Jammer wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Programma dat ik gebruikte om mijn klok te synchroniseren werkt niet met win 11.
Ik kon op de sec. posten.quote:
Is dat moeilijk, die sprietjes individueel te melken?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Graskaas gekocht bij de groenteboer
Logischquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:18 schreef hemarookworst het volgende:
Graskaas gekocht bij de groenteboer
Zal ik jou eens even komen melken?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat moeilijk, die sprietjes individueel te melken?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even komen melken?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut, zelfbolk en jouw post zou precies netjes 1 seconde na mijn puntje gekomen zijn!
Die is buiten van de multiculturele samenleving aan het genieten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Leg dit plaatje maar erns uit als mini-ToT naast je mee zit te kijken.
Die schrikt al als hij de groeten van mij krijgt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
Zwarte olijven, ansjovis en kappertjes is pas een gruwelijk lekkere combi!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:25 schreef devzero het volgende:
Vanavond pizza met zwarte olijven en sardientjes
maar geen ananas
kijk papa, die eend heeft zo'n zelfde ding op wat mama ook altijd in jouw mond doetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:21 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:26 schreef devzero het volgende:
[..]
kijk papa, die eend heeft zo'n zelfde ding op wat mama ook altijd in jouw mond doet
[..]
kijk papa, die eend heeft zo'n zelfde ding op wat mama ook altijd in jouw mond doet
kappertjes zijn een goed idee!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Zwarte olijven, ansjovis en kappertjes is pas een gruwelijk lekkere combi!
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |