Die kiest gewoon voor Surinamequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
We hebben geluk dat die Maatsen een Nederlander is, we gaan daar een hoop plezier van beleven op de toernooien
Schuift ie aan als analist?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:13 schreef zoekeenleven het volgende:
We hebben geluk dat die Maatsen een Nederlander is, we gaan daar een hoop plezier van beleven op de toernooien
lijkt me sterkquote:
Stelletje dopelingen toen.quote:
Militao zou ik niet doen. Die maakt echt veel fouten sinds hij terug isquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:16 schreef Szura het volgende:
Ik zou Modric en Militao maar gaan inbrengen, Carlo
Ik ben dol op onze Q maar het is wel een beetje absurd dat je bij zijn blessure niet de betere versie van hem selecteertquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:19 schreef zoekeenleven het volgende:
Aardig spelertje die Maatsen @:koeman
door feyenoord opgeleidquote:
Foden is ook geen wonderspeler.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:24 schreef PSVCL het volgende:
Wat een hype die Bellingham, Foden is een paar klasse beter
[..]
Wie dan? Tchouameni was niet geheel fit toch.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Militao zou ik niet doen. Die maakt echt veel fouten sinds hij terug is
Pics?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met wie kijken jullie de CL finale?
Ik met de katten van mijn vriendin.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Foden is ook geen wonderspeler.
Ik met de poes van je vriendinquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alleen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Af en toe een leuke bevlieging, maar City heeft betere spelers rondlopen. Rodri, Silva, KDB...quote:
Dan moet ie zich maar gedragen. Ze hoeven niet allemaal als Promes te zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Maatsen bij opsporing verzocht te zien was geweest zouden we allemaal weer roepen "Weer een buitenlander."
Beetje jammer dat Koeman niet door heeft dat het een Nederlander is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Maatsen bij opsporing verzocht te zien was geweest zouden we allemaal weer roepen "Weer een buitenlander."
Nu ie lekker kan voetballen is het een Hollander. In oranje er mee!
Ik ben een fijne vent.²
Rundvent is dom bezig. Echt dom.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Koeman niet door heeft dat het een Nederlander is.
Bernardo is op zn retourquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Af en toe een leuke bevlieging, maar City heeft betere spelers rondlopen. Rodri, Silva, KDB...
Wie wil je wisselen dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie dan? Tchouameni was niet geheel fit toch.
Camavinga en Valverdequote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wie wil je wisselen dan?
Modric heb je nog. Arda Guler is echt top maar Ancelotti zal het nog niet durven.
AUFMACHEN!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Wat schreeuwen die moffen nou de hele tijd
Liever die duitsers die zingen, dan die spanjaarden die fluitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:30 schreef Evangelion het volgende:
Kunnen die Duitse supporters even hun muil houden
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (van de katten natuurlijk, wat kan mij het schelen hoe jij eruit ziet)
Dortmund had hem ook al eens gewonnen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, krijgen we Real Madrid als Champions League-winnaar. Historie, sensatie!
Ja, maar toch iets meer bijzonder dan de 95e titel voor Realquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund had hem ook al eens gewonnen.
Hopelijk volgend jaar Feyenoordquote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, krijgen we Real Madrid als Champions League-winnaar. Historie, sensatie!
Maar dat is niet zo'n ontiegelijke kutclub als Real.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dortmund had hem ook al eens gewonnen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:35 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |