Ja, op RTL7quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er voetbal?
Ik heb wel de EK pool ingevuld!
wil je een stickerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef SwJ het volgende:
Het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai tijd voor een leuck onderwerp zo is er niets aan alleeen maar puntjes vertel eens iets leuk pfffff
Alice !quote:
* gebrokenglas checkt zijn aantekeningen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef SwJ het volgende:
Het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai tijd voor een leuck onderwerp zo is er niets aan alleeen maar puntjes vertel eens iets leuk pfffff
*kan niet slapenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:42 schreef Kissingbird het volgende:
* hoofdpijn
* misselijk
* huis
*managerdrama
*stelletjesacts
......
Heerlijk hoe jij overal een persoonlijke aanval in kan zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohh je doet het om mij te kutten
Helder
Nja, stoepkrijtje is een beetje vervaagd nu en de pionnen zijn weg, maar ik zat aardig in de buurt toch?quote:
Nog steeds 0-0.quote:
Misschien wil je nog n note zetten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef SwJ het volgende:
H
[..]
Heerlijk hoe jij overal een persoonlijke aanval in kan zien.
Dat is ook een kunst.
Nein leider noch nicht gelungenquote:
Stel je aan!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien wil je nog n note zetten?
Mijn vrouw maar poetsen en doen. Zegt ze 'wat moet ik hier nu mee? Het gaat er niet af!'. Ik zei 'Daar moet je gewoon een lijst omheen hangen! Dan is het kunst!'quote:
haha ik zou het de volgende keer beter opmeten!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, stoepkrijtje is een beetje vervaagd nu en de pionnen zijn weg, maar ik zat aardig in de buurt toch?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Mijn vrouw maar poetsen en doen. Zegt ze 'wat moet ik hier nu mee? Het gaat er niet af!'. Ik zei 'Daar moet je gewoon een lijst omheen hangen! Dan is het kunst!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |