Die schrikt al als hij de groeten van mij krijgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Leg dit plaatje maar erns uit als mini-ToT naast je mee zit te kijken.
Zwarte olijven, ansjovis en kappertjes is pas een gruwelijk lekkere combi!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
Vanavond pizza met zwarte olijven en sardientjes
maar geen ananas
kijk papa, die eend heeft zo'n zelfde ding op wat mama ook altijd in jouw mond doetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Leg dit plaatje maar erns uit als mini-ToT naast je mee zit te kijken.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
kijk papa, die eend heeft zo'n zelfde ding op wat mama ook altijd in jouw mond doet
[..]
kijk papa, die eend heeft zo'n zelfde ding op wat mama ook altijd in jouw mond doet
kappertjes zijn een goed idee!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwarte olijven, ansjovis en kappertjes is pas een gruwelijk lekkere combi!
[..]
Stik dat moet ik ook nog doen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:29 schreef devzero het volgende:
maar goed, ik ga weer verder met de was opvouwen
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik dat moet ik ook nog doen.
ik moet het nog in de was doen, fuuuuuuck. idd nu anders is het maandag niet droog enzoquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik dat moet ik ook nog doen.
Ow hij is nog steeds aan het integreren buiten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Sorry mini-ToT, papa bedoelde potvolblommen!
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow hij is nog steeds aan het integreren buiten.
Aww jammerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
Vanavond pizza met zwarte olijven en sardientjes
maar geen ananas
Volgens mij hoor ik hem “La ilaha illa Allah, Muhammadur rasoolu Allah” roepen als hij voorbij fietst.quote:
Nou moet jij LANGUAGE!!! roepenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij hoor ik hem “La ilaha illa Allah, Muhammadur rasoolu Allah” roepen als hij voorbij fietst.
Whehehe!quote:
Met of zonder een nepbomgordel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!
Nee hij was net met wat Afrikaanse kinderen aan het spelen en nu met Syrische, maar hij is vooral zelf flink hard rond aan het fietsen!
[..]
Nieuwe nodig?quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met of zonder een nepbomgordel.
Ik heb al gegeten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
moeten somige niet en keer
wat eten vanavond?
Goed plan!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:38 schreef mario390 het volgende:
moeten somige niet en keer
wat eten vanavond?
Knödelsuppe mit sauerkraut?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:39 schreef maily het volgende:
[..]
Goed plan!
Gaan we zo doen, is nog niet klaar.
Wat had jij gegeten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |