Nog mazzel dat de kinderen er niet wat anders op getekend haddenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nah, zo had ik ook de garage leeggeruimd daags voor de levering van het hout was. Ik had het gedeelte waar het hout nu ligt afgetekend met een stoepkrijt (van de kinderen) en afgezet met pionnen
Mijn vrouw pieste bijna in haar broek toen ze dat zag. Had 10minuten nodig om bij te komen van het lachen
![]()
Ik denk 'tja, die krijgt het voor elkaar om daar weer allemaal troep neer te plempen, beter ff duidelijk afbakenen!'Als ik lint had gehad had ik dat waarschijnlijk ook nog gespannen
Wordt het voetbal?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]tv stond zelfs uit
Maar nu maar eens avondeten voor de TV
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]tv stond zelfs uit
Maar nu maar eens avondeten voor de TV
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nah, zo had ik ook de garage leeggeruimd daags voor de levering van het hout. Ik had het gedeelte waar het hout nu ligt afgetekend met een stoepkrijt (van de kinderen) en afgezet met pionnen
Mijn vrouw pieste bijna in haar broek toen ze dat zag. Had 10minuten nodig om bij te komen van het lachen
![]()
Ik denk 'tja, die krijgt het voor elkaar om daar weer allemaal troep neer te plempen, beter ff duidelijk afbakenen!'Als ik lint had gehad had ik dat waarschijnlijk ook nog gespannen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
halloooo
het zijn voetballers mannen
tuurlijk wel
Nee dat hebben ze gisteren binnen weer op de muren gedaanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
Nog mazzel dat de kinderen er niet wat anders op getekend hadden
Dramaqueen!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef SwJ het volgende:
Waarom negeert iedereen mijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj![]()
![]()
Daar ga je vanavond niks mee winnenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is er voetbal?
Ik heb wel de EK pool ingevuld!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee dat hebben ze gisteren binnen weer op de muren gedaan(dochtertje tekent graag op de muren...)
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef SwJ het volgende:
Het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai tijd voor een leuck onderwerp zo is er niets aan alleeen maar puntjes vertel eens iets leuk pfffff
Who the fuck?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
We grew up together two kids in the park
We carved our initials deep in the bark,
me and Alice
Now she walks through the door
with her head held high
Just for a moment, I caught her eye
A big limousine pulled slowly out of Alice's drive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |