Slapen onder een lekkere deken is dan wel een voordeel van deze temperatuur. Heerlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik hou alles gewoon hermetisch dicht. Niet zo moeilijk met deze temperaturen gelukkig.
Ik had echt niet verwacht bij terugkomst weer onder een deken te slapenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slapen onder een lekkere deken is dan wel een voordeel van deze temperatuur. Heerlijk.![]()
En geen vogels die me vanaf 5u wakker fluiten door het mindere weer.
Achterlijk veel slakken ook.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ze zijn vroeg dit jaar met al die modderpoelen
Over Finland gesprokenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja Finland had ook al een hittegolfje, erg bijzonder allemaal.
Heb wel vertrouwen dat NW frontje snel verdreven zal worden er zit warmte genoeg in Europa.
Hier fluiten de vogels je gewoon wakker hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slapen onder een lekkere deken is dan wel een voordeel van deze temperatuur. Heerlijk.![]()
En geen vogels die me vanaf 5u wakker fluiten door het mindere weer.
Hier ook, en 2 soorten in het bijzonder houtduiven en eksters. Vooral die laatste beginnen gerust om 06:00 al de eerste territoriale conflicten te beslechten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier fluiten de vogels je gewoon wakker hoor
Die kunnen echt een teringherrie maken. Hier kutten ze altijd samen een kat in de buurt. Ziet er wel grappig uit, die kat draait dan helemaal doorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier ook, en 2 soorten in het bijzonder houtduiven en eksters. Vooral die laatste beginnen gerust om 06:00 al de eerste territoriale conflicten te beslechten.
Die laatste zijn bijzonder fijn om aan te horen. Heb je ook nauwelijks last van.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die kunnen echt een teringherrie maken. Hier kutten ze altijd samen een kat in de buurt. Ziet er wel grappig uit, die kat draait dan helemaal door
Maar eigenlijk zijn het bijna altijd fluitende merels en roodborstjes die beginnen, later versterkt door een groep mussen, mezen en vinken.
Heb dat serieus liever dan een zomer met vroege en/of lange hittegolven, waardoor de binnenhuis temperatuur langdurig oploopt naar 28/29/30+ gradenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:54 schreef Elan het volgende:
Zou wel weer eens lachen zijn een ouderwetse verzopen zomer met temperaturen veelal onder normaal.
Kan me de laatste niet meer herinneren, 2012/2013 of zo?
Dat was ook ons plan. Gelukkig kunnen annuleren en we gaan nu naar de Franse kust. En wellicht later nog naar de Pyreneeën. Flexibel kunnen zijn wat betreft vakantie wordt steeds belangrijker….quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wilde komende week een weekje wandelen in de Alpen, maar dat stel ik toch maar uit denk ik
Beter ja. Ik kan gelukkig ook gaan wanneer ik wil in principe, dus sla nu maar ff over. Kijk over een aantal weken wel weer.quote:Op zondag 2 juni 2024 07:00 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Dat was ook ons plan. Gelukkig kunnen annuleren en we gaan nu naar de Franse kust. En wellicht later nog naar de Pyreneeën. Flexibel kunnen zijn wat betreft vakantie wordt steeds belangrijker….
Hangt er van af in welk land je wil wandelenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik wilde komende week een weekje wandelen in de Alpen, maar dat stel ik toch maar uit denk ik
Want? Je kan nu prima wandelen in de Alpen, hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |