Girls just want to have fun, lul.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:17 schreef kree het volgende:
owh deze herken ik. "just girls gonna make fun". ladieiladieladie.
hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Girls just want to have fun, lul.
Hey Moonquote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ga je verwachten dat die op hoog niveau Engels beheerst?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er al 3 coherente Nederlandse zinnen op een avond uit komen ben ik al verbaasd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ga je verwachten dat die op hoog niveau Engels beheerst?
Ik vind wel dat mensen die op dezelfde sekse vallen, Mensen die op alle twee de sekses vallen en mensen die daadwerkelijk veranderen willen omdat ze "de verkeerde organen hebben" zeker een recht hebben om te zijn zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net nog groentes aan het woken in mijn woke
Ducks just want to have fun.quote:
Hoogquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op een zooi religieuzen (van diverse godsdiensten na) zijn er weinig mensen tegenwoordig die nog zeggen: "Hee, jij mag andere mannen niet lief vinden!" en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik vind wel dat mensen die op dezelfde sekse vallen, Mensen die op alle twee de sekses vallen en mensen die daadwerkelijk veranderen willen omdat ze "de verkeerde organen hebben" zeker een recht hebben om te zijn zoals ze zijn.
Alle anderen woke figuren mogen van mij op Schiermonnikoog gedumpt worden.
Hij schrijft wel drie keer "ladie"quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zijn er best nog wel veel. (niet religieuzen die het fout vinden)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een zooi religieuzen (van diverse godsdiensten na) zijn er weinig mensen tegenwoordig die nog zeggen: "Hee, jij mag andere mannen niet lief vinden!" en dat soort dingen.
Idd, boeit mij het nou wie op wat valt als er maar liefde in het spel is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik vind wel dat mensen die op dezelfde sekse vallen, Mensen die op alle twee de sekses vallen en mensen die daadwerkelijk veranderen willen omdat ze "de verkeerde organen hebben" zeker een recht hebben om te zijn zoals ze zijn.
vind die ondertitel van @KillemWieft wel mooi met IDGAF+FU2quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:22 schreef ToT het volgende:
Maar dat hele 2SLGBTQIA+++ regenboogvlaggewapper heeft weinig te maken met het recht op te zijn wie je wil zijn.
ben meer van de kladiladiquote:
Beter dan LGOLEDTV wat ik ook heb gezien!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vind die ondertitel van @:KillemWieft wel mooi met IDGAF+FU2
Ik denk dat de groepen die ik noemde niet echt de meest opdringende zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, boeit mij het nou wie op wat valt als er maar liefde in het spel is.![]()
Maar kap er eens mee met de opdringerigheid. (ik bedoel niet jou natuurlijk)
Dat is veel te klein joh. Gewoon in Groningen en Friesland dumpen en die twee afsteken en laten drijven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:21 schreef Rob het volgende:
Zijn dat van die "vrouwen" als je je hand in hun broekje steekt en een piemel voelt?quote:
Gewoon opbokken met die vlag en neuken wat je wil neuken, mits legaal natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:25 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik denk dat de groepen die ik noemde niet echt de meest opdringende zijn.
Juist de randverschijnselen die aandacht zoeken zijn het probleem.
neeeeeequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn dat van die "vrouwen" als je je hand in hun broekje steekt en een piemel voelt?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn dat van die "vrouwen" als je je hand in hun broekje steekt en een piemel voelt?
Net naast het eiland is ook plek zat.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is veel te klein joh. Gewoon in Groningen en Friesland dumpen en die twee afsteken en laten drijven.
Hey biefstukje al gegeten 🤣quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is veel te klein joh. Gewoon in Groningen en Friesland dumpen en die twee afsteken en laten drijven.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net naast het eiland is ook plek zat.
Goed idee Islamieten in Staphorstquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de Judge Dredd Towerblock?
O je wordt nog verwend ook.quote:
Ach, alle Abrahamistische gelooffstromingen bij elkaar moet toch wel verbroederen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed idee Islamieten in Staphorst
eens. wel lange zin, maar ok best als ze dat willen, het promoten en er helemaal drama van maken is verhaal 2 idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Idd, wees wie je wil zijn en maak er geen drama van.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens. wel lange zin, maar ok best als ze dat willen, het promoten en er helemaal drama van maken is verhaal 2 idd.
juist, ze werken zichzelf alleen maar tegen op de manier zoals ze nu doen. en aandacht vragen etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, wees wie je wil zijn en maak er geen drama van.
Ik zag net een stuk op tv dat er een straat in regenboogvlag op de weg schilderen. Want in sommige landen staat de doodstraf op als je homo bent. Ga het daar dan doen een weg beschilderen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
juist, ze werken zichzelf alleen maar tegen op de manier zoals ze nu doen. en aandacht vragen etc.
quote:
Dan krijg je zeker drama .... en/of stokslagen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net een stuk op tv dat er een straat in regenboogvlag op de weg schilderen. Want in sommige landen staat de doodstraf op als je homo bent. Ga het daar dan doen een weg beschilderen.
echt...... haha iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net een stuk op tv dat er een straat in regenboogvlag op de weg schilderen. Want in sommige landen staat de doodstraf op als je homo bent. Ga het daar dan doen een weg beschilderen.
Eet smakelijk ziet er goed uit.quote:
Daar ga je een punthoofd van krijgen 🤣quote:
Dat doen is zelfs strafbaar maar daar doen ze niets aan.quote:
* greysbones voelt aan dr hoofd, nog redelijk rondquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je een punthoofd van krijgen 🤣
alleen als je hooggeleid bentquote:
Un als het slijt een puntenslijper gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je een punthoofd van krijgen 🤣
ja want ,me toooooooooooo gezeik bang voor natuurlijk,.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen is zelfs strafbaar maar daar doen ze niets aan.
Supernalse ossenhaasquote:
altijd goedgeleid en shitquote:
gaat het een beetjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja want ,me toooooooooooo gezeik bang voor natuurlijk,.
neerknuppelen gaat mss nog wat te ver, maar die drama queens mogen wel eens ophouden met hun gezeik.
Net als BBB trouwens met de vlag op zijn kop ophangen, vroeger kreeg je er de kogel voor.
fucking respect meet er zijn voor de vlag .
Makkelijk gezegd he dat ze daar de weg maar moeten gaan beschilderen in regenboogkleuren. En dan daar de gevangenis in en de doodstraf krijgen zeker. Het is gewoon verschrikkelijk dat er nog landen zijn waar je de doodstraf krijgt als homo zijnde.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het dramaqueen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
neerknuppelen gaat mss nog wat te ver, maar die drama queens mogen wel eens ophouden met hun gezeik.
Net als BBB trouwens met de vlag op zijn kop ophangen, vroeger kreeg je er de kogel voor.
jawel hoor, zeik er harder over lasfat he me wss boeit, maar ok kan me er over opwinden soms welquote:
drama queen zeikt over drama queenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
leven en laten levenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel hoor, zeik er harder over lasfat he me wss boeit, maar ok kan me er over opwinden soms wel
Daarom zeg ik, was allang voorstander van een nieuw land enzo.
Hoeft niet szo groot te zijn verder.
Kreestania noem ik het
Ook mening opdringen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
leven en laten leven
iedereen mag zijn of haar mening hebben
dat zei ik toch ookquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
leven en laten leven
iedereen mag zijn of haar mening hebben
is dat ook niet wat er nu gebeurt?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel mensen brengen hun mening als een feit. En dat is irritant.
Ditquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd he dat ze daar de weg maar moeten gaan beschilderen in regenboogkleuren. En dan daar de gevangenis in en de doodstraf krijgen zeker. Het is gewoon verschrikkelijk dat er nog landen zijn waar je de doodstraf krijgt als homo zijnde.
nouuuuquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik toch ook
ik maak er geen drama van. maar precies deze reactie was alweer te verwachten natuurlijk
Oh wacht, dus kree mag hier roepen wat hij wil en wij mogen daar niet op reageren met een andere mening begrijp ik?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:45 schreef kree het volgende:
[..]
dat zei ik toch ook
ik maak er geen drama van. maar precies deze reactie was alweer te verwachten natuurlijk
Daar zitten er ook wel een paar van in DTSquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Veel mensen brengen hun mening als een feit. En dat is irritant.
Dat heb ik allang geaccepteerd maar die opdringerigheid werkt nu tegen ze.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:47 schreef greysbones het volgende:
mensen zouden eens mogen accepteren
dat iedereen anders is
en niet overal hoef je over in discussie
mwah nee hoor? ik zeg ik heb er geen problemen mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
nouuuu
het spiegeltje is weer ver te zoeken Kree
het is een beetje als DTSquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik allang geaccepteerd maar die opdringerigheid werkt nu tegen ze.
Aandacht vragen voor iets is toch niet opdringen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat heb ik allang geaccepteerd maar die opdringerigheid werkt nu tegen ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |