quote:Op zondag 2 juni 2024 10:18 schreef dick_laurent het volgende:
Ik ga in augustus naar Nederland.
Ik hoop op lekker fris zomerweer met regelmatig een bui
Als het augustus was, was het absoluut dat eerste.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ik verkeerd als ik denk dat je het afgelopen zomer hier te fris vond?Of was het wel lekker weer toen?
Ja maarvis best wat neerslag incl sneeuw gevallen. Ik moet ook wel wat de hoogte in..quote:Op zondag 2 juni 2024 09:15 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ligt hogerop nog veel sneeuw, maar verder is het wel goed te doen
Nee joh, ideaal. Oke, waren in het begin wel paar echt verregende dagen die wat te fris waren voor mijn smaak, maar daarna was het rond de 23-24 met wolkje/zonnetje. Perfect zomer lenteweerquote:Op zondag 2 juni 2024 10:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit ik verkeerd als ik denk dat je het afgelopen zomer hier te fris vond?Of was het wel lekker weer toen?
Vanaf 8 juni ofzo werd het ronduit warm. Dat weekend 30 graden.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee joh, ideaal. Oke, waren in het begin wel paar echt verregende dagen die wat te fris waren voor mijn smaak, maar daarna was het rond de 23-24 met wolkje/zonnetje. Perfect zomer lenteweer
Je hebt nu wel een voordeel tov de rest, namelijk dat je bent opgeladen met mooi weer. Ik heb dat ookquote:Op zondag 2 juni 2024 11:02 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de afgelopen week op Tenerife doorgrbracht. Vanavond weer naar huis![]()
Geniaal klimaat hier![]()
De hele week was het rond de 25 graden, met afwisselend zon en wolken en een verfrissend zeebriesje![]()
In de bergen was het koeler, maar daar was je boven de wolken en scheen de zon continu, waardoor het daar ook zalig was.
Ik wil niet terug naar het Nederlandse weer
Hier ook. Alleen jammer van de wind, verder prima.quote:
Idd, alles egaal grauw en grijsquote:Op zondag 2 juni 2024 11:36 schreef ondeugend het volgende:
Oh ja die zon die vanuit het noorden zou komen....
die komt denk ik niet.
Nog niets van opklaringen te zien hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |