Goed idee Islamieten in Staphorstquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In de Judge Dredd Towerblock?
O je wordt nog verwend ook.quote:
Ach, alle Abrahamistische gelooffstromingen bij elkaar moet toch wel verbroederen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Goed idee Islamieten in Staphorst
eens. wel lange zin, maar ok best als ze dat willen, het promoten en er helemaal drama van maken is verhaal 2 idd.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:21 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik vind wel dat mensen die op dezelfde sekse vallen, Mensen die op alle twee de sekses vallen en mensen die daadwerkelijk veranderen willen omdat ze "de verkeerde organen hebben" zeker een recht hebben om te zijn zoals ze zijn.
Alle anderen woke figuren mogen van mij op Schiermonnikoog gedumpt worden.
Idd, wees wie je wil zijn en maak er geen drama van.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
eens. wel lange zin, maar ok best als ze dat willen, het promoten en er helemaal drama van maken is verhaal 2 idd.
juist, ze werken zichzelf alleen maar tegen op de manier zoals ze nu doen. en aandacht vragen etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, wees wie je wil zijn en maak er geen drama van.
Ik zag net een stuk op tv dat er een straat in regenboogvlag op de weg schilderen. Want in sommige landen staat de doodstraf op als je homo bent. Ga het daar dan doen een weg beschilderen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
juist, ze werken zichzelf alleen maar tegen op de manier zoals ze nu doen. en aandacht vragen etc.
quote:
Dan krijg je zeker drama .... en/of stokslagen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net een stuk op tv dat er een straat in regenboogvlag op de weg schilderen. Want in sommige landen staat de doodstraf op als je homo bent. Ga het daar dan doen een weg beschilderen.
echt...... haha iddquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag net een stuk op tv dat er een straat in regenboogvlag op de weg schilderen. Want in sommige landen staat de doodstraf op als je homo bent. Ga het daar dan doen een weg beschilderen.
Eet smakelijk ziet er goed uit.quote:
Daar ga je een punthoofd van krijgen 🤣quote:
Dat doen is zelfs strafbaar maar daar doen ze niets aan.quote:
* greysbones voelt aan dr hoofd, nog redelijk rondquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je een punthoofd van krijgen 🤣
alleen als je hooggeleid bentquote:
Un als het slijt een puntenslijper gebruiken.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ga je een punthoofd van krijgen 🤣
ja want ,me toooooooooooo gezeik bang voor natuurlijk,.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doen is zelfs strafbaar maar daar doen ze niets aan.
Supernalse ossenhaasquote:
altijd goedgeleid en shitquote:
gaat het een beetjequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
ja want ,me toooooooooooo gezeik bang voor natuurlijk,.
neerknuppelen gaat mss nog wat te ver, maar die drama queens mogen wel eens ophouden met hun gezeik.
Net als BBB trouwens met de vlag op zijn kop ophangen, vroeger kreeg je er de kogel voor.
fucking respect meet er zijn voor de vlag .
Makkelijk gezegd he dat ze daar de weg maar moeten gaan beschilderen in regenboogkleuren. En dan daar de gevangenis in en de doodstraf krijgen zeker. Het is gewoon verschrikkelijk dat er nog landen zijn waar je de doodstraf krijgt als homo zijnde.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |